Als jij nou niet nu ophoudt met dit soort grapjesquote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ze de vinkentering kunnen krijgen.
Een mislukte Geer wat dat betreft. Al gun ik hem het kampioenschap best hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet Mex samen met Pax even de hommel SC in
Het is maar een grapje.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij nou niet nu ophoudt met dit soort grapjes
Inderdaad, lacht ook heel erg om (soms zijn eigen) zeer slechte grapjesquote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mislukte Geer wat dat betreft. Al gun ik hem het kampioenschap best hoor.
Die kans acht ik ook zeer groot.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch groot dat Riet een stuk ouder is dan jouw moeder. Wij als 1990goden
1990quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook zeer groot.
#team1990
als je met Riet stuntquote:
Januari was het toch? Ik ben pas sinds een maand weer op gelijke hoogte met je gekomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook zeer groot.
#team1990
A natuurlijkquote:
Jep januariquote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Januari was het toch? Ik ben pas sinds een maand weer op gelijke hoogte met je gekomen.
Dat is Riet ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou nu al lang door de escapes heen zijn
Januariquote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jep januari
Niks geen gedoe met moeilijk rekenen, gewoon meteen begin 1990 geboren worden, dan heb je nergens last van
Ik begon met typen voor de vraag er stond...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jep januari
Niks geen gedoe met moeilijk rekenen, gewoon meteen begin 1990 geboren worden, dan heb je nergens last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |