quote:
Is geen klompenkraan gelukkig.quote:
You're gay.quote:
Die dingen in het algemeen, in goede staat, kunnen wel voor 7-8k weg gaan. Redelijke exemplaren 4-5k. Matig 2-3. De staat van de mijne; eerder een paar 100quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zijn die dingen echt zo weinig waard dan?![]()
Zou je niet zeggen; tis toch onderhand een echte collectable.
Maar... dan moet dat ding waar je nu naar zit te lonken dus best aardig wat gaan opbrengen lijkt me?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die dingen in het algemeen, in goede staat, kunnen wel voor 7-8k weg gaan. Redelijke exemplaren 4-5k. Matig 2-3. De staat van de mijne; eerder een paar 100
Goede 2taktjes, nette vroege V4s uit de jaren '60, nette 95s en rally-uitvoeringen (Monte Carlo) kunnen al makkelijk de 20k aantikken.
Maar de 96 in het algemeen is toch een beetje onbekend en onbemind. Ook een apart geval, met z'n eigenlijk verouderde (en zeldzame) V4, stuurschakeling en zelfs nog een vrijloop in de bak. Er is nu een beetje een opleving doordat oudere kerels die vroeger zo'n ding gehad hebben, er nu weer heimwee naar krijgen. En die hebben dan de knaken voor een net exemplaar zonder werk. De oldtimerknutselaars die eerder vaak met 500jes, Kevers, 2CVs en Mini's bezig zijn hebben er toch niet zoveel mee.
Sommige mensen kijken en denken verder dan hun neus lang isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nergens 131 % staan hoor. En al ben ik misschien blind, gay niet.
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nergens 131 % staan hoor. En al ben ik misschien blind, gay niet.
M'n oom stuurt je weg als je op klompen op de kraan wilquote:
Je bedoelt die 31.4 waar Max 24 onder staat?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken en denken verder dan hun neus lang is
Eh, 1,8 ton ballast? Wind tegen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Jeh, en dan in de weet dat kranen tegenwoordig op 75% van de kantellast staan afgesteld![]()
Kun je ook zien waarom hij niet omflikkert?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij.
Ik poets ook schoenen, dus misschien ligt het daar aan?
Volgens mij kun jij ook beter voorlopig nog effe blijven doen wat je nu doetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
M'n oom stuurt je weg als je op klompen op de kraan wilRupsen, klompen en schenen is geen gelukkige combi
Weet ik. Maar van die schoenklompen zijn funest voor je enkels en helemaal kut als je op rupsen moet klimmen. Zodoende wil m'n oom het net hebben, iedereen loopt op laarzen eigenlijk. Zodoendequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
Een klompenkraan, is een kraan waarvan de klompen van de machinist altijd op de treeplank staan
En niet S3, en daarom mogen ze per definitie niet in mijn tak van sport..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet ik. Maar van die schoenklompen zijn funest voor je enkels en helemaal kut als je op rupsen moet klimmen. Zodoende wil m'n oom het net hebben, iedereen loopt op laarzen eigenlijk. Zodoende
Die zou dan, als de rest is aangepakt, inderdaad in het 8k-gebied moeten kunnen komenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar... dan moet dat ding waar je nu naar zit te lonken dus best aardig wat gaan opbrengen lijkt me?
In de mijne ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En niet S3, en daarom mogen ze per definitie niet in mijn tak van sport..
1.8 ton? dat weegt het kleine hijsblok alleen alquote:
Klompen zijn voor boeren.quote:
Als het inderdaad zover komt, prima hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef lipje het volgende:
[..]
ik sponsor een paar tientjes in ruil voor een proefritje
Dat zeg ik: boeren.quote:
Maar waar zie je dat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
1.8 ton? dat weegt het kleine hijsblok alleen al
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij hangt er tussen de 80 en 100 ton aan. Ik dacht eigenlijk 80 aan blokken, en 15 ton onderwagen ballast..
oh dat, ja dat had ik wel gezien. Maar ja weet ik veel, die hoeken klopt ook niks van. Maar goed, ik ben domquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bedoelt die 31.4 waar Max 24 onder staat?
In een ander scherm.. opbouwcode, maar die is voor een rups bijna altijd hetzelfde, tenminste, voor het lichtere spul wel. je kunt hem wel zonder onderwagenballast instellen trouwens, al zou ik niet weten waarom je die zou weglaten. Da's net zoiets als mobiel (= zonder stempelen) willen hijsen met een telekraan.. slaat gewoon nergens op, dat doe je niet.quote:
Kloppen wel.. dat plaatje is een indicatie van waar de cijfertjes voor staan.. lees hierboven.. impliceer die hoeken, en die 6 meter vlucht.. hoofdmast staat bijna rechtop, jib op 80 graden, veel steiler kan bijna niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat, ja dat had ik wel gezien. Maar ja weet ik veel, die hoeken klopt ook niks van. Maar goed, ik ben dom
Niet haten op klompenquote:
boer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet haten op klompen![]()
Heb Sika Flex (S2 ofzo?) en echte houten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |