En jij laat je eigen leven bepalen door een ander???quote:Op zondag 8 mei 2016 12:34 schreef Ouder1 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk en hoe hebben jullie dat ervaren?
Ik merkte dat ik het lastig vond; Mijn moeder wilde persé dat we kwamen ontbijten en een ontbijt voor haar maakten. Mijn schoonmoeder stond er op dat we altijd bij haar kwamen eten; Chinees en daar hield ik niet van... Mijn eigen Moederdag bestond dan uit een snel/snel vroeg ontbijt en natuurlijk de prachtige knutsels en frutsels van mijn kinderen
Eens! Laat je dochter dan maar lekker genieten van haar moederdag ipv al die verplichtingen waar ze waarschijnlijk helemaal geen zin in heeft.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef fathank het volgende:
zodra je kleinkinderen hebt vervalt je recht op Moederdag imho. Kom hee, beetje het halve land door crossen met 2 kleine blagen. Dan ben je een egocentrisch wicht imho als je dan verwacht dat je kinderen komen omdat JIJ vindt dat dat moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop