Wat een gek... Er worden niet voor niets bij elke bandschuurmachine standaard klemmen bijgeleverd om hem op een werkbank te monteren. Als je zo'n ding met een hand hanteert ben je gevaarlijk bezig.quote:
deze staan op ebay, een euro per stuk incl verzendingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Koop een 240/800 wetstone en ga je mooie Wusthof niet verpesten met Dremel of schuurmachine.
Voor een paar euro heb je een dergelijke grove steen bij de Karwei zag ik (bij de beitels) dan kun je daarna met je fijne wetstone je mes afwerken.
Ik gebruik zelf de 240/800 en 2000/5000 stenen van Eden (eigen merk van Knives and Tools)
Tjah voor die ¤8 vast het proberen waardquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze staan op ebay, een euro per stuk incl verzending
[ afbeelding ]
Met water vullen? Blijkbaat moet dat ja, hahaha. Ik heb dat nog nooit gedaan. Goed dat ik het nu weetquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:39 schreef THEFXR het volgende:
Deze is het geworden van Ikea, je moet hem met water vullen.
.
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50289169/
je hebt er 1 en nooit de handleiding gelezen die in de achterkant van de verpakking zat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:13 schreef Najieto het volgende:
[..]
Met water vullen? Blijkbaat moet dat ja, hahaha. Ik heb dat nog nooit gedaan. Goed dat ik het nu weet
Is dat nodig dan als je spullen bij Ikea koopt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt er 1 en nooit de handleiding gelezen die in de achterkant van de verpakking zat?
nou nou het is geen tnt hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat een gek... Er worden niet voor niets bij elke bandschuurmachine standaard klemmen bijgeleverd om hem op een werkbank te monteren. Als je zo'n ding met een hand hanteert ben je gevaarlijk bezig.
lol, ik had de verpakking weggegooid en zag de handleiding zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef Najieto het volgende:
[..]
Is dat nodig dan als je spullen bij Ikea koopt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |