Ja maar de telefoon is gratisquote:Op maandag 9 mei 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Shit. Telefoon abonnement van 64 euro per maand?
X________X
maar zat wel spotify premium bij he ofzoquote:Op maandag 9 mei 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
X________X
ga je zonder fikse verrekijker of redelijke telescoop niets van zien hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga wel ff kijken. Verrekijker met een paar cdtjes ervoor.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je zonder fikse verrekijker of redelijke telescoop niets van zien hoor
is een stipje
Let wel, niet direct in de telescoop kijken he niels... zou niet willen dat je een gat recht door je schedelpan boort
Geloof er niks van dat het een gat in je hoofd boort, ga het even testen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een stipje
Let wel, niet direct in de telescoop kijken he niels... zou niet willen dat je een gat recht door je schedelpan boort
Of naar een baanquote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Braddie zou serieus eens moeten kijken naar telefoons rechtstreeks uit China. En dan een sim only abonnement erbij. Scheelt gewoon honderden euro's.
Heb gewoon abbo voor 20 euro per maand incl gratis toestel. Ja okee het is dan wel niet nieuwste van nieuwste maar werkt gewoon primaquote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Braddie zou serieus eens moeten kijken naar telefoons rechtstreeks uit China. En dan een sim only abonnement erbij. Scheelt gewoon honderden euro's.
Ik heb ook geen geld om rookverslaafd te zijn, daar is in mijn uitgaven- en spaarpatroon geen ruimte voor. Bij mij komt het weer bij andere onzin terecht.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit nog een eigen huisje krijg dan kan ik dat niet eens want dan heb ik echt geld te kort.
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat het een gat in je hoofd boort, ga het even testen.
Mijn telefoon vindt hij te traag voor zijn snelle levensstijl.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet het. Ik bekijk planeten ook liever wanneer het donker is. Jupiter is al maanden zeer goed zichtbaar de hele avond en nacht. Het ISS is de 17e 'smorgensvroeg weer zichtbaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een stipje
NEEN!!!!! Lieve Catkiller doe dit niet.... ik zou niet zonder je kunnenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat het een gat in je hoofd boort, ga het even testen.
Van wie ben jij kloontje?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik geniet
En 64 euro is wel duur jaMijn hoogste was 52 euro ofz, laatst verlengd en nu 25 pm met 12 GB internet
De mijne ook denk ik. Terwijl het best wel een snel ding is.. Maar ja het is een onbekend merk dus je kan niet te koop lopen met de nieuwste Samsung.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt hij te traag voor zijn snelle levensstijl.
Ja maar dan zie je de zon toch niet gekkie...quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik bekijk planeten ook liever wanneer het donker is.
... Nu ga ik het zeker proberen, hoop dat het lukt zodat ik je pijn kan doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NEEN!!!!! Lieve Catkiller doe dit niet.... ik zou niet zonder je kunnen
Lijkt me stugquote:Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Van je grootste nachtmerrie.
Weet ook pas net dat het etsu is hoorquote:
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.quote:
Ja maar hij heeft die snelheid toch sws niet nodig, hij heeft alle tijd.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mijne ook denk ik. Terwijl het best wel een snel ding is.. Maar ja het is een onbekend merk dus je kan niet te koop lopen met de nieuwste Samsung.
Etsu is getrouwd met mij.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet even niet meer wie dat was, is dat die op jongens valt?
ja jeetje.... ik kom hier sporadischquote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.
Welnee.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet even niet meer wie dat was, is dat die op jongens valt?
Pfoeee, dat zijn klote dingen zegquote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook stug dat een een leeg pakje lange vloei kan posten op een forum
niet iedereen zit hier 24 uur per dag hequote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspulquote:Op maandag 9 mei 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
X________X
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woondequote:
Zit je daar met je wiet, tip en aanstekerquote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pfoeee, dat zijn klote dingen zeg
Gaat hij ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspul
Iets zegt me dat de Wajong omlaag kan
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woonde
500 eu kostgeld? betaalt hij 500 eu per maand kostgeld?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspul
Iets zegt me dat de Wajong omlaag kan
Dat zegt dat ik een relatie heb en getrouwd ben met iemand anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woonde
Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
500 eu kostgeld? betaalt hij 500 eu per maand kostgeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |