Tsk, luuuiii!quote:Op zondag 8 mei 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
Maar toch laat ik het liever door anderen doen
Hebben we al een date gehad?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Kaas heb jij nog familie hier. Je komt mij echt wel bekend voor gvd
Nee, aangezien ik alleen blondjes heb gedate.quote:
Ja, maar dan neem ik "hier" wel heel ruim. Niet in daaaam of sieeeellll ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik alleen blondjes heb gedate.![]()
Heb je broers/neefjes die op jou lijken en nog hier wonen?
Ik weet al op wie jij lijkt. Toevallig een familielid wat mbo studeert aan de noorderpoort college maar dan in de Hanze hogeschool?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar dan neem ik "hier" wel heel ruim. Niet in daaaam of sieeeellll ofzo.
Ja maar niet in gaytopic, ben ik te verlegen voor whihaho ;$$$quote:Op zondag 8 mei 2016 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Druk neemt nu wel toe op jou Opso om ook een pic te plaatsen he.
Nope, helaas.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet al op wie jij lijkt. Toevallig een familielid wat mbo studeert aan de noorderpoort college maar dan in de Hanze hogeschool?
Waar dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar niet in gaytopic, ben ik te verlegen voor whihaho ;$$$
Ik kan het toch altijd nog proberen :;$$$$$quote:Op zondag 8 mei 2016 20:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had niet direct nude gehoeven, je weet toch dat ik gay ben.
De vrouwtjes blijven het proberen.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan het toch altijd nog proberen :;$$$$$
Wowow bloosbloos.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De vrouwtjes blijven het proberen.
Maar je bent wel een mooierd. Was er voor gegaan als ik normaal was en zeau.
Oeh inderdaad leuk!quote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef Renesite het volgende:
Hmmhmmhmm...
Best leuk: http://www.funda.nl/koop/(...)de-ranitzstraat-7-a/ .
twijfelen nog steedsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh inderdaad leuk!
Willen jullie verhuizen?
quote:
Überhaupt een kut idee om op zo'n mooie dag de hele tijd binnen te moeten zitten. Maar succes!quote:Op maandag 9 mei 2016 07:38 schreef Rezania het volgende:
[..]! Moet wel de hele dag in Delft blijven, best gaar dan aan het einde van de dag.
Niet binnen gelukkig. Spullen vervoeren van faculteit naar theater.quote:Op maandag 9 mei 2016 07:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Überhaupt een kut idee om op zo'n mooie dag de hele tijd binnen te moeten zitten. Maar succes!
Klinkt als fysieke arbeid.quote:Op maandag 9 mei 2016 07:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet binnen gelukkig. Spullen vervoeren van faculteit naar theater.
Jullie zitten nu in een nieuwbouwwoning toch?quote:
Nog gefeliciteerd. Topseizoen.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:26 schreef Ang3l het volgende:
..........urgh.
Eindhoven stond een beetje op z'n kop gisteren.![]()
nee. Een gezinswijk tjokvol kinderen en zo.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jullie zitten nu in een nieuwbouwwoning toch?
Vanwaar de twijfel?
Zowel voetbal als hockey NL kampioen in Eindhoven idd.quote:
Ga je niet ff mee vieren?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zowel voetbal als hockey NL kampioen in Eindhoven idd.![]()
Vanavond de huldiging. Zal maar op tijd weggaan van werk anders kom ik niet meer thuis(woon vrij dicht bij t stadion)
Tuurlijk welquote:
Ik ben gelegenheidssupporterquote:
Daarom. Vanaf volgende week maar weer ff klagen hoeveel geld me dat kutspelletje kost qua belasting.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met betrekking tot het weer zijn we dat allemaal, dus waarom niet ook met voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |