Die komen niet verder dan het Eindhovens Dagblad. Dat is minder erg dan de uitspraken van deze seniele ouwe graftak.quote:
Hahaha "PSV kan de Champions league winnen" na die belgen in de VCLquote:Op maandag 9 mei 2016 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die mogen zo nu en dan wel irritant zijn, arrogant zijn ze zelden.
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swartquote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die komen niet verder dan het Eindhovens Dagblad. Dat is minder erg dan de uitspraken van deze seniele ouwe graftak.
Dhr. ookquote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swart
Was niet relaxed, ook niet op de Markt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
Man man wat een feest weer op het stadhuisplein![]()
Het was wel echt heel druk trouwens. Meer van de helft van de tijd kapot gedruktmaar was het meer dan waard
Deze is dan wel weer zo triest dat het compenseert voor veel van onze bejaardenclub. Man man man, hij speelt echt elke kaart uit. Scheids tegen, de graafschap die haar best deed (quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swart
Sowieso, al ligt dat er ook aan wie er weg gaat en hoeveel je nog voor jongens als maher en narsingh krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind dat versterking op de links/rechtsback positie meer prioriteit heeft dan het eventueel aantrekken van Ziyech
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso, al ligt dat er ook aan wie er weg gaat en hoeveel je nog voor jongens als maher en narsingh krijgt.
En die pakt te vaak (onnodig) geel...quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.
Inderdaad, want ik zie Willems wel naar Real Madrid vertrekken.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind dat versterking op de links/rechtsback positie meer prioriteit heeft dan het eventueel aantrekken van Ziyech
Helemaal mee eens. Dat zenuwachtige zit in zn karakter. Doodvermoeiend.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.
Neemt niet weg dat ie aanvallend meestal prima is.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat zenuwachtige zit in zn karakter. Doodvermoeiend.
Als hofnar voor Perez, of wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:05 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik zie Willems wel naar Real Madrid vertrekken.
Kleine samenvatting? Ik kom het niet zien...quote:Op maandag 9 mei 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen was weer lekker anti PSV, genot.
Fantastisch in de CL, in de competitie veel te vaak kaarten, overtredingen, pingels en z'n man laten lopen. Nr 1 op de lijst om te verkopen wmb.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Gezeik dat ze 4 weken geleden al kampioen hadden moeten worden met deze selectie, en inderdaad, valt wat voor te zeggen maar als je naar het puntenaantal kijkt is dat gewoon prima voor een kampioenschap. Dat Ajax zo lang nog mee heeft kunnen doen is gewoon bizar.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kleine samenvatting? Ik kom het niet zien...
Mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had ik al gezegd dat het een verdomd goed fistje was in Eindje vandaag? Zo niet: Het was een verdomd goed fistje in Eindje vandaag luitjes!
Man, Derksen is anti-allesquote:Op maandag 9 mei 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen was weer lekker anti PSV, genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |