En alvast twee condooms om doen hè, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:18 schreef Fer het volgende:
Altijd Visa EN Mastercard mee op reis. Naast twee pinpassen en een stapel cash geld.
Nee in dat pizzaland van jouw hebben ze veel pinautomaten. In hoop van die vakantiedorpen is echt nergens eeen te vinden. Stond ooit op een camping wat al een dorp op zichzelf is, 4 van dezelfde grootte eromheen en ernaast het oorspronkelijke dorp. Pinnen, nergens. Ja in het grotere dorp 15km verderop.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die in Engeland geweest zijn
Mensen die nog nooit in Engeland geweest zijn![]()
Wel een keer overheen gevlogen vanwege kut weer, maar zelfs toen leek het me een kut land.
Heb in de UK gewoond en heb daar leren drinken. Vodka Red Bull 1 pond, elke vrijdag,en zaterdag all night long, pints met een rietje,.....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef Aiciu het volgende:
Wel een keer overheen gevlogen vanwege kut weer, maar zelfs toen leek het me een kut land.
Dan blijf je de volgende keer toch lekker op de camping in Zuid Frankrijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee in dat pizzaland van jouw hebben ze veel pinautomaten. In hoop van die vakantiedorpen is echt nergens eeen te vinden. Stond ooit op een camping wat al een dorp op zichzelf is, 4 van dezelfde grootte eromheen en ernaast het oorspronkelijke dorp. Pinnen, nergens. Ja in het grotere dorp 15km verderop.
Wel 4 apotheken, stelletje aanstellers.
En dus is er niks aan. Sowieso knap ik af op vrouwen die te makkelijk seks willen, dan is dat hele euforische dat je weet dat je haar gaat geven meteen weg, teleurstellend.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef Aiciu het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb in de UK gewoond en heb daar leren drinken. Vodka Red Bull 1 pond, elke vrijdag,en zaterdag all night long, pints met een rietje,.....
Bazenland
Je gaat hier geen mensen vinden die met jou eens gaan zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:15 schreef Aiciu het volgende:
Vaak echt dikke tettenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
de chicks zijn ook super asjemenouww..
London is inderdaad een geweldige stad. Enkel de huur is niet te betalen als je wat leuks wilt en niet zo ver van het centrum.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:43 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Je gaat hier geen mensen vinden die met jou eens gaan zijn.
LondonFucking geweldige stad. Alleen jammer dat het zo verschrikkelijk duur is daar (meer de pond dat duur is).
superdik en lelijk. Al zijn de knappe vrouwen wel echt ziek knapquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
de chicks zijn ook super asjemenouww..
Ik heb mijzelf voorgenomen dat als ik ooit in Londen zou kunnen werken, wil ik op max. 10 minuten loopafstand wonen van een metrostation in een normale buurt, en binnen 30 minuten met de metro op Oxford Street/Piccadilly Circus zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
London is inderdaad een geweldige stad. Enkel de huur is niet te betalen als je wat leuks wilt en niet zo ver van het centrum.
Britse vrouwen vind ik vaak wel veel spontaner en vriendelijker dan de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
superdik en lelijk. Al zijn de knappe vrouwen wel echt ziek knap
Haha jouw standaard.quote:Op donderdag 12 mei 2016 05:57 schreef syndroom het volgende:
Nou nou, ik kwam er sowieso niet voor de dames, ver beneden mijn standaard.Voor kwaliteit, 'premium girls' heb ik wel andere plekken op m'n lijstje staan. Dan moet je echt niet in de UK wezen.
Dat is al gauw.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Britse vrouwen vind ik vaak wel veel spontaner en vriendelijker dan de Nederlandse versie.
Dat je tussen de oerproleten past verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb in de UK gewoond en heb daar leren drinken. Vodka Red Bull 1 pond, elke vrijdag,en zaterdag all night long, pints met een rietje,.....
Bazenland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |