Weet eens wat anders dan een brug.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hier is de rest van het hokkie trouwens. Lief kraantje, moet alleen effe een nieuwe loadsensor ergens bovenin die hanenkam.
[ afbeelding ]
oh okee, ik hoopte dat dat plaatje daar ook een dynamische graphic reepresentation van zou zijn en zoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kloppen wel.. dat plaatje is een indicatie van waar de cijfertjes voor staan.. lees hierboven.. impliceer die hoeken, en die 6 meter vlucht.. hoofdmast staat bijna rechtop, jib op 80 graden, veel steiler kan bijna niet.
nee, dit is al high tech genoeg..quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee, ik hoopte dat dat plaatje daar ook een dynamische graphic reepresentation van zou zijn en zo
31/24 maal 100%quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nergens 131 % staan hoor. En al ben ik misschien blind, gay niet.
lekker, als ie af is kunnen ze er benzjes laten groeienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Betoncactussen kwekerij ergens in Braboland.
[ afbeelding ]
De pers ook?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De meeste rijden privé ook in best leuk spul![]()
mwah, ik zie het toch echt liever andersomquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
31/24 maal 100%
Last is 31 ton, 24 ton maximaal![]()
Dit is toch gewoontjes voor den Draeck![]()
nee, kleine bolletjes.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:34 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker, als ie af is kunnen ze er benzjes laten groeien
en dan niet effe bellen heah, zit poffolblomme vet in de buurt daar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker geBBQd gisteravond met vrijwel alle Nederlandse Dakar-deelnemers en een handje vol persDe meeste rijden privé ook in best leuk spul
![]()
En heerlijk Fleisch
Mirjam Pol was de 'doorbitch', denk niet dat je binnen was gekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en dan niet effe bellen heah, zit poffolblomme vet in de buurt daar.
die 121-tjes?quote:
tuurlijk wel, Olivand rallysportvestje aan en lief lachen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mirjam Pol was de 'doorbitch', denk niet dat je binnen was gekomen.
nee, .commetjes.quote:
Ik denk dat ze lesbisch is, tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tuurlijk wel, Olivand rallysportvestje aan en lief lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |