Precies ja, en dat de hele zooi verziekt word door een groepering die zwaar in de minderheid is laat men dan voor het gemak even buiten de beschouwing.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad maar zodra die klootzakjes met de harde hand aangepakt worden beginnen de linkse partijen weer huilie huilie te doen en bij programma's als Pauw en DWDD gaat het dan weer de hele week over 'excessief politiegeweld'.
Omdat ze het alleen te doen is om rotzooi te trappen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Overslaat naar andere steden? Waarom in godsnaam?
Ik zie de logica niet. Wel je stille hoop.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:47 schreef hoas het volgende:
[..]
Omdat ze het alleen te doen is om rotzooi te trappen.
In een krantenartikel van de laatste weken uitten Marokkaanse ouders kritiek op Nederlanders die hun oogappeltjes aanspreken op slecht gedrag.quote:
Dit en zo is het die keren ook in Frankrijk gegaan. Hoewel dat uiteraard niet te vergelijken is met deze onzin qua schaal.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:47 schreef hoas het volgende:
[..]
Omdat ze het alleen te doen is om rotzooi te trappen.
Om hoeveel ouders ging het ongeveer?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In een krantenartikel van de laatste weken uitten Marokkaanse ouders kritiek op Nederlanders die hun oogappeltjes aanspreken op slecht gedrag.
In veenendaal ook een gloednieuwe Audi afgelopen nacht en ja met dezelfde probleemjeugd in de buurtquote:Op zondag 8 mei 2016 14:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dit en zo is het die keren ook in Frankrijk gegaan. Hoewel dat uiteraard niet te vergelijken is met deze onzin qua schaal.
Dat en natuurlijk niet neef-nichten huwelijken, is niet goed voor de nakomelingen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:59 schreef BaardaapAd het volgende:
Uit deze column van Ebru Umar in de Metro van 22 maart 2016;
http://www.metronieuws.nl/columns/2016/03/mocro-maffia-moeders
[..]
Ik denk dat dat HET probleem is; ouders die hun verantwoordelijkheid niet nemen. Veel van die ouders plaatsen zichzelf buiten de Nederlandse samenleving - praten niet of nauwelijks Nederlands, wat weer een taalachterstand bij hun kinderen in de hand werkt - en benadelen daarmee dus feitelijk zichzelf en hun kinderen. Waarvan dan de rest van de samenleving de rekening gepresenteerd krijgt ....
Maar is die slappe aanpak voor veel Marokkaanse jongeren die hier geboren zijn dan ook een reden om zich zo te misdragen ?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik ben een Marokkaan en ik heb ook een tijdje in Marokko gewoond, iemand vroeg of Marokkanen zich mee kunnen mengen in de discussie en daar sta ik uiteraard wel open voor. Wat ik jullie wel alvast mee kan geven is dat de Marokkanen (uit Marokko zelf) jullie (Nederlanders) uitlachen om jullie slappe aanpak van criminele straattuig. Met Marokkaanse politie valt niet te fucken en daar heeft het Marokkaanse volk ook vrede mee, wordt tijd dat we in Nederland ook wat meer richting een politiestaat opgaan.
Of ze gedragen zich gewoon normaal, dan is die politiestaat ook niet nodig.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik ben een Marokkaan en ik heb ook een tijdje in Marokko gewoond, iemand vroeg of Marokkanen zich mee kunnen mengen in de discussie en daar sta ik uiteraard wel open voor. Wat ik jullie wel alvast mee kan geven is dat de Marokkanen (uit Marokko zelf) jullie (Nederlanders) uitlachen om jullie slappe aanpak van criminele straattuig. Met Marokkaanse politie valt niet te fucken en daar heeft het Marokkaanse volk ook vrede mee, wordt tijd dat we in Nederland ook wat meer richting een politiestaat opgaan.
En dan meteen maar de hamvraag, waarom zijn jullie in Nederland?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Echt ontzettend triest dat je hardhandige politie nodig hebt om je enigszins normaal te kunnen gedragen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Mm, ik geloof er geen donder van dat alles zo perfect gaat met de jeugd in Marokko hoor. En dat dat corrupte politie-apparaat in Marokko zo keurig orde op zaken stelt.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik kan niet voor elke Marokkaan spreken uiteraard, ik spreek voor mezelf natuurlijk. Waarom ik in Nederland ben? Omdat ik er geboren en getogen ben en 1 van m'n ouders er vandaan komen (ik ben deels Marokkaans).quote:Op zondag 8 mei 2016 15:17 schreef hoas het volgende:
[..]
En dan meteen maar de hamvraag, waarom zijn jullie in Nederland?
Top, welkom!!quote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik ben een Marokkaan en ik heb ook een tijdje in Marokko gewoond, iemand vroeg of Marokkanen zich mee kunnen mengen in de discussie en daar sta ik uiteraard wel open voor.
Niet alles gaat perfect, maar dit soort taferelen heb je niet in Marokko.... In Marokko heb je veel corruptie natuurlijk, maar de gewone Marokkaan heeft respect voor de politie en gaat zich niet als apen gedragen door autos in de fik te steken en mensen met stenen lastig te vallen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik geloof er geen donder van dat alles zo perfect gaat met de jeugd in Marokko hoor. En dat dat corrupte politie-apparaat in Marokko zo keurig orde op zaken stelt.
Inhoudelijk heb je helemaal gelijk. Maar je klinkt een beetje als een Bounty. En dat zeg ik als wederzijdse Marokkaan. Ik laat me graag overtuigen van mijn ongelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Daarom zeg ik ook dat het een Nederlands (en Europees) probleem is. Jullie hebben deze groepen vrijheden gegeven zonder tools om hier mee om te kunnen gaan.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:23 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Niet alles gaat perfect, maar dit soort taferelen heb je niet in Marokko.... In Marokko heb je veel corruptie natuurlijk, maar de gewone Marokkaan heeft respect voor de politie en gaat zich niet als apen gedragen door autos in de fik te steken en mensen met stenen lastig te vallen.
Wat bedoel je met het woordje 'Bounty'? En hoe kan ik mijn ongelijk aan jou bewijzen?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je helemaal gelijk. Maar je klinkt een beetje als een Bounty. En dat zeg ik als wederzijdse Marokkaan. Ik laat me graag overtuigen van mijn ongelijk.
Thanks.²
Zoals ik al zei: Marokkanen kunnen niet met vrijheid omgaan, dat heeft Nederland hartstikke onderschat...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het een Nederlands (en Europees) probleem is. Jullie hebben deze groepen vrijheden gegeven zonder tools om hier mee om te kunnen gaan.
Nu krijg je de dikke factuur gepresenteerd.²
Daar verdwijnen mensen gewoon nog steeds. Dus wat is erger.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:23 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Niet alles gaat perfect, maar dit soort taferelen heb je niet in Marokko.... In Marokko heb je veel corruptie natuurlijk, maar de gewone Marokkaan heeft respect voor de politie en gaat zich niet als apen gedragen door autos in de fik te steken en mensen met stenen lastig te vallen.
Marokaan van buiten en Nederlander van binnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het woordje 'Bounty'? En hoe kan ik mijn ongelijk aan jou bewijzen?
In de zin van "kijk mij eens er bij willen horen over de rug van (hitsige???) Marokkanen".quote:Op zondag 8 mei 2016 15:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het woordje 'Bounty'? En hoe kan ik mijn ongelijk aan jou bewijzen?
Er verdwijnen geen mensen, (terroristen en ISIS aanhangers wel) maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar verdwijnen mensen gewoon nog steeds. Dus wat is erger.
Nee, ik denk dat Marokko alles behalve perfect is. Het hele land is een piramidestructuur met de roversfamilie van de koning aan het hoofd.
Het gaat hier niet alleen om gebrek aan respect naar politie, maar ook naar de bewoners van de wijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:23 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit mijn posts op dit forum gelezen, ik ben alles behalve een meelopertje en door sommigen op dit forum ben ik zelfs een ISIS aanhanger genoemd.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de zin van "kijk mij eens er bij willen horen over de rug van (hitsige???) Marokkanen".²
Niet legendarisch doen. Je beschrijft het Marokko van koning Hassan 2. En dat is bijna 20 jaar geleden. Marokko heeft een groeispurt gemaakt op alle gebieden.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar verdwijnen mensen gewoon nog steeds. Dus wat is erger.
Nee, ik denk dat Marokko alles behalve perfect is. Het hele land is een piramidestructuur met de roversfamilie van de koning aan het hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |