quote:Op maandag 9 mei 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
Ik kan op school niet meer fatsoenlijk FOK!en. Word er steeds uit gegooid
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben heus wel gemerkt dat je steeds komt en maar 50 woorden typt over hele dag in Word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 10:51:22 ]
spannedquote:Op maandag 9 mei 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
Sommige klasgenoten komen helemaal niet meer naar school
Tot 10 juni nog de tijd om al het werk in te leveren en absentie gaat erg hard. Man man man.
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:51 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik 2. Eentje zat bij zo'n nagelsetje dus die is waardeloos en mn goeie ben ik nu dus kwijt. Even in een hoekje huilen.quote:
Is 11 uur. Alcoholist.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
Ben het al weer snel zat vandaag. Ik ga maar ff een uurtje buitenspelen. Muziekje erbij..
Ik heb sinds zaterdagavond niks gedronken hoor en was het vandaag ook niet van plan.quote:
Het was maar spanje hoor... zo interessant is het niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:57 schreef xcachet het volgende:
Moet zeggen dat ik vanmorgen om half 10 al dacht aan een biertje drinken in Barca deze zomer.
Oh sorry. Ik las je post verkeerd. Las dat je al snel zat was vandaag.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb sinds zaterdagavond niks gedronken hoor en was het vandaag ook niet van plan.
Dat denk jij.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was maar spanje hoor... zo interessant is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |