abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162629413
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:56 schreef Maanvis het volgende:
laat je ervaringen maar hier weten dan :D
14e is m'n 1e dag. Zal het posten als het moment daar is :D.
pi_163009354
1e dag EMA erop zitten. Inderdaad mensen uit alle lagen van de bevolking en het is best gezellig. Eigenlijk is die cursus voor een leermoment maar ik haal hier geen enkel leermoment uit, dat was voor mij de boete en het moment dat ik realiseerde dat mijn rijbewijs ingevorderd was.

De cursus opzich is een beetje met elkaar praten over gevolgen, wat ga je in de toekomst doen, opdrachten maken en filmpjes kijken. Heb een best gezellige groep dus vind het eigenlijk helemaal niet erg ofso.. Als je gewoon actief meedoet is er niks aan de hand :P.

Ik dacht dat ik best veel gedronken had maar als ik de verhalen van de rest hoor dan valt die van mij reuze mee :D :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 17:10:24 ]
pi_163009470
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:09 schreef henkkeumus het volgende:
1e dag EMA erop zitten. Inderdaad mensen uit alle lagen van de bevolking en het is best gezellig. Eigenlijk is die cursus voor een leermoment maar ik haal hier geen enkel leermoment uit, dat was voor mij de boete en het moment dat ik realiseerde dat mijn rijbewijs ingevorderd was.

De cursus opzich is een beetje met elkaar praten over gevolgen, wat ga je in de toekomst doen, opdrachten maken en filmpjes kijken. Heb een best gezellige groep dus vind het eigenlijk helemaal niet erg ofso.. Als je gewoon actief meedoet is er niks aan de hand :P.

Ik dacht dat ik best veel gedronken had maar als ik de verhalen van de rest hoor dan valt die van mij reuze mee :D :')
En wat kost het eigenlijk?
pi_163009681
Het is mega saai. Gelukkig had ik wat gerookt en gedronken zodat de tijd wat sneller ging.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163009737
Tevens lijkt het me echt niet dat zo'n cursus ook maar iets helpt.

We hebben allemaal wel eens (filmpjes) van al dan niet erge ongelukken gezien en als je zo dom bent om met teveel op achter het stuur te kruipen ben je ook zo dom dat die cursus totaal geen effect op je heeft _O-

"Zo hey ja dit zet me wel aan het denken nu zal ik het nooit meer doen hoor!!"

:')

Rijbewijs invorderen, geldboetes of voertuig inbeslagname zijn de enige dingen die echt helpen.

Sowieso CBR :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163009901
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

En wat kost het eigenlijk?
Met boetes erbij voor mij rond de 1300,-
Kreeg echter na 2 week wel mijn rijbewijs weer terug dus kon gelukkig verder rijden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:29 schreef Baas_bas het volgende:
Tevens lijkt het me echt niet dat zo'n cursus ook maar iets helpt.

We hebben allemaal wel eens (filmpjes) van al dan niet erge ongelukken gezien en als je zo dom bent om met teveel op achter het stuur te kruipen ben je ook zo dom dat die cursus totaal geen effect op je heeft _O-

"Zo hey ja dit zet me wel aan het denken nu zal ik het nooit meer doen hoor!!"

:')

Rijbewijs invorderen, geldboetes of voertuig inbeslagname zijn de enige dingen die echt helpen.

Sowieso CBR :')
En ja, je moet gewoon gigantisch op je bek gaan voor je eigenlijk die realityslap krijgt en het niet meer doet. Die filmpjes enzo doen ook vrij weinig, en de cursus opzich is meer een beetje grappen en grollen met een informatieve powerpoint presentatie.

Heb echter wel wat dingen opgestoken die ik ook gewoon echt niet wist. Zoals dat je op de fiets het rijbewijs afgepakt kan worden mits je een gevaar bent. En veel dingen over restalcohol.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 17:39:22 ]
pi_163009925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:37 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Met boetes erbij voor mij rond de 1300,-
Kreeg echter na 2 week wel mijn rijbewijs weer terug dus kon gelukkig verder rijden.

[..]

En ja, je moet gewoon gigantisch op je bek gaan voor je eigenlijk die realityslap krijgt en het niet meer doet. Die filmpjes enzo doen ook vrij weinig, en de cursus opzich is meer een beetje grappen en grollen met een informatieve powerpoint presentatie.

Heb echter wel wat dingen opgestoken die ik ook gewoon echt niet wist.
Auw :{
pi_163009931
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

Auw :{
Ja.. dure maar wijze les :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 17:39:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: