Denk omdat hij het risico loopt zijn uitkering kwijt te raken doordat zoon Slee op internet heeft verteld dat hij zwart bij verdient door klanten te helpen met hun auto.quote:
Tja. Maar dat is niet echt een reden voor een aangifte.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk omdat hij het risico loopt zijn uitkering kwijt te raken doordat zoon Slee op internet heeft verteld dat hij zwart bij verdient door klanten te helpen met hun auto.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk omdat hij het risico loopt zijn uitkering kwijt te raken doordat zoon Slee op internet heeft verteld dat hij zwart bij verdient door klanten te helpen met hun auto.
Godsammequote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel ik het allemaal maar een raar verhaal vind. Braddie praat slecht over zijn pa op FOK! en Autoweek en daarom wilt die pa aangifte doen?!!!!!
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is het smaad en laster of zo.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja. Maar dat is niet echt een reden voor een aangifte.
Tegen je eigen zoon.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is het smaad en laster of zo.
Ik niet meerquote:
Aangifte van laster of zo? Zeggen dat zijn zoon liegt om zichzelf in te dekken.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja. Maar dat is niet echt een reden voor een aangifte.
Oh was erg sloom zie ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is het smaad en laster of zo.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aangifte van laster of zo? Zeggen dat zijn zoon liegt om zichzelf in te dekken.
Dan spoor je ook echt niet.quote:
Dat vraag ik me af, misschien heeft hij bedacht dat het ook tegen Autoweek kan of zo.quote:
Ja daar lijkt het nu dus op.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aangifte van laster of zo? Zeggen dat zijn zoon liegt om zichzelf in te dekken.
Straks wordt Danny aangeklaagd.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, misschien heeft hij bedacht dat het ook tegen Autoweek kan of zo.
Braddie haalt namelijk wel vaker dingen een beetje uit context.
Goeie gast die brad hoor maar idd hij moet eens beter nadenken wat ie allemaal op het net flikkert.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt keihard en koud deze man.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:43 schreef Catkiller het volgende:
En dan nog, dan heeft hij zo nog zijn uitkering maar dan mag ik hopen dat ze hem flink lang in de gaten houden en gaat het uiteindelijk nog mis voor hem. Hoe dan ook gaat het hem geld kosten. Geen medelijden mee, zwartwerkers met uitkering.
Wie weet werkt die vader niet eens zwart, maar helpt hij gewoon af en toe vrienden.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:43 schreef Catkiller het volgende:
En dan nog, dan heeft hij zo nog zijn uitkering maar dan mag ik hopen dat ze hem flink lang in de gaten houden en gaat het uiteindelijk nog mis voor hem. Hoe dan ook gaat het hem geld kosten. Geen medelijden mee, zwartwerkers met uitkering.
Eengewaarschuwd mens telt voor twee he, dus ik weet niet of je het doorhebt maar ik heb de KLB SC populatie eigenhandig verdubbeld....quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dit voor nerdenshit, wij zijn veel te stoer om naar de lucht te gaan kijken
quote:Op de veiling ging een kunstwerk van Jeff Koons, een basketbal in een bak met water, voor 15,3 miljoen (13,3 miljoen euro) van de hand.
quote:Net even Mr Bradge z'n forum op Fok even doorgenomen......
Zelfde vragen, zelfde antwoorden terug. TS wil naar niets en niemand luisteren blijkbaar. Op beide fora zijn er mensen die er moeite in steken om hem van input te voorzien maar luisteren ho maar.
Bradley, Braadslee, Mr Bradge of welk alterego dan ook , veel succes met je automobiele leven. Toedeledokie.
ken je dat verhaal dat hij een trio had maar hem niet omhoog kreeg?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik bedenk me dat ik in die 4 jaar volgens mij moeilijk veel bradster momenten heb gemist![]()
Wat allemaal?
Oh dan moeten we wel duurzamer gaan doen nu. Hermann zijn exicano rantsoen gaat doormidden, jij mag het slechte nieuws met hem delen.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eengewaarschuwd mens telt voor twee he, dus ik weet niet of je het doorhebt maar ik heb de KLB SC populatie eigenhandig verdubbeld....
Ben ik niet fabuleus
Nou hij heeft pas sinds vorige zomer zijn rijbewijs. Hij heeft heel lang over het halen daarvan gedaan, maar voordat hij begon heeft hij flink afgegeven op mensen die lang over hun theorie en praktijk halen deden.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik bedenk me dat ik in die 4 jaar volgens mij moeilijk veel bradster momenten heb gemist![]()
Wat allemaal?
Zaten spiegels aan het plafond waardoor hij zichzelf zag zeker?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken je dat verhaal dat hij een trio had maar hem niet omhoog kreeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt daar ook al zo mad.Your beauty never ever scared me.
Hij vlogt er wel over, of hij komt terug.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Shit man nu weten we nooit hoe het gaat aflopen.
Over een week mag hij sws weer een nieuw topic maken daar.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Shit man nu weten we nooit hoe het gaat aflopen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken je dat verhaal dat hij een trio had maar hem niet omhoog kreeg?
Goed zo, de sociaal zwakkeren moeten elkaar helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |