Leuk voor je, lekker sociaal ookquote:Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Halle_Luja het volgende:
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
Waardeloos? wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice![]()
Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)
Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar![]()
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.
Mooi naar glasvezel
Topicstarter.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijnwie liegt er?!
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijnwie liegt er?!
Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Topicstarter.
Modem weet ik niet, maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd![]()
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb geen ubee modem en geen humax decoder.....
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoderquote:Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.
Hele internet staat vol met klachten over Humax 5200C decoders met groen beeld, maar Ziggo zegt het probleem niet te herkennen
Uhuquote:Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Ik vind alleen de prijsverhoging minder leuk, voor de rest ben ik echt bijzonder tevreden over @Homequote:Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.
Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoder
Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikkerquote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |