NOS zendt niets uit behalve samenvattingen in sportjournaal doordeweeks. Sporza kan je wellicht terugkijken op horizonquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
zit voor werk deze week in duitsland, zijn de etappes terug te kijken via NPO of horizon.tv ?
Dat wordt CyclingHub volgen op YouTube.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
zit voor werk deze week in duitsland, zijn de etappes terug te kijken via NPO of horizon.tv ?
En Eurosport op Horizon misschien ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS zendt niets uit behalve samenvattingen in sportjournaal doordeweeks. Sporza kan je wellicht terugkijken op horizon
dat is alleen voor Belgische IP'squote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://m.live.sporza.be/c(...)en/2.44062/1.2645497
dat was het inderdaad...shit... dat gaat dus niet werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS zendt niets uit behalve samenvattingen in sportjournaal doordeweeks. Sporza kan je wellicht terugkijken op horizon
nooit geprobeerd met deze zender, ga ik vanavond eens checken!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En Eurosport op Horizon misschien ook?
Vast wel aangezien het bij Movistar allemaal eenlingen zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef Columbiafan het volgende:
Mag Betancur eigenlijk wel iets proberen deze rit?
Mooi manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk ook eindelijk weer eens mee.
Dankje. Vroeger keek ik alles. Ben helaas geen student meer dus ik kan dat niet meer volgen allemaal.quote:
Gewoon weer terug naar schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankje. Vroeger keek ik alles. Ben helaas geen student meer dus ik kan dat niet meer volgen allemaal.
Zet de overwinning van Gaviria in de Tirreno toch in een heel ander daglicht.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, de overschatte Ewan ook al gelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |