Bookmakers volgen gewoon de gokkers. Als er een paar op Kittel gokken, dan dalen de quoteringen automatisch. Op die manier is het altijd kassa voor de bookies.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hebben de bookmakers er bijzonder weinig verstand van.
Dan spoelen de gokkers hun geld door de plee.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bookmakers volgen gewoon de gokkers. Als er een paar op Kittel gokken, dan dalen de quoteringen automatisch. Op die manier is het altijd kassa voor de bookies.
Heb momenteel 5 dezelfde namen in mijn team staan.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Open kaart voor u, gratis.
Arnaud Démare FDJ 5.774.563
Alejandro Valverde Movistar Team 5.144.250
Giacomo Nizzolo Trek - Segafredo 3.862.313
Kristian Sbaragli Dimension Data 2.405.750
Alexey Tsatevich Team Katusha 1.714.750
Matteo Trentin Etixx - Quick Step 1.714.750
Sonny Colbrelli Bardiani - CSF 1.714.750
Manuel Belletti Willier - Southeast 1.416.063
Enrico Battaglin Team LottoNL - Jumbo 1.286.063
Ik ga winnen.
Bij Cyclingmaster nietquote:Op maandag 9 mei 2016 23:47 schreef tdrone het volgende:
Krijg je niet alsnog punten voor Kittel vanwege de Rode trui?
Het is ook niet gek dat hij favoriet is. Als hij overleeft wint hij bijna zeker de sprint. Als hij gelost wordt ligt het echter compleet open wie er gaat winnen. En de kans dat Kittel overleeft wordt ook niet heel groot ingeschat verder (notering van 8 tegenover 1,6 eergisteren).quote:Op maandag 9 mei 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bookmakers volgen gewoon de gokkers. Als er een paar op Kittel gokken, dan dalen de quoteringen automatisch. Op die manier is het altijd kassa voor de bookies.
Dat ben ik!quote:Op maandag 9 mei 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Conquistador heeft al een paar keer mee gedaan hoor.
Na de laatste heuvel kan hij de kopgroep terug pakkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook niet gek dat hij favoriet is. Als hij overleeft wint hij bijna zeker de sprint. Als hij gelost wordt ligt het echter compleet open wie er gaat winnen. En de kans dat Kittel overleeft wordt ook niet heel groot ingeschat verder (notering van 8 tegenover 1,6 eergisteren).
Als je mijn team gebruikt, komt alles goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:07 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig heb ik de komende 2 uur niet de beschikking over een computer zodat ik niet neer kan switchen.
Andrey Amador is wel een dark horse vandaag, wellicht dat Jungels ook wat gaat proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:16 schreef Sked het volgende:
Ik reken erop dat Tom morgen weer in het roze start
Gelukkig kan je überhaupt niet switchen bij Sportpools, minder kans dat je het alsnog verprutst.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:07 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig heb ik de komende 2 uur niet de beschikking over een computer zodat ik niet neer kan switchen.
Ze zenden vanaf nu toch ook niks meer uit?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg indruk dat NOS niet eens een livestream heeft straks op internet
Weekendetappes wel geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zenden vanaf nu toch ook niks meer uit?
De 99e editie van de Ronde van Italië is elke dag te volgen via een liveblog op NOS.nl. In de weekenden (vrijdag, zaterdag en zondag) worden de etappes ook live uitgezonden in Studio Sport op NPO 1.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zenden vanaf nu toch ook niks meer uit?
Liveblog dus geen beelden lijkt me.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De 99e editie van de Ronde van Italië is elke dag te volgen via een liveblog op NOS.nl. In de weekenden (vrijdag, zaterdag en zondag) worden de etappes ook live uitgezonden in Studio Sport op NPO 1.
Uiterst genant
Voor op werk is nos.nl toch wat makkelijker dan zoeken naar een brakke stream. Maar ja, had ik vorig jaar ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Liveblog dus geen beelden lijkt me.
En live in de weekenden wist ik niet.
Maar goed ik kijk toch op Sporza of Eurosport dus mij maakt het niet uit.
Sportpools is inderdaad een baken van rust in de zee van poultjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan je überhaupt niet switchen bij Sportpools, minder kans dat je het alsnog verprutst.
Want nos.nl is niet brak? Op heel die website is het wel overduidelijk waar op bezuinigd is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor op werk is nos.nl toch wat makkelijker dan zoeken naar een brakke stream. Maar ja, had ik vorig jaar ook al
nos.nl/sportquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want nos.nl is niet brak? Op heel die website is het wel overduidelijk waar op bezuinigd is.
Ja maar illegale streams op je werkplek... Met alle malware van dien? Nog minder ideaal dan de NOS-stream. Ik heb overigens geruchten gehoord dat er binnen 35 jaar een werkende videoplayer wordt opgezet binnen NPO, dus waar hebben we het eigenlijk over.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want nos.nl is niet brak? Op heel die website is het wel overduidelijk waar op bezuinigd is.
Shit, te laat om Kittel en Greipel aan mijn team toe te voegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze rit is te lastig voor de sprinters.
ADDY ENGELS (PLOEGLEIDER LOTTONL-JUMBO)
Kenners hoor bij LottoNL
Waarom heb je Arndt opgesteld? De laatste keer dat hij iets leuks deed, was in een sprint met een veld waar alleen Cimolai de belangrijkste sprinter was.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit, te laat om Kittel en Greipel aan mijn team toe te voegen.
Haha, jij hebt Yorkshire niet gekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je Arndt opgesteld? De laatste keer dat hij iets leuks deed, was in een sprint met een veld waar alleen Cimolai de belangrijkste sprinter was.
Grega is alleen maar gestart omdat de ploeg daar om vroeg, hij verwacht pas in de de laatste 10 dagen weer iets van vorm te hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Op papier is deze etappe gemaakt voor Grega. Maar heel Vini Fantini is echt lachwekkend deze Giro ja.
Kijk dit vind ik gewoon bazenteam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Max23 neem ik totaal niet serieus
Alejandro Valverde
Vincenzo Nibali
Mikel Landa
Tom Dumoulin
Domenico Pozzovivo
Esteban Chaves
Jakob Fuglsang
Enrico Battaglin
Tanel Kangert
Ik vind het wel knap van Genki Yamamoto dat hij nog in koers is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Op papier is deze etappe gemaakt voor Grega. Maar heel Vini Fantini is echt lachwekkend deze Giro ja.
Het zijn van mod op fok.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is erger, teams die F-A post of het vergeten van één renner?
Dat ik-neuk-jullie-allemaal-de-moeder-team van Max23 is helemaal niet erg. Dat jij niet kan tellen, wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is erger, teams die F-A post of het vergeten van één renner?
Het was midden in de nachtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ik-neuk-jullie-allemaal-de-moeder-team van Max23 is helemaal niet erg. Dat jij niet kan tellen, wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |