abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2016 @ 13:31:20 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036104
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice :r

Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)

Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar }:|
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.

Mooi naar glasvezel :W
pi_162036133
Fipo gemacht
pi_162036178
Moeten zij weten
pi_162036239
"t/m 30 juni kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen"

Gr.

Websupport Ria
pi_162036274
Ik heb geen ubee modem en geen humax decoder.....
pi_162036359
Terechte klacht wel.

Ik moet ook maar eens weg bij die oplichters.
pi_162036437
Geen alternatieven hebben ;(
pi_162036453
Klantenservice is om te huilen. Ik woon in West-Brabant en krijg standaard mensen uit Eindhoven aan de lijn. Wij vinden die bijna-Limburgers ook mongolen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 13:51:45 ]
  maandag 9 mei 2016 @ 13:55:44 #9
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162036585
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
pi_162036619
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Halle_Luja het volgende:
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
Leuk voor je, lekker sociaal ook
  maandag 9 mei 2016 @ 13:57:29 #11
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162036623
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice :r

Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)

Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar }:|
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.

Mooi naar glasvezel :W
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijn :? wie liegt er?!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:03:07 #12
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162036717
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Leuk voor je, lekker sociaal ook
Vind ik ook en vind ik ook.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:04:08 #13
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162036734
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijn :? wie liegt er?!
Topicstarter.

Modem weet ik niet, maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:07:44 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036805
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijn :? wie liegt er?!
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd :')

Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:09:30 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162036838
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Topicstarter.

Modem weet ik niet, maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd :')

Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?

Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_162036847
Tele2 _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_162036851
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd :')

Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:10:21 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036858
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb geen ubee modem en geen humax decoder.....
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.

Hele internet staat vol met klachten over Humax 5200C decoders met groen beeld, maar Ziggo zegt het probleem niet te herkennen :')
pi_162036870
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Geerd het volgende:
Tele2 _O_ _O_
Bieden die nog een beetje snelheid zonder glasvezel?
  maandag 9 mei 2016 @ 14:11:05 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036872
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.
pi_162036876
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.

Hele internet staat vol met klachten over Humax 5200C decoders met groen beeld, maar Ziggo zegt het probleem niet te herkennen :')
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoder :Y
  maandag 9 mei 2016 @ 14:12:04 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036884
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Uhu :')
pi_162036890
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.
Ik vind alleen de prijsverhoging minder leuk, voor de rest ben ik echt bijzonder tevreden over @Home
  maandag 9 mei 2016 @ 14:12:56 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036896
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoder :Y
Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoor :')
pi_162036937
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:

Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikker :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_162036941
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:37 schreef Deshain het volgende:
"t/m 30 juni kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen"

Gr.

Websupport Ria
En dat betekent alle kabels vervangen. Maar overweeg het nu wel echt te gaan doen.
pi_162036945
Maar ze gaan wel wat hard met hun prijsverhogingen ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 mei 2016 @ 14:15:48 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036947
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.

Daarom zijn er ook zo veel mensen met hetzelfde probleem als ik.

quote:
Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?
Nee.

quote:
Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
Laatste tijd best wat gesprekken met helpdesks gehad en moet zeggen dat het mij niet tegen viel. Maar dat waren andere soort bedrijven en niet zo groot als Ziggo.
pi_162036948
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoor :')
Ik woon niet bepaald in een doos, dus ruimte is er genoeg, stroomverbruik is nauwelijks en de router is niet gratis nee maar nog altijd beter dan elke andere router die ik tot nu toe heb gehad bij welke IPS dan ook.

Ik gebruik overigens nooit de router-functionaliteit van IPS'en omdat ik het liever in eigen hand houd
  maandag 9 mei 2016 @ 14:17:14 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162036974
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikker :') .
I know, zelf ook een tijdje gedaan ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:17:19 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036976
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik woon niet bepaald in een doos, dus ruimte is er genoeg, stroomverbruik is nauwelijks en de router is niet gratis nee maar nog altijd beter dan elke andere router die ik tot nu toe heb gehad bij welke IPS dan ook.

Ik gebruik overigens nooit de router-functionaliteit van IPS'en omdat ik het liever in eigen hand houd
Die kut Ubee zou prima voldoen qua bereik als ie hier niet iedere 3 dagen uit zou vallen :r
  maandag 9 mei 2016 @ 14:18:00 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162036989
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook zo veel mensen met hetzelfde probleem als ik.

[..]

Nee.

[..]

Laatste tijd best wat gesprekken met helpdesks gehad en moet zeggen dat het mij niet tegen viel. Maar dat waren andere soort bedrijven en niet zo groot als Ziggo.
Dat is dan wel weer fijn om te horen. Vaak echt een drama.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 14:19:42 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162037025
Geen probleem hier met Ziggo. Al sinds ik het heb (8 jaar) niet. _O_
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 mei 2016 @ 14:20:06 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162037033
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer fijn om te horen. Vaak echt een drama.
Onder andere Feedbackcompany en CCVshop hebben mij prima geholpen. Ook mijn crowdfundingplatformen reageren doorgaans binnen 2 dagen met een uitgebreid en nuttig antwoord. Maar goed, dat is niet te vergelijken met Ziggo.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:22:01 #35
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162037067
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Onder andere Feedbackcompany en CCVshop hebben mij prima geholpen. Ook mijn crowdfundingplatformen reageren doorgaans binnen 2 dagen met een uitgebreid en nuttig antwoord. Maar goed, dat is niet te vergelijken met Ziggo.
Nice. Maar jammer, kan daar zelf niet echt over oordelen. Ziggo werkt hier altijd wel (heb het al vanaf dat het nog @home was).
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_162037085
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd :')
Ja echt, en als hij dan wel herkent wordt, en dan heb je iemand aan de lijn, en dan zeggen ze oh ben je meneer Jansen? Nee dat ben ik niet, oh, dan klopt het adres niet, wat is je postcode?

Echt. Zo nutteloos systeem.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162037086
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bieden die nog een beetje snelheid zonder glasvezel?
4.5 mb persec snel zat voor mij
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:26:37 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162037150
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja echt, en als hij dan wel herkent wordt, en dan heb je iemand aan de lijn, en dan zeggen ze oh ben je meneer Jansen? Nee dat ben ik niet, oh, dan klopt het adres niet, wat is je postcode?

Echt. Zo nutteloos systeem.
Ik werd ook gebeld door Ziggo, met de vraag of ik abonnement X heb. Ik zeg 'nee'.
Medewerker Ziggo valt stil....'Ow....wel toch? Want dat staat hier?! U bent toch meneer Janssen?'

Nee kut, meneer Janssen woont in mijn vorige woning. Hoe de fuck kun je nou mijn nummer linken aan het nieuwe abonnement van meneer Janssen :')
pi_162037466
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

4.5 mb persec snel zat voor mij
Niet voor mij, is dat het maximale wat haalbaar is zonder vezel
pi_162037735
Geen vodafone glasvezel verbinding hebben :')
  maandag 9 mei 2016 @ 15:03:20 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162037806
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:59 schreef Anton91 het volgende:
Geen vodafone glasvezel verbinding hebben :')
Binnenkort wel waarschijnlijk :Y
pi_162037855
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:59 schreef Anton91 het volgende:
Geen vodafone glasvezel verbinding hebben :')
KPN is beter (is immers ook de eigenaar van de glasvezel kabels).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162037872
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:59 schreef Anton91 het volgende:
Geen vodafone glasvezel verbinding hebben :')
Ik heb niet eens de mogelijkheid tot glasvezel
pi_162039555
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:05 schreef delano.888 het volgende:

[..]

KPN is beter (is immers ook de eigenaar van de glasvezel kabels).
Wij hebben in 5 kaar nooit problemen gehad met vodafone, het zou mij verbazen als KPN het beter zou hebben gedaan...
pi_162039641
Ziggo :') samsung decoder :') onaangekondigde werkzaamheden :') zogenaamde klantenservice :')

Ziggo is leuk als het werkt. Als het niet werkt is het je eigen probleem en proberen ze je dure kabelkeur rommel aan te smeren en versterkers op alles wat je maar kan versterken :')

Monteur kwam vorige week bij m'n buren langs. Hij had alleen de kabels omgedraaid en net gedaan of die druk was. Toen ik er wat van zei was die direct weg :')
pi_162039693
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ziggo :') samsung decoder :') onaangekondigde werkzaamheden :') zogenaamde klantenservice :')

Ziggo is leuk als het werkt. Als het niet werkt is het je eigen probleem en proberen ze je dure kabelkeur rommel aan te smeren en versterkers op alles wat je maar kan versterken :')

Monteur kwam vorige week bij m'n buren langs. Hij had alleen de kabels omgedraaid en net gedaan of die druk was. Toen ik er wat van zei was die direct weg :')
Blijkbaar is het maar net wie je treft.
De monteur die hier een keer langs kwam heeft een versterker achter gelaten en dozen voor in de muur met betere connectoren...... gratisch.....

Oh en de monteur kostte ook niets, op advies van de Servicedesk.
pi_162039758
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Blijkbaar is het maar net wie je treft.
De monteur die hier een keer langs kwam heeft een versterker achter gelaten en dozen voor in de muur met betere connectoren...... gratisch.....

Oh en de monteur kostte ook niets, op advies van de Servicedesk.
Moet zeggen dat het inderdaad aan de monteur kan liggen.

Bij mijn ouders was monteur 1 vergeten een versterker te plaatsen waardoor interactieve tv het niet deed.

Toen wilde de verkoper in de ziggo stoor dat ik opnieuw daarvoor zou betalen. Niet gedaan en een monteur laten komen.

Monteur 2 kwam gratis heeft gratis alles vervangen modum, betere decoder en versterker ect. Hij zei er bij dat dat niet mocht maar hij had toch nog e.e.a. extra in de auto liggen.

Maarja vind het nog steeds schandalig dat ze vooral op de oudjes geld willen pakken. Die weten niet hoe of wat en betalen toch wel.
  maandag 9 mei 2016 @ 17:45:55 #48
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162040704
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ziggo :') samsung decoder :') onaangekondigde werkzaamheden :') zogenaamde klantenservice :')

Ziggo is leuk als het werkt. Als het niet werkt is het je eigen probleem en proberen ze je dure kabelkeur rommel aan te smeren en versterkers op alles wat je maar kan versterken :')

Monteur kwam vorige week bij m'n buren langs. Hij had alleen de kabels omgedraaid en net gedaan of die druk was. Toen ik er wat van zei was die direct weg :')
Tja.. het igt natuurlijk aan Ziggo dat 4G internet interfereert met de frequentie waarop Ziggo tv-signaal doorgeeft. Dus die dure kabelkeur kabels zijn wel noodzakelijk voor afscherming. Niet direct ziggo's fout.
pi_162041730
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Tja.. het igt natuurlijk aan Ziggo dat 4G internet interfereert met de frequentie waarop Ziggo tv-signaal doorgeeft. Dus die dure kabelkeur kabels zijn wel noodzakelijk voor afscherming. Niet direct ziggo's fout.
Waarom heeft niet iedereen hier last van dan? En waarom zorgen ze dan zelf niet voor goede kabels ect.
pi_162042040
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Waarom heeft niet iedereen hier last van dan? En waarom zorgen ze dan zelf niet voor goede kabels ect.
Dat is eigenlijk wel een verrekt goede vraag zeg bedenk ik me nu. Voor zover ik weet geven ALLE andere TV providers alle benodigde kabels erbij, zoals bijv 10m ethernet kabel tussen modem en tv. Maar Ziggo geeft alleen de kabel erbij om de telefoon en computer aan te sluiten. De coax kabel die naar je tv moet, krijg je er niet bij.
En dat is eigenlijk best wel belachelijk nu ik er zo over nadenk!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')