Ik vond deze dumpertreeten niet zoquote:Op maandag 9 mei 2016 19:31 schreef defokkingfoker het volgende:
wow jullie zijn fucking traag ik zat dumpert te kijken
Welke video?quote:
Snap ik, bewaren voor vanavond in bed he hahahahahquote:
nee laat ik chloro's chihuahua doenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik, bewaren voor vanavond in bed he hahahahah
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heet liefde en ook ik heb liefde te geven
Game of Bonersquote:
Je moet wel goed bedenken aan wie je je liefde geeftquote:
Zou Wajong aanvragenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel.
truequote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet wel goed bedenken aan wie je je liefde geeft
Moest beetje lachen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel. Dat hebben ze echt wel goed doorgespit. En vonden ze wel reden genoeg om mij af te keuren
Ben niet boos, je hebt gewoon veel goedheid in jequote:
Als je 25 bent kon je dat 7 jaar geleden al regelen neem ik aan en toen was het makkelijker dus dat is onzin.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |