Peiling: Geert Wilders verliest in tweepartijenstelselquote:Op zondag 8 mei 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de verkiezingen. Niet dat Wilders nou alle antwoorden heeft, maar het is in ieder geval een statement dat het meerendeel van Nederland er he-le-maal klaar mee is met dat achterlijke kutvolk.
hee bbyquote:
Het is iets te makkelijk boe-roepenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
het houdt hem wel bezig allemaal
verder geen zin om weer een filmpje van powned te kijken over die shit
ik heb deze discussie 1 minuut geleden al gewonnen hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Peiling: Geert Wilders verliest in tweepartijenstelsel
moet hij eerst winnen
heeft hij vast gedaan om jou dwars te zittenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
het houdt hem wel bezig allemaal
verder geen zin om weer een filmpje van powned te kijken over die shit
Hoi penisbaardquote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik speelde vroeger het ik kan sneller klonen dan jij kan bannen-spel met admins
was ik maar zo'n heldquote:
Ach ja dat kan. Bij The Last Kingdom had ik hetzelfde, de setting kwam sterk overeen, maar het kon me verder weinig boeien, ben na 5 afleveringen afgehaakt.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja weet niet wat het is, het heeft me nog niet gepakt zeg maar. heb nooit zin om weer de volgende aflevering te kijken
Weenie liefjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer spelletjes doen?
wel leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik speelde vroeger het ik kan sneller klonen dan jij kan bannen-spel met admins
welke discussiequote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb deze discussie 1 minuut geleden al gewonnen hoor
Ik mis hem wel. Mooie tijden waren dat.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
heeft hij vast gedaan om jou dwars te zitten
maar Agents of SHIELD vond ik ook maar kut de eerste 15 afleveringen en nu is het een van mijn favoriete series dus misschien geef ik het nog een kansquote:Op zondag 8 mei 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach ja dat kan. Bij The Last Kingdom had ik hetzelfde, de setting kwam sterk overeen, maar het kon me verder weinig boeien, ben na 5 afleveringen afgehaakt.
waarom kijk je 15 afleveringen van een serie die je kut vindt?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar Agents of SHIELD vond ik ook maar kut de eerste 15 afleveringen en nu is het een van mijn favoriete series dus misschien geef ik het nog een kans
Schitterend figuur, echt de gangmaker in KLB.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mis hem wel. Mooie tijden waren dat.
skyequote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom kijk je 15 afleveringen van een serie die je kut vindt?
Skye.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom kijk je 15 afleveringen van een serie die je kut vindt?
Aan Vaderdag niet, Moederdag vandaag nog lekker wezen uiteten en cadeaubon gegevenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
ik boycot die ding zolang er geen kinderdag isquote:Op zondag 8 mei 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier bij wie er niet (meer) aan Moederdag en Vaderdag wordt gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |