Ja, het is statistiek enzo en omgaan met die programma's. Bij de vorige twee statistiek vakken was het 'ja het wordt verder niet getoetst dus daarom verplicht' maar nu hebben we wel toets van die shit die je daar moet gaan doen. Dus ga er van uit dat het niet verplicht is?!!?!?quote:
Misschien valt er wat te regelen met de docent dat je het thuis mag doen als je bewijs van je voortgang naar hem opstuurt ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is statistiek enzo en omgaan met die programma's. Bij de vorige twee statistiek vakken was het 'ja het wordt verder niet getoetst dus daarom verplicht' maar nu hebben we wel toets van die shit die je daar moet gaan doen. Dus ga er van uit dat het niet verplicht is?!!?!?
Dat moet al iedere weekquote:Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien valt er wat te regelen met de docent dat je het thuis mag doen als je bewijs van je voortgang naar hem opstuurt ofzo.
DOEGGIE, i kheb duitsie bolletjequote:Op zondag 8 mei 2016 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, even lekker door zonnetje fietsen en wat broodjes halen voor morgen. :8
Ik laat jullie achter met een van mijn favoriete liedjes van de laatste tijd.
Nicequote:Op zondag 8 mei 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw schattig jurkje gekocht trouwens, echt super schattig
Picsquote:Op zondag 8 mei 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw schattig jurkje gekocht trouwens, echt super schattig
Viespeuk.quote:
Die kunnen ook heel stijlvol zijn hoorquote:
Ja wel tofquote:
Ohh, nou ook gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel tofben niet op festival terrikn geweest hoor, vond ik niet zo leuk qua muziek enzo maar gewoon met wat drank op malieveld gechillt in jet zonnetje
![]()
Jouw weekendje kamperen?
Ja snap ik. Was je alleen met je ouders of ook met je zusjes/broertje? 2 zusjes/1 broertje heb je toch?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou ook gezellig.
Ja was heel leuk. Wel heel koud gehad eerste nacht, maar had mijzelf goed ingepakt en toen overleefd
. En gisteren van Movie Park Germany teruggereden naar huis, dat was ook wel even lekker.. om zo door te kunnen rijden
.
Haha, neequote:Op zondag 8 mei 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik. Was je alleen met je ouders of ook met je zusjes/broertje? 2 zusjes/1 broertje heb je toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |