En wat kost het eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:09 schreef henkkeumus het volgende:
1e dag EMA erop zitten. Inderdaad mensen uit alle lagen van de bevolking en het is best gezellig. Eigenlijk is die cursus voor een leermoment maar ik haal hier geen enkel leermoment uit, dat was voor mij de boete en het moment dat ik realiseerde dat mijn rijbewijs ingevorderd was.
De cursus opzich is een beetje met elkaar praten over gevolgen, wat ga je in de toekomst doen, opdrachten maken en filmpjes kijken. Heb een best gezellige groep dus vind het eigenlijk helemaal niet erg ofso.. Als je gewoon actief meedoet is er niks aan de hand.
Ik dacht dat ik best veel gedronken had maar als ik de verhalen van de rest hoor dan valt die van mij reuze mee![]()
Met boetes erbij voor mij rond de 1300,-quote:
En ja, je moet gewoon gigantisch op je bek gaan voor je eigenlijk die realityslap krijgt en het niet meer doet. Die filmpjes enzo doen ook vrij weinig, en de cursus opzich is meer een beetje grappen en grollen met een informatieve powerpoint presentatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:29 schreef Baas_bas het volgende:
Tevens lijkt het me echt niet dat zo'n cursus ook maar iets helpt.
We hebben allemaal wel eens (filmpjes) van al dan niet erge ongelukken gezien en als je zo dom bent om met teveel op achter het stuur te kruipen ben je ook zo dom dat die cursus totaal geen effect op je heeft![]()
"Zo hey ja dit zet me wel aan het denken nu zal ik het nooit meer doen hoor!!"
Rijbewijs invorderen, geldboetes of voertuig inbeslagname zijn de enige dingen die echt helpen.
Sowieso CBR![]()
Auwquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:37 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Met boetes erbij voor mij rond de 1300,-
Kreeg echter na 2 week wel mijn rijbewijs weer terug dus kon gelukkig verder rijden.
[..]
En ja, je moet gewoon gigantisch op je bek gaan voor je eigenlijk die realityslap krijgt en het niet meer doet. Die filmpjes enzo doen ook vrij weinig, en de cursus opzich is meer een beetje grappen en grollen met een informatieve powerpoint presentatie.
Heb echter wel wat dingen opgestoken die ik ook gewoon echt niet wist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |