abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2016 @ 13:31:20 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036104
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice :r

Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)

Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar }:|
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.

Mooi naar glasvezel :W
pi_162036133
Fipo gemacht
pi_162036178
Moeten zij weten
pi_162036239
"t/m 30 juni kunt u uw abonnement(en) wijzigen of zonder extra kosten bij ons opzeggen"

Gr.

Websupport Ria
pi_162036274
Ik heb geen ubee modem en geen humax decoder.....
pi_162036359
Terechte klacht wel.

Ik moet ook maar eens weg bij die oplichters.
pi_162036437
Geen alternatieven hebben ;(
pi_162036453
Klantenservice is om te huilen. Ik woon in West-Brabant en krijg standaard mensen uit Eindhoven aan de lijn. Wij vinden die bijna-Limburgers ook mongolen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 13:51:45 ]
  maandag 9 mei 2016 @ 13:55:44 #9
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162036585
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
pi_162036619
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:55 schreef Halle_Luja het volgende:
Geen last van. Ik heb Ziggo maar betaal daar niets voor. Dus van mij mag het 100 euro duurder worden.
Leuk voor je, lekker sociaal ook
  maandag 9 mei 2016 @ 13:57:29 #11
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162036623
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Stelletje oplichters met hun waardeloze klantenservice :r

Februari 2015 Eur 2,50 erbij (6,25%)
Mei 2016 Eur 1,95 erbij (4,59%)

Wat denken ze nou, dat ze maar onbeperkt kunnen verhogen? Stelletje achterlijke lui daar }:|
Doe eerst maar eens iets aan de support en lever fatsoenlijke apparatuur ipv. die kut Ubee router en kut Humax decoder die na zoveel uur groen beeld geeft.

Mooi naar glasvezel :W
Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijn :? wie liegt er?!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:03:07 #12
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162036717
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Leuk voor je, lekker sociaal ook
Vind ik ook en vind ik ook.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:04:08 #13
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162036734
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijn :? wie liegt er?!
Topicstarter.

Modem weet ik niet, maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:07:44 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036805
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waardeloos? wat?
Kreeg vandaag nog reclame in mijn mailbox van ze dat ze de beste provider zijn :? wie liegt er?!
Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd :')

Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:09:30 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162036838
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Topicstarter.

Modem weet ik niet, maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Die heb ik ook nog gehad. Zijn prima. Tegenwoordig leveren ze ook allemaal Samsung spul. Dat heb ik nu.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd :')

Daarnaast wordt de verbinding regelmatig verbroken tijdens het doorverbinden, is de kennis ondermaats, zijn ze niet klantvriendelijk, houden ze zich niet aan afspraken etc. etc.
Dat is vaag. Woon je in een aftands dorp dan?

Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_162036847
Tele2 _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_162036851
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Echt zó waardeloos, nog nooit zo iets meegemaakt. Wat een prutsers.
Het begint al bij het noemen van je postcode bij het bellen, 9 van de 10 keer wordt deze niet herkent. En ja, we hebben het met 3 personen geprobeerd :')

Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.
  maandag 9 mei 2016 @ 14:10:21 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036858
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:38 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb geen ubee modem en geen humax decoder.....
De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.

Hele internet staat vol met klachten over Humax 5200C decoders met groen beeld, maar Ziggo zegt het probleem niet te herkennen :')
pi_162036870
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Geerd het volgende:
Tele2 _O_ _O_
Bieden die nog een beetje snelheid zonder glasvezel?
  maandag 9 mei 2016 @ 14:11:05 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036872
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nu heb ik laatst een stuk af wat keer gebeld om korting af te dingen (succesvol) maar elke keer is het na 1 keer inspreken van mijn postcode gewoon gelukt.
Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.
pi_162036876
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De andere modems/routers schijnen net zo ruk te zijn. En ben maar blij dat je een andere decoder hebt, dit kloteding wil je niet.

Hele internet staat vol met klachten over Humax 5200C decoders met groen beeld, maar Ziggo zegt het probleem niet te herkennen :')
Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoder :Y
  maandag 9 mei 2016 @ 14:12:04 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036884
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:04 schreef Halle_Luja het volgende:
maar die Humax decoders zijn meer dan prima.
Uhu :')
pi_162036890
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Lucky you. Maar dit is natuurlijk nog niet zo'n groot probleem als de rest gewoon goed zou zijn. Maar dat is het duidelijk niet. Een incompetente klerezooi is het.
Ik vind alleen de prijsverhoging minder leuk, voor de rest ben ik echt bijzonder tevreden over @Home
  maandag 9 mei 2016 @ 14:12:56 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162036896
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Heb geen klachten, gewoon modem in Bridge modus, en geen decoder :Y
Ja en dan dus zelf een router ernaast moeten zetten. Extra investering, stroomverbruik en ruimte. Fijn hoor :')
pi_162036937
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:

Dat laatste is volgens mij bij elke helpdesk wel aan de orde.
Waarschijnlijk wel, vrijwel alles wordt uitbesteed en de callcenterbranche heeft letterlijk de slechtste CAO van Nederland. Hard werken, kut verdienen en het gaat om je targets halen ipv het daadwerkelijk proberen te helpen van mensen, dat duurt te lang en dan haal je je targets niet en krijg je dus op je flikker :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')