Mooie beeldenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef superniger het volgende:
https://twitter.com/julianpater/status/729346106690289664
Passie
Wacht, dus jij neemt SV serieus?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef Boma het volgende:
Die figuren daar aan tafel die niet doorhebben dat ze zelf een van de vele redenen zijn waarom vrijwel iedereen juichde om het falen van Ajax
Dit is zo waar.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef Boma het volgende:
Die figuren daar aan tafel die niet doorhebben dat ze zelf een van de vele redenen zijn waarom vrijwel iedereen juichde om het falen van Ajax
Dat zei ik al eerder, eigenlijk geeft niemand iets om PSV.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:29 schreef Stefanovich het volgende:
Ze gaan gewoon helemaal voorbij aan psv ongelooflijk. En dan verbaasd zijn over haat naar Ajax.
twitter:coen twitterde op zondag 08-05-2016 om 23:28:11Er is vaker kritiek op #StudioVoetbal maar vanavond spant de kroon hoor. Ruim een half uur bezig en het gaat nog steeds alleen over Ajax. reageer retweet
haha echt hequote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef Boma het volgende:
Beschamend gewoon, al jaren is studio voetbal een enorm rukprogramma, denk je dat het niet erger kan dan komt Tom de boel verneuken, denk je dat je alles hebt gehad dan krijg je deze seizoensafsluiterquote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef Boma het volgende:
Dat heeft hij ook altijd gezegd dus wat is er mis meequote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Johan Derksen morgen, "dat had ik altijd al gezegd dat PSV kampioen zou worden", die kneus praat ook alleen maar met de wind mee.
"Verreweg beste selectie, het zou een schande zijn als ze niet kampioen waren geworden"quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Johan Derksen morgen, "dat had ik altijd al gezegd dat PSV kampioen zou worden", die kneus praat ook alleen maar met de wind mee.
Ik absoluut niet. Sterker nog, ik geef geen fuck om die wedstrijd.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker! Ben oprecht benieuwd naar die wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |