Wat heb ik je misdaan?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je met alle liefde de gracht in duwen
Jij ook beste wensen voor 9 meiquote:
huh wtf? ik zeg juist dat je liefde moet geven aan je moeder(?) ;squote:Op maandag 9 mei 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie, doe je het weer. Altijd maar negatief terwijl ik je al mijn liefde wil geven
ach, erger kan het dan iig niet meer worden moet je maar denkenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de dag is niet goed begonnen, jouw username was het eerste dat ik zag
heb net een natte scheet gelatenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, erger kan het dan iig niet meer worden moet je maar denken
eh okquote:
Mijn moeder wil mijn liefde ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh wtf? ik zeg juist dat je liefde moet geven aan je moeder(?) ;s
ahw nee doe niet voel me echt vet schuldigquote:Op maandag 9 mei 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder wil mijn liefde ook niet.
Niemand wil mijn liefde.
Ben ook nooit goed genoeg.
ik wil je liefde wel 2 minuten per dagquote:Op maandag 9 mei 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder wil mijn liefde ook niet.
Niemand wil mijn liefde.
Ben ook nooit goed genoeg.
maar dan krijg je het einde van one piece niet te zienquote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef MAHL het volgende:
Denk dat ik zo maar een overdosis pillen neem. Helemaal gehad met deze kutwereld.
Doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:03 schreef MAHL het volgende:
Denk dat ik zo maar een overdosis pillen neem. Helemaal gehad met deze kutwereld.
trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |