Leuk voor je, lekker sociaal ookquote:Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Halle_Luja het volgende:
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
Waardeloos? wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice![]()
Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)
Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar![]()
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.
Mooi naar glasvezel
Topicstarter.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijnwie liegt er?!
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijnwie liegt er?!
Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Topicstarter.
Modem weet ik niet, maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb geen ubee modem en geen humax decoder.....
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoderquote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.
Hele internet staat vol met klachten over Humax 5200C decoders met groen beeld, maar Ziggo zegt het probleem niet te herkennen
Uhuquote:Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Ik vind alleen de prijsverhoging minder leuk, voor de rest ben ik echt bijzonder tevreden over @Homequote:Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.
Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoder
Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikkerquote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
En dat betekent alle kabels vervangen. Maar overweeg het nu wel echt te gaan doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:37 schreef Deshain het volgende:
"t/m 30 juni kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen"
Gr.
Websupport Ria
Daarom zijn er ook zo veel mensen met hetzelfde probleem als ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.
Nee.quote:Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?
Laatste tijd best wat gesprekken met helpdesks gehad en moet zeggen dat het mij niet tegen viel. Maar dat waren andere soort bedrijven en niet zo groot als Ziggo.quote:Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
Ik woon niet bepaald in een doos, dus ruimte is er genoeg, stroomverbruik is nauwelijks en de router is niet gratis nee maar nog altijd beter dan elke andere router die ik tot nu toe heb gehad bij welke IPS dan ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoor
I know, zelf ook een tijdje gedaanquote:Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikker.
Die kut Ubee zou prima voldoen qua bereik als ie hier niet iedere 3 dagen uit zou vallenquote:Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik woon niet bepaald in een doos, dus ruimte is er genoeg, stroomverbruik is nauwelijks en de router is niet gratis nee maar nog altijd beter dan elke andere router die ik tot nu toe heb gehad bij welke IPS dan ook.
Ik gebruik overigens nooit de router-functionaliteit van IPS'en omdat ik het liever in eigen hand houd
Dat is dan wel weer fijn om te horen. Vaak echt een drama.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zo veel mensen met hetzelfde probleem als ik.
[..]
Nee.
[..]
Laatste tijd best wat gesprekken met helpdesks gehad en moet zeggen dat het mij niet tegen viel. Maar dat waren andere soort bedrijven en niet zo groot als Ziggo.
Onder andere Feedbackcompany en CCVshop hebben mij prima geholpen. Ook mijn crowdfundingplatformen reageren doorgaans binnen 2 dagen met een uitgebreid en nuttig antwoord. Maar goed, dat is niet te vergelijken met Ziggo.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn om te horen. Vaak echt een drama.
Nice. Maar jammer, kan daar zelf niet echt over oordelen. Ziggo werkt hier altijd wel (heb het al vanaf dat het nog @home was).quote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onder andere Feedbackcompany en CCVshop hebben mij prima geholpen. Ook mijn crowdfundingplatformen reageren doorgaans binnen 2 dagen met een uitgebreid en nuttig antwoord. Maar goed, dat is niet te vergelijken met Ziggo.
Ja echt, en als hij dan wel herkent wordt, en dan heb je iemand aan de lijn, en dan zeggen ze oh ben je meneer Jansen? Nee dat ben ik niet, oh, dan klopt het adres niet, wat is je postcode?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
4.5 mb persec snel zat voor mijquote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bieden die nog een beetje snelheid zonder glasvezel?
Ik werd ook gebeld door Ziggo, met de vraag of ik abonnement X heb. Ik zeg 'nee'.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja echt, en als hij dan wel herkent wordt, en dan heb je iemand aan de lijn, en dan zeggen ze oh ben je meneer Jansen? Nee dat ben ik niet, oh, dan klopt het adres niet, wat is je postcode?
Echt. Zo nutteloos systeem.
KPN is beter (is immers ook de eigenaar van de glasvezel kabels).quote:
Wij hebben in 5 kaar nooit problemen gehad met vodafone, het zou mij verbazen als KPN het beter zou hebben gedaan...quote:Op maandag 9 mei 2016 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
KPN is beter (is immers ook de eigenaar van de glasvezel kabels).
Blijkbaar is het maar net wie je treft.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ziggosamsung decoder
onaangekondigde werkzaamheden
zogenaamde klantenservice
![]()
Ziggo is leuk als het werkt. Als het niet werkt is het je eigen probleem en proberen ze je dure kabelkeur rommel aan te smeren en versterkers op alles wat je maar kan versterken![]()
Monteur kwam vorige week bij m'n buren langs. Hij had alleen de kabels omgedraaid en net gedaan of die druk was. Toen ik er wat van zei was die direct weg
Moet zeggen dat het inderdaad aan de monteur kan liggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijkbaar is het maar net wie je treft.
De monteur die hier een keer langs kwam heeft een versterker achter gelaten en dozen voor in de muur met betere connectoren...... gratisch.....
Oh en de monteur kostte ook niets, op advies van de Servicedesk.
Tja.. het igt natuurlijk aan Ziggo dat 4G internet interfereert met de frequentie waarop Ziggo tv-signaal doorgeeft. Dus die dure kabelkeur kabels zijn wel noodzakelijk voor afscherming. Niet direct ziggo's fout.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ziggosamsung decoder
onaangekondigde werkzaamheden
zogenaamde klantenservice
![]()
Ziggo is leuk als het werkt. Als het niet werkt is het je eigen probleem en proberen ze je dure kabelkeur rommel aan te smeren en versterkers op alles wat je maar kan versterken![]()
Monteur kwam vorige week bij m'n buren langs. Hij had alleen de kabels omgedraaid en net gedaan of die druk was. Toen ik er wat van zei was die direct weg
Waarom heeft niet iedereen hier last van dan? En waarom zorgen ze dan zelf niet voor goede kabels ect.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Tja.. het igt natuurlijk aan Ziggo dat 4G internet interfereert met de frequentie waarop Ziggo tv-signaal doorgeeft. Dus die dure kabelkeur kabels zijn wel noodzakelijk voor afscherming. Niet direct ziggo's fout.
Dat is eigenlijk wel een verrekt goede vraag zeg bedenk ik me nu. Voor zover ik weet geven ALLE andere TV providers alle benodigde kabels erbij, zoals bijv 10m ethernet kabel tussen modem en tv. Maar Ziggo geeft alleen de kabel erbij om de telefoon en computer aan te sluiten. De coax kabel die naar je tv moet, krijg je er niet bij.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Waarom heeft niet iedereen hier last van dan? En waarom zorgen ze dan zelf niet voor goede kabels ect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |