steengodquote:Gisteren was ik continu op het nieuws omdat een journalist een Steen tweet uit 2011 uit zijn verband heeft getrokken en mij daarom de stempel "homohater" heeft gegeven. De tweet zegt dat Steen voor gay rappers een concentratie kamp gaat bouwen. Dit is inderdaad een omstreden uitspraak die veel te ver gaat, absurd en controversieel is. Maar dat is wat de artiest Steen doet, over de top gaan, grenzen op zoeken en controversiėle absurde uitspraken. Dit zou betekenen dat artiesten, cabaretiers en kunstenaars die in de omgeving van artistieke vrijheid omstreden uitspraken maken of hebben gemaakt over verschillende geaardheden van nu af aan bestempeld worden als racisten en homohaters.
Naast dat ik geen racist of homohater ben zijn mijn tweets door de media flink verdraaid.
-Een retweet van een Hitlerfopaccount is volgens de media dat ik het portret van Hitler heb getweet.
-Gayrappers zijn volgens de media alle homo's.
- Ook heb ik recent getweet dat baffen kk gay is, in artikelen en op het nieuws wordt dit nog alleen maar "kankerhomo's".
- Ik heb gesproken met verschillende media en aangegeven dat ik geen homohater ben, toch staat boven elk artikel "homohater" Steen.
- In de artikelen op het nieuws wordt gesproken over "kritiek op het optreden van Steen", terwijl wij met zo een 4000 aanwezige ongeacht huidskleur of geaardheid 1 groot feest maakte!
Ben ikke nu gek?
Ik heb de afgelopen 5 jaar hard gewerkt om het Steen imago in een ander daglicht te zetten en een meer persoonlijke kant te laten zien van mijn leven, zo brachten we vorig jaar de Steen docu uit en mijn recente album "baby". Steen zal altijd wause dingen blijven zeggen maar ik heb hier mee laten zien dat er naast de knettergekke artiest "Steen" ook een mens zit zoals iedereen. Ondanks de meer dan verdubbelde omzet op de webshop sinds het homohaat artikel van David Eerdmans zie ik zijn aantijgingen als smaad.
https://www.facebook.com/pages/Steen/33434807971?hc_location=ufi
Een bril is geen vereiste.quote:
Jawel bby je kunt hetquote:
Ja jezus wie gaat dit lezenquote:
ja sluit je ogen maar en doe mee aan de demonisering van een onschuldige rapper jij bent zeker zo'n slinkse wegkijkerquote:
23 gradenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Is het ook zo warm in jullie slaapkamer/zolder?
Kutzon.
Ik lig alweer onder een deken :squote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
Ja maar heb lekker de balkondeur openquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
valt wel meequote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
zou hij dit overigens zelf hebben geschreven? kan me niet voorstellen dat die kerel zo weinig taalfouten maakt
staat ook nog eens bomvol taalfoutenquote:
ja tering benauwdquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
Ik was de hele dag niet thuis dus alles zat potdicht vandaagquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar heb lekker de balkondeur open
ik spot er vrij weinig eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
staat ook nog eens bomvol taalfouten
Nee, ik woon op begane grond met een gunstige liggingquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
Word je lekker gilu vanquote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kutzon.
ik zit beneden daar is het lekker fris, zelfs onder de dekensquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja tering benauwd
zelfs met raam open
Wacht, even een passende quote van fylaks zoekenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sluit je ogen maar en doe mee aan de demonisering van een onschuldige rapper jij bent zeker zo'n slinkse wegkijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |