Ik zei toch dat Red Wedding een WTF moment wasquote:
Gevalletje cultuurclash denk ik. Je ziet hem ook echt denken van "zucht... was ik maar weer in Westeros"quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
In mijn ogen was de grap juist dat het met deze twee erbij totaal niet uit de verf kwam...
Was echt niet leuk om te zienquote:
Ik wist dat ze dood gingen, maar op zo'n manier? Brrrrquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Red Wedding een WTF moment was
Waar hij zijn hele leven berecht werd omdat hij het grove misdrijf pleegde een dwerg te zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gevalletje cultuurclash denk ik. Je ziet hem ook echt denken van "zucht... was ik maar weer in Westeros"
Hij zal zijn zus wel missenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waar hij zijn hele leven berecht werd omdat hij het grove misdrijf pleegde een dwerg te zijn?
Daar had hij tenminste nog lol.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waar hij zijn hele leven berecht werd omdat hij het grove misdrijf pleegde een dwerg te zijn?
Yara, oftewel Asha in de boeken, is ook wel een wilde teefquote:Op maandag 9 mei 2016 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Nee, doe mij Meera, Sansa of Arya maar.
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 05:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yara, oftewel Asha in de boeken, is ook wel een wilde teef
Dit is ook waar een boek tegenaanloopt alleen kan je daar makkelijk wat meer hoofstukken in proppen. Het begon eigenlijk alleen in het noorden en het oosten en nu is het overall op de wereld. Helemaal toen vorige week ineens de Iron Islands weer erbij kwamen en nu Sam had ik zo iets van: Pfft, het wordt wel heel veel!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het was een hele toffe serie, maar ik merk wel dat het wat mij betreft steeds minder interessant wordt.
Er zijn ontzettend veel verhaallijnen die allemaal maar in 10 afleveringen van 50 minuten worden gepropt. Elke aflevering die ik kijk, zijn er wel weer momenten waarvan ik denk 'wie ben jij nou weer??' of 'uhm, hoe was het met dat verhaal ook alweer?'. Het zijn er simpelweg teveel.
Deze serie zou al een stuk beter zijn als een aantal verhaallijnen wordt geschrapt of dat er simpelweg meer afleveringen per seizoen zijn. 10 is te weinig voor al die verhaallijnen.
Meer afleveringen kan er ook voor zorgen dat er eens wat langer aandacht wordt besteed aan bepaalde verhaallijnen; nu zijn het elke keer slechts scenes van een paar minuten. Dat is voor mij niet genoeg om de aandacht er bij te houden...
Het enige wat de serie wat mij betreft nog kan redden, is dus dat er veel meer aandacht wordt besteed aan bepaalde verhaallijnen. Anders zal ik hem op een gegeven moment links laten liggen wegens desinteresse..
k byequote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:07 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooral veel te naargeestig. Iedereen is diep ongelukkig, of kwaad. En er gaan steeds kinderen dood. Op de meest grwuelijke manieren. Levend verbranden, door honden verscheurd. Ja, ik ben een watje. Ik sta op het punt van afhaken.
Maar dat is toch niet nieuw ? Westeros is nooit een happy plek geweest waarbij er ruimte was voor gezellig brunchenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:07 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het vooral veel te naargeestig. Iedereen is diep ongelukkig, of kwaad. En er gaan steeds kinderen dood. Op de meest grwuelijke manieren. Levend verbranden, door honden verscheurd. Ja, ik ben een watje. Ik sta op het punt van afhaken.
Ik niet. Ik huilde stiekem een beetje van binnen. Mijn dromen in duigen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:02 schreef Forbry het volgende:
Om het pecker-grapje van Tormund moest ik helemaal hard lachen![]()
Lijkt me de hoofdact van dit seizoen te worden. Verwacht ik niet voor aflevering 8 of 9.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
Al hoopte ik al op een sparrow slachting, maar we zullen nog even geduld moeten hebben.
Dat wordt ongetwijfeld de ''BastardBowl''quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Lijkt me de hoofdact van dit seizoen te worden. Verwacht ik niet voor aflevering 8 of 9.
dat zou ik echt mega-suf vinden... en vermoeiend...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:06 schreef maho_91 het volgende:
Krijgen we nu weer geen Stark-reunion. Net wanneer Sansa naar Castle Black gaat, verlaat Jon het.
Die is in de serie zeldzaam lelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 05:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yara, oftewel Asha in de boeken, is ook wel een wilde teef
Sansa Strak? Is dat een Freudiaanse verspreking of een subtiele verwijzing naar de fap-TT's in deze reeks?quote:
Die scène liet gewoon zien wat voor man Pycelle eigenlijk is.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Die scene met Ross toen was echt apart, heeft nog totaal geen invloed gehad op het verhaal. Zeker aangezien hij niet echt invloed heeft in King's Landing.
google ken ik wel maar multi quote...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kerel. Multiquote en google. Twee dingen die je je ff eigen moet maken.
ach soooooquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat ben je toch een scheetje soms.
Oooh, had ik het dus toch goed gehoord. Ik moest stiekem wel lachen maar het hoort niet in GoT zoals ik het ken. Maarja, ze zijn de boeken voorbij dus ze hebben creatieve vrijheid om het te verneuken als ze willen. Next week in How i met your Thronequote:Op maandag 9 mei 2016 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond die flatulentie overigens heel, heel suf. De comic relief dit seizoen begint iets te Amerikaans te worden. Wel een puntje voor Tormunds piemelgrapje, eindelijk. Har!
ruggenraatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die Alliser opzich wel een baas. Hij heeft Jon wel verraden, maar blijft er wel gewoon achter staan.
dacht ik ook meteen aan. liep niet zo best af met jof uiteindelijkquote:
voor mij was the red wedding:quote:
battle of the bastardsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat wordt ongetwijfeld de ''BastardBowl''
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sansa Strak? Is dat een Freudiaanse verspreking of een subtiele verwijzing naar de fap-TT's in deze reeks?
die gaan nog komen schatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/a/D6a32
voordat Slayage alle plaatjes één voor één gaat posten.
er zijn meerdere theorien over idd, dat het een plan van de umbers is om het bolton leger uit winterfell te lokken om zo jons leger to be een kans te geven om hem weg te vagen ipv een belegering van winterfel zelf, wat bijna onbegonnen werk is, volgens de overleveringquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:36 schreef janspj het volgende:
Goede aflevering weer. Een ding snap ik niet met de Umbers. Smalljon zegt dat zijn vader Greatjon dood is. Dit is toch iets wat we niet hebben gezien of eerder hebben gehoord? Dacht misschien een vooropgezet plan. Omdat de Umbers extreem loyaal zijn tegenover de Starks.
Datquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had tijdens het kijken het idee dat Jon alsnog afgemaakt zou worden. Net nadat hij opgestaan was. En dat dat de nieuwe grootste mindfuck van GRRM zou wordenMaar het blijft idd the Red Wedding
Ja of dat ze het gingen vieren met een pintje, hij nar buiten ging om te pissen en hij zou struikelen over een kiezel, met zijn hoofd op een kei of zo iets lulligsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat![]()
Zat al zo van "nou, daar komen ze met zwaarden!" toen hij rechtop ging zitten zo voor die deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |