Leuk voor je, lekker sociaal ookquote:Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Halle_Luja het volgende:
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
Waardeloos? wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice![]()
Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)
Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar![]()
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.
Mooi naar glasvezel
Topicstarter.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijnwie liegt er?!
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijnwie liegt er?!
Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Topicstarter.
Modem weet ik niet, maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb geen ubee modem en geen humax decoder.....
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoderquote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.
Hele internet staat vol met klachten over Humax 5200C decoders met groen beeld, maar Ziggo zegt het probleem niet te herkennen
Uhuquote:Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Ik vind alleen de prijsverhoging minder leuk, voor de rest ben ik echt bijzonder tevreden over @Homequote:Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.
Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoder
Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikkerquote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
En dat betekent alle kabels vervangen. Maar overweeg het nu wel echt te gaan doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:37 schreef Deshain het volgende:
"t/m 30 juni kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen"
Gr.
Websupport Ria
Daarom zijn er ook zo veel mensen met hetzelfde probleem als ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.
Nee.quote:Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?
Laatste tijd best wat gesprekken met helpdesks gehad en moet zeggen dat het mij niet tegen viel. Maar dat waren andere soort bedrijven en niet zo groot als Ziggo.quote:Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
Ik woon niet bepaald in een doos, dus ruimte is er genoeg, stroomverbruik is nauwelijks en de router is niet gratis nee maar nog altijd beter dan elke andere router die ik tot nu toe heb gehad bij welke IPS dan ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoor
I know, zelf ook een tijdje gedaanquote:Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikker.
Die kut Ubee zou prima voldoen qua bereik als ie hier niet iedere 3 dagen uit zou vallenquote:Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik woon niet bepaald in een doos, dus ruimte is er genoeg, stroomverbruik is nauwelijks en de router is niet gratis nee maar nog altijd beter dan elke andere router die ik tot nu toe heb gehad bij welke IPS dan ook.
Ik gebruik overigens nooit de router-functionaliteit van IPS'en omdat ik het liever in eigen hand houd
Dat is dan wel weer fijn om te horen. Vaak echt een drama.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zo veel mensen met hetzelfde probleem als ik.
[..]
Nee.
[..]
Laatste tijd best wat gesprekken met helpdesks gehad en moet zeggen dat het mij niet tegen viel. Maar dat waren andere soort bedrijven en niet zo groot als Ziggo.
Onder andere Feedbackcompany en CCVshop hebben mij prima geholpen. Ook mijn crowdfundingplatformen reageren doorgaans binnen 2 dagen met een uitgebreid en nuttig antwoord. Maar goed, dat is niet te vergelijken met Ziggo.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn om te horen. Vaak echt een drama.
Nice. Maar jammer, kan daar zelf niet echt over oordelen. Ziggo werkt hier altijd wel (heb het al vanaf dat het nog @home was).quote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onder andere Feedbackcompany en CCVshop hebben mij prima geholpen. Ook mijn crowdfundingplatformen reageren doorgaans binnen 2 dagen met een uitgebreid en nuttig antwoord. Maar goed, dat is niet te vergelijken met Ziggo.
Ja echt, en als hij dan wel herkent wordt, en dan heb je iemand aan de lijn, en dan zeggen ze oh ben je meneer Jansen? Nee dat ben ik niet, oh, dan klopt het adres niet, wat is je postcode?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
4.5 mb persec snel zat voor mijquote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bieden die nog een beetje snelheid zonder glasvezel?
Ik werd ook gebeld door Ziggo, met de vraag of ik abonnement X heb. Ik zeg 'nee'.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja echt, en als hij dan wel herkent wordt, en dan heb je iemand aan de lijn, en dan zeggen ze oh ben je meneer Jansen? Nee dat ben ik niet, oh, dan klopt het adres niet, wat is je postcode?
Echt. Zo nutteloos systeem.
KPN is beter (is immers ook de eigenaar van de glasvezel kabels).quote:
Wij hebben in 5 kaar nooit problemen gehad met vodafone, het zou mij verbazen als KPN het beter zou hebben gedaan...quote:Op maandag 9 mei 2016 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
KPN is beter (is immers ook de eigenaar van de glasvezel kabels).
Blijkbaar is het maar net wie je treft.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ziggosamsung decoder
onaangekondigde werkzaamheden
zogenaamde klantenservice
![]()
Ziggo is leuk als het werkt. Als het niet werkt is het je eigen probleem en proberen ze je dure kabelkeur rommel aan te smeren en versterkers op alles wat je maar kan versterken![]()
Monteur kwam vorige week bij m'n buren langs. Hij had alleen de kabels omgedraaid en net gedaan of die druk was. Toen ik er wat van zei was die direct weg
Moet zeggen dat het inderdaad aan de monteur kan liggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijkbaar is het maar net wie je treft.
De monteur die hier een keer langs kwam heeft een versterker achter gelaten en dozen voor in de muur met betere connectoren...... gratisch.....
Oh en de monteur kostte ook niets, op advies van de Servicedesk.
Tja.. het igt natuurlijk aan Ziggo dat 4G internet interfereert met de frequentie waarop Ziggo tv-signaal doorgeeft. Dus die dure kabelkeur kabels zijn wel noodzakelijk voor afscherming. Niet direct ziggo's fout.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ziggosamsung decoder
onaangekondigde werkzaamheden
zogenaamde klantenservice
![]()
Ziggo is leuk als het werkt. Als het niet werkt is het je eigen probleem en proberen ze je dure kabelkeur rommel aan te smeren en versterkers op alles wat je maar kan versterken![]()
Monteur kwam vorige week bij m'n buren langs. Hij had alleen de kabels omgedraaid en net gedaan of die druk was. Toen ik er wat van zei was die direct weg
Waarom heeft niet iedereen hier last van dan? En waarom zorgen ze dan zelf niet voor goede kabels ect.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Tja.. het igt natuurlijk aan Ziggo dat 4G internet interfereert met de frequentie waarop Ziggo tv-signaal doorgeeft. Dus die dure kabelkeur kabels zijn wel noodzakelijk voor afscherming. Niet direct ziggo's fout.
Dat is eigenlijk wel een verrekt goede vraag zeg bedenk ik me nu. Voor zover ik weet geven ALLE andere TV providers alle benodigde kabels erbij, zoals bijv 10m ethernet kabel tussen modem en tv. Maar Ziggo geeft alleen de kabel erbij om de telefoon en computer aan te sluiten. De coax kabel die naar je tv moet, krijg je er niet bij.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Waarom heeft niet iedereen hier last van dan? En waarom zorgen ze dan zelf niet voor goede kabels ect.
Waarom kun je die niet gewoon intoetsenquote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
We hebben hier in huis ook de aop in de meterkast. En via een kabel door de muur komt tie weer in een tv/radio wandcontactdoos uit in de woonkamer. Ik denk dat het daar mis gaat hier. Maar alsnog vind ik het raar dat ik alles moet gaan lopen vervangen zelf en op eigenkosten om een beetje normaal tv te kunnen kijken.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een verrekt goede vraag zeg bedenk ik me nu. Voor zover ik weet geven ALLE andere TV providers alle benodigde kabels erbij, zoals bijv 10m ethernet kabel tussen modem en tv. Maar Ziggo geeft alleen de kabel erbij om de telefoon en computer aan te sluiten. De coax kabel die naar je tv moet, krijg je er niet bij.
En dat is eigenlijk best wel belachelijk nu ik er zo over nadenk!
Zeg het maar. Het kan zo simpel zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 18:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Waarom kun je die niet gewoon intoetsen
Ik dacht dat dat soort onzin alleen was voor die medewerker om te horen, zoals in het kort vertellen wat het probleem is.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeg het maar. Het kan zo simpel zijn
Ja dat systeem is ook belachelijk slecht.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort onzin alleen was voor die medewerker om te horen, zoals in het kort vertellen wat het probleem is.
Ik had die kabel er wel bij zitten, is alleen heel kort en kan het helaas niet rekken van de aansluiting tot de decoder. Ik heb dure, afgeschermde kabels aangeschaft maar krijg het signaal niet optimaal, vaak last van glitches en haperend geluid.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De coax kabel die naar je tv moet, krijg je er niet bij.
En dat is eigenlijk best wel belachelijk nu ik er zo over nadenk!
Welke kabel heb je?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had die kabel er wel bij zitten, is alleen heel kort en kan het helaas niet rekken van de aansluiting tot de decoder. Ik heb dure, afgeschermde kabels aangeschaft maar krijg het signaal niet optimaal, vaak last van glitches en haperend geluid.
Heb het daarna met de kabel van Ziggo geprobeerd (TV tijdelijk verplaatst) maar werd niet beter, volgens mij is het inkomende signaal gewoon rot. Qua internet overigens nergens last van, haal de beloofde 200mbit met gemak en heb de verhoging naar 300 reeds aangevraagd. Eens zien hoe dat verloopt, had ergens gelezen dat het modem de snelheid niet goed aankan.
Hier zit een module op die het signaal splitst naar modem en tv. Ik heb een zwarte, stugge kabel, hieronder foto. Voor het modem gebruik ik een afgestripte antennekabel met een opschroef dop die vervolgens weer aan het modem vastgeschroefd kan worden. Versterker heb ik geprobeerd, maakt weinig verschil.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:38 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Welke kabel heb je?
En, welke plugjes zitten erop?
Een extra dingetje op de aansluiting op je buur is ook wel handig Geen idee hoe dat ding heet, zou zomaar kunnen dat dat de versterker is. Ik denk dat je nog steeds last hebt van interferentie.
*Net even gekeken, hier heet dat ding 'woonkamersplitter' (dat staat erop) en is dat ding van UPC. Die zet je op het punt waar je signaal het huis binnenkomt. Ooit zlf is gekocht op en rommelmarkt. Zonder dat ding blijft het signaal klote.
nou ja zo iets dus inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat systeem is ook belachelijk slecht.
"Spreek kort in waarover u belt"
"Voicemail uitzetten"
"Klopt het dat u belt voor, cornflakes gruis vetten?"
"!@#!@*&@ Jahoor"
Hier in het dorp is ADSL helemaal geen optie, zit veel te ver van de centrale. Kabel is het enige wat dan overblijft, glasvezel duurt nog minimaal 50 jaarquote:Op maandag 9 mei 2016 21:58 schreef Henno het volgende:
Tja, oud UPC klanten betalen natuurlijk te weinig, dus verhogen die handelEn weggaan? Mijn alternatief voor kabel is 16 Mbit ADSL2+ en dat is het, en dan woon je in de stad. Dik triest is het.
Wat een geld voor iets wat nagenoeg niemand nodig heeft.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef bondage het volgende:
En anders moet ik maar in de Wolden gaan wonen, daar heb je over paar maand 10 Gigabit voor nog geen 100 euro per maand.
https://www.tweak.nl/glasvezel/pionieren-met-10-gigabit.html
Android telefoon gespot.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:14 schreef MrSalazar het volgende:
Ik betaal trouwens al een hele tijd (3 jaar) hetzelfde en veel te weinig. Daarom durf ik ook geen sportpakket erbij te bestellen.
Ja ik wil eredivisie. Maar ik denk dat als ik dat afsluit dat ze dan zien dat ik te weinig betaal. Ik heb het UPC-abonnement zo'n 3 jaar terug afgesloten via een elektronicazaak in het dorp waar ik woonde. Digitale tv en internet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:02 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Hoezo dat?
En dat sportpakket betreft neem ik aan tv? Zoek iemand die ook bij Ziggo zit en ga smartcards delenOp een abonnement kun je er 5 zetten
Ik kijk ook tv op het kaartje van iemand anders. Analoge signaal is nooit afgesloten, kaartje kocht in een digitale otvanger die ik kocht bij een UsedProducts-toko en is nog steeds gekoppeld aan een abonnement.
Eredivisie live heb ik ook jarenlang gratis gehadquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja ik wil eredivisie. Maar ik denk dat als ik dat afsluit dat ze dan zien dat ik te weinig betaal. Ik heb het UPC-abonnement zo'n 3 jaar terug afgesloten via een elektronicazaak in het dorp waar ik woonde. Digitale tv en internet.
Met zo'n kabel kijk ik voortaan tv in de meterkastquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:52 schreef bondage het volgende:
Ineens de pakketbezorger bij de deur staan met een nieuw modem... Blijkbaar kan het oude Cisco modem de 300mbit inderdaad niet aan en hebben ze een vervanger gestuurd. Hier zaten overigens twee antennekabels bijgeleverd.
[ afbeelding ]
Aansluiting zit bij mij in de woonkamer maar naar de andere hoek waar de tv staat ga ik met deze kabel ook niet redden...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Met zo'n kabel kijk ik voortaan tv in de meterkast
ca. 40 euro per maand abo.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:27 schreef tja77 het volgende:
Snap niet wat voor abb. je had maar in januari 2015 betaalde ik 54,95 Euro
April 2018 betaalde ik 59,95 Euro
Dat is 5 Euro erbij in ruim 3 jaar.
Mijn internetsnelheid is zowat het dubbele.
Ik vind dat niet zo vreemd hoor.
Bij? (glasvezel) Ik heb sinds kort ook:quote:Op maandag 9 mei 2016 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice![]()
Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)
Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar![]()
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.
Mooi naar glasvezel
Zeg je lekker gratis op toch.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ca. 40 euro per maand abo.
Jij bent waarschijnlijk een uitzondering die én een relatief lage prijsverhoging heeft én bereid is deze te betalen voor een snelheidsverhoging. Ik heb een snelheidsverhoging helemaal niet nodig en wil daar ook niet voor betalen, en al zeker niet deze absurde bedragen.
Daarnaast is 3% per jaar die jij voor je kiezen hebt gekregen ook al veel meer dan de inflatie de afgelopen 3 jaar. En de gemiddelde loonstijging is maar zo'n 1,5%.
Oplichters zijn het.
200mbit/sec. is snel zat voor mij.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:21 schreef Carnillian het volgende:
Wat een stelletje oplichters blijven het ook.
Internetsnelheid wat zo traag is als dikke stront door een trechter en dan ook is de prijzen verhogen.
De mazzel he!![]()
Nou ik kan je uit zeer betrouwbare bron vertellen dat dat hier nog niet eens gehaald wordt. Inmiddels geswitcht en zonder problemen die snelheid en dan ook nog is stabielquote:Op maandag 7 mei 2018 13:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
200mbit/sec. is snel zat voor mij.
Dat is 1 GB per 40 sec. Waarom zou het sneller moeten?
Al lang opgezegd, maaruuhhh paranoïde?quote:Op maandag 7 mei 2018 13:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeg je lekker gratis op toch.
Kun je een nieuwe aanbieder kiezen waar je paranoide over kan worden.
20-30 mbit is al snel zat om te Netflixen, Spotifyen, internetten, thuiswerken, gamen, downloaden etc.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
200mbit/sec. is snel zat voor mij.
Dat is 1 GB per 40 sec. Waarom zou het sneller moeten?
Waar zit je nu? Ik ben voornemens om vanmiddag de Ziggo op te zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef Carnillian het volgende:
[..]
Nou ik kan je uit zeer betrouwbare bron vertellen dat dat hier nog niet eens gehaald wordt. Inmiddels geswitcht en zonder problemen die snelheid en dan ook nog is stabiel
Dat was ook de enige reden dat ik huiverig was om over te stappen. Maar die Horizon box komt mij m'n strot uit en die prijzen zijn ook niet meer van de lucht.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:50 schreef Carnillian het volgende:
Zijn geswitcht naar Telfort. Sinds de switch geen problemen en echt stabiel internet.
En ja geloof me ik als vervend gamer(nu al een paar maandjes gestopt hoor haha) kan niet zonder stabiel internet.
Vieze pariaquote:Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Halle_Luja het volgende:
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
Hier is Ziggo ook gewoon stabiel. Kan me dit jaar sowieso geen storing meer herinneren. Dus al maanden 24/7 up. Daarnaast haal ik de beloofde snelheid wel gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef Carnillian het volgende:
[..]
Nou ik kan je uit zeer betrouwbare bron vertellen dat dat hier nog niet eens gehaald wordt. Inmiddels geswitcht en zonder problemen die snelheid en dan ook nog is stabiel
Jouw provider heeft nog geen verhoging aangekondigd dit jaar? Komt nog wel, doen ze namelijk allemaalquote:Op maandag 7 mei 2018 12:10 schreef leolinedance het volgende:
En weer een verhoging, 2 euro erbij:
https://tweakers.net/nieu(...)2-euro-per-maand.htm
In 2017 was het ¤ 2,55 gemiddeld.
9 euro in 3 jaar, dat is 22,5%. Blij dat ik weg ben bij dat k*tbedrijf
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |