als TS daar geen succes heeft kan hij beter van een viaduct springen. alleen maar sletten daar in engelandquote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef spiritusbus het volgende:
Ga je nu proberen een Engelse aan de haak te slaan?
fixedquote:Op maandag 9 mei 2016 22:56 schreef Spanky78 het volgende:
Daarom altijd een creditcard achter de hand hebben als je rijst.
ik was eerder met deze opmerking ewa sahbi wat jij mij na apen Gquote:
Waarom kun je bij elke winkel wel aan de kassa pinnen maar als je een treinkaartje wilt kopen moet je ineens een creditcard hebben?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:56 schreef Spanky78 het volgende:
Daarom altijd een creditcard achter de hand hebben als je reist.
zoals meerdere malen hierboven al gezegd: 'kijk mij in een ander land zitten topic'quote:Op maandag 9 mei 2016 22:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik wel mijn cc gebruikt, terwijl ik die normaliter zelden gebruik.
Zijn de hoeren daar zo goedkoop?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
zoals meerdere malen hierboven al gezegd: 'kijk mij in een ander land zitten topic'
notabene in engeland waar je voor 25 euro al kan komen
Dat inderdaad!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:30 schreef Oberkullie het volgende:
Dan gaat je klacht dus over de Oyster automaat?
Nee hoor, sommige passen pakt ie wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:50 schreef syndroom het volgende:
Bijna overal in de UK kun je pinnen, maar om even kaartjes aanschaffen wordt de NL pinpas geweigerd.Je moet een UK pinpas hebben of een creditcard,
Dus wat is nu het probleem dan? Je kon betalen. Geregeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom kun je bij elke winkel wel aan de kassa pinnen maar als je een treinkaartje wilt kopen moet je ineens een creditcard hebben?
Uiteindelijk heb ik wel mijn cc gebruikt, terwijl ik die normaliter zelden gebruik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |