peaky blinders & black sails zijn wel leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
Hermann, heb je nog serietips?
De meeste series die ik volg zijn ten einde of lopen ten einde.
Verder heb ik alleen Game of Thrones en Fear the Walking Deadprez
Black Sails heb ik alles al van gezien, leuke serie wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
peaky blindes & black sails zijn wel leuk
Zo blij dat je je best er op doetquote:
Daredevil als je een veel serieuzere Marvel serie wilt met goeie gevechtsscenesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
Hermann, heb je nog serietips?
De meeste series die ik volg zijn ten einde of lopen ten einde.
Verder heb ik alleen Game of Thrones en Fear the Walking Deadprez
engelse bendes in londen en bimingham die zich via paardracen en weddenschappen wat omhoog werken enzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Black Sails heb ik alles al van gezien, leuke serie wel.
Peaky Blindes, waar gaat het over?
je kruipt in de slachtoffer rol terwijl ik slachtoffer ben van je gemene gevoelsspelletjesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pfff doe maar zo elke keer als ik te dichtbij kom
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daredevil als je een veel serieuzere Marvel serie wilt met goeie gevechtsscenes
Boardwalk Empire als je wilt kijken naar gangsters uit de jaren 20 zoals Al Capone die een beetje stoer doen
Orphan Black als je wilt kijken naar geile kloons die kloondingen doen
Orphan Black klinkt wel interessant, Daredevil wil ik wel een kans geven, maar ik vind het een saaiere superheld.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
engelse bendes in londen en bimingham die zich via paardracen en weddenschappen wat omhoog werken enzo
Wil je gewoon in m'n armen sluiten, door je haren gaan en lieve woordjes in je oor fluisterenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kruipt in de slachtoffer rol terwijl ik slachtoffer ben van je gemene gevoelsspelletjes
Orphan Black moet je kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Orphan Black klinkt wel interessant, Daredevil wil ik wel een kans geven, maar ik vind het een saaiere superheld.
Maffia trekt me niet zo aan.
Nu ben ik overtuigdquote:
Daredevil is gewoon bllinde Batman, hoe kun je dat saai vindenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Orphan Black klinkt wel interessant, Daredevil wil ik wel een kans geven, maar ik vind het een saaiere superheld.
Maffia trekt me niet zo aan.
Wauw, wat liefquote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je gewoon in m'n armen sluiten, door je haren gaan en lieve woordjes in je oor fluisteren
ik wil geknuffeld worden, gestreeld worden en lieve woordjes horenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je gewoon in m'n armen sluiten, door je haren gaan en lieve woordjes in je oor fluisteren
Chrolo ben je ziek ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En die chick is gewoon moeilijk sexyquote:
Beide rollen zijn eens vertolkt door Ben Affleck, ik heb ineens minder sympathie voor Batman de laatste tijdquote:Op zondag 8 mei 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daredevil is gewoon bllinde Batman, hoe kun je dat saai vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |