SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Jullie worden echt nergens gespaard, man.
Had niet gedacht dat het zo erg zou zijn vandaag, bij een eventueel kampioenschap voor PSV
Dit, dus.![]()
Nu maar hopen dat Frank en Marc weggaanI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jij maakt een grapje?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef Buitendam het volgende:
Had niet gedacht dat het zo erg zou zijn vandaag, bij een eventueel kampioenschap voor PSV![]()
Ik vind het nog wel meevallenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef Buitendam het volgende:
Had niet gedacht dat het zo erg zou zijn vandaag, bij een eventueel kampioenschap voor PSV
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, meen ik serieus. Beetje lachen en wijzen had ik wel verwacht, maar stadions die ontploffen alsof ze zelf de CL binnentrekken? Nee, dat niet.quote:Dit, dus.![]()
Tja, blijkbaar is het trainersvak toch lastiger dan we hier op dit forum met zijn allen denken, hoop ik dan altijd maar.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat een club een bepaalde filosofie moet hebben, maar een trainer met een gedachte waar ook echt iets achter zit. In de Eredivisie is er dat bijna niet. Noem ik dan alleen Ten Hag of een Cocu, maar voor de rest zit je gewoon naar door KNVB gepromoot 'nieuw realisme' te kijken. We lopen zo vreselijk zwaar achter op de rest. Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk. Snap jij nou dat wij hier doodsimpel op een zondagavond zitten en de problemen rauw op kunnen noemen terwijl die mensen die het in de praktijk brengen er een ongelofelijke puinhoop van maken?
Nee, ik hoop dat dit jou ook gedesillusioneerd maakt.
Ik verbaas me over een trainer bij Feyenoord die extreem lelijk "ren-je-rot-voetbal" speelt gebaseerd op veel fysieke confrontaties en veel veroveren van de bal omdat we niet in staat zijn hem meer dan 3 passes in bezit te houden. Voetbal waarbij je van die vreselijk lelijke lange ballen te zien krijgt, hotsenknotsenhangbegoniavoetbal. Flipperkastvoetbal. Waarin ook niemand meer kwaliteiten heeft om een keer een slim balletje te geven of slim op randje buitenspel te lopen.
Je hebt in de jeugd spelers als Achahbar, Boëtius en een toen creatieve Vilhena. Je had een Ziyech kunnen hebben.
De realiteit? Je slaat Ziyech af ten bate van Immers. De houten klazen krijgen de voorkeur. Je hebt in je basis spelers als Kramer en Toornstra. Je koopt ren-je-rot spelers als Bilal en Gustafson.
Het idee zal vast zijn "op die manier zakken we nooit heel hard door het ijs". Dat klopt. Maar een stap verder kom je er ook nooit mee.
Is dat een beetje wat je voelt?![]()
Is ook niet meer dan terecht.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus. Beetje lachen en wijzen had ik wel verwacht, maar stadions die ontploffen alsof ze zelf de CL binnentrekken? Nee, dat niet.![]()
Ach, dat hoort bij het fan zijn van Ajax. Je weet dat iedere andere club het schitterend vindt als Ajax geen kampioen wordt. Geen Calimero-intentie overigens, ik voel me niet benadeeld ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus. Beetje lachen en wijzen had ik wel verwacht, maar stadions die ontploffen alsof ze zelf de CL binnentrekken? Nee, dat niet.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als er al mensen waren die het Ajax wel gunden dan was dat na het Makkelie-voorvalletje ook wel voorbij.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus. Beetje lachen en wijzen had ik wel verwacht, maar stadions die ontploffen alsof ze zelf de CL binnentrekken? Nee, dat niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als je denkt dat hij alleen wat oneliners geroepen heeft, heb je je niet verdiept in de materie. Je zou eens op moeten zoeken wat er de afgelopen jaren veranderd is in bijvoorbeeld de jeugdopleiding.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:05 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Dat was al lachwekkend ja. Maar het probleem m.b.t. Cruyff was veel groter dan dat. Waarom denk je dat die mensen hem een dolk in de rug gestoken hebben?
[..]
Voetbalinhoudelijk is de man natuurlijk niet blind. Maar oplossingen bieden heeft hij ook echt niet gedaan. Het is, wat ik zeg, de grote open deurenshow geweest.
[..]
Dan moet je dus misschien die "filosofie" () uit de deur doen. Werkelijk geen club in Nederland en maar zeer weinig clubs in Europa die de arrogantie cq. idioterie hebben om te vinden dat ze moeten voetballen volgens een "filosofie".
Wat zal het Ajax aan de reet roesten als ze a la PSV gaan voetballen, als dáármee de prijzen gepakt worden. Maar nee hoor, t moet volgens het gouden ajaxboekje.
Dát en alleen dát brengt je kilometers achterop PSV en Europa.![]()
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus. Beetje lachen en wijzen had ik wel verwacht, maar stadions die ontploffen alsof ze zelf de CL binnentrekken? Nee, dat niet.![]()
Je hebt gelijk. Toen was Ajax officieel persona non grata.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er al mensen waren die het Ajax wel gunden dan was dat na het Makkelie-voorvalletje ook wel voorbij.Dit, dus.![]()
Dit.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er al mensen waren die het Ajax wel gunden dan was dat na het Makkelie-voorvalletje ook wel voorbij.![]()
Wat ik zeg; niet op die schaal.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:19 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Had je anders verwacht?
Schaal.
Dit, dus.![]()
Ja, ze hebben het model van Wim Jansen geďmplementeerd.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als je denkt dat hij alleen wat oneliners geroepen heeft, heb je je niet verdiept in de materie. Je zou eens op moeten zoeken wat er de afgelopen jaren veranderd is in bijvoorbeeld de jeugdopleiding.
Nou, applaus.![]()
Was in 2007 ook. In echt elk stadion in Nederland werd gejuicht omdat Ajax geen kampioen was geworden.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, meen ik serieus. Beetje lachen en wijzen had ik wel verwacht, maar stadions die ontploffen alsof ze zelf de CL binnentrekken? Nee, dat niet.
Prachtig om te zien dat PSV na jaren van minder sympathieke selecties nu eindelijk de gun-factor weer heeft.![]()
Daar is ajax toch compleet zelf debet aan? Dat met die bus alleen alquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik zeg; niet op die schaal.
Schaal.. Alleen bij een club als ajax komt zulke lachwekkende onzin voor.
Een terrein voor je jeugd "de toekomst" noemen![]()
![]()
.
Pedant XXL.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: