abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7028386
Het was al bekend: Sita heeft een nummer opgenomen met de Franse groep/zanger/band (wat is Kyo?) opgenomen. Het heet Le Chemin en komt in Frankrijk uit. In Nederland is het de B-kant van Sita's nieuwe single Jerk.
Zelf vind ik het een leuk nummertje. Sita's Frans zal niet super goed zijn (ik ben niet Frans genoeg om daar over te kunnen oordelen, maar het zal niet heel accentloos ofzo zijn). Maar het klinkt goed enzo. Ik snap niet dat dit meer A-kant is geworden. Zo sterk is Jerk niet om A-kant te zijn.
pi_7028871
Mais c'est Sita.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_7028900
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sita's Frans zal niet super goed zijn (ik ben niet Frans genoeg om daar over te kunnen oordelen, maar het zal niet heel accentloos ofzo zijn).
Engels kan ze in ieder geval niet, dus zal dat Frans ook wel niet klinken.
It's easier to get forgiveness than permission.
  woensdag 27 november 2002 @ 21:54:29 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_7030464
Ach, het zal niet de eerste keer zijn dat kant a en b worden omgedraaid... hoewel het dan wel de eerste zal worden qua cd single Bij de vinylsingles bijvoorbeeld Moses - We just wat eerst de b-kant was maar veel meer aansloeg dan de a-kant (zelfde nummer met tekst).

Anyway, ik ben wel benieuwd hoe dit klinkt.

pi_7058893
Goed nummer!

Mais je t'adore... encore

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7059082
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 13:37 schreef SmashBro het volgende:
Goed nummer!

Mais je t'adore... encore

Aha, er is dus ook al een groot Prisma Frans Rijmwoorden-boek!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7059096
Luister nou eerst maar voor je commentaar gaat leveren, het is echt een mooi nummer.
LaToya rules
pi_7059139
Sita kan niets fout doen in mijn ogen (oren is een ander verhaal)
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7059177
Leuke plaat! Ik heb hem al een tijdje. En ik vind dat accentje wanneer ze Frans zingt wel schattig.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_7060488
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 13:47 schreef SportsIllustrated het volgende:
Aha, er is dus ook al een groot Prisma Frans Rijmwoorden-boek!
Dat slaat nergens op. Kyo is Frans en heeft het zelf geschreven. Ze hadden het geschreven voor een duo, zagen Happy van Sita op TV en dachten: hee, da's een leuk meisje voor Le Chemin. En zo is dat dus gedaan.
  maandag 16 december 2002 @ 13:26:47 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_7365641
Thnx Seborik
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_7365654
moi puggee a sita. Maar dan ist ook 4 jaar geleden dat ik Frans had en ik was een ramp of Frans gebied, de talen dan
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7404977
zaterdag 6e versnelling sbs6 gebruik ik le chemin!

goed nummer!

Dokkie
(editor 6e versnelling)

pi_7627871
Op MTV France draaien ze deze clip echt om de haverklap. Elke keer als ik het opzette zag ik weer Sita. Dus het is toch best hot in Frankrijk. Aan de ene kant heb je zo wel een beetje Holland bij je als je op vakantie bent.

Ik vraag me af of ze nu met Happy en Hello enzo daar ook gaat scoren, of dat het echt in het Frans moet eer die arrogante Fransen ernaar willen luisteren.

Die Kyo is trouwens een stuk minder stoer dan ik verwacht had, geen dork ofzo maar toch. Ik had een zeeroverachtig type met een stoppelbaard ofzo verwacht.

LaToya rules
pi_7628143
quote:
Op maandag 30 december 2002 22:54 schreef SmashBro het volgende:

Ik vraag me af of ze nu met Happy en Hello enzo daar ook gaat scoren, of dat het echt in het Frans moet eer die arrogante Fransen ernaar willen luisteren.

Het lag dus niet aan mij dat ik Fransen arrogant vond, omdat ze alleen maar Franse muziek wilden horen...
pi_7774289
quote:
Sita heeft Nederland al veroverd, dus nu is Frankrijk aan de beurt. In ons land scoorde de ex-Starmaker met het album 'Happy' en de gelijknamige single, 'Hello', 'Selfish' en de tranentrekker Lopen op het Water met Marco Borsato. Het nummer Le Chemin, dat Sita opnam met de Franse rockgroep Kyo overtrof alle verwachtingen. Het Franstalige nummer staat al op nummer 14 in de Franse charts en ging al meer dan 150.000 keer over de toonbank. Als de verwachtingen kloppen haalt onze jonge zangeres deze week nog een top 10 notering in de Franse charts.
pi_8093008
Leuk nummer, leuke clip, ze ziet er leuk uit, doet me denken aan een leuk meisje dat ik eens gekend heb een aantaln jaren terug.
pi_8094709
Kwaliteits Popmuziek, had ik niet verwacht van Sita. Ik hoop dat ze hiermee doorgaat. Misschien kan ze wel vaste zangeres worden van die band.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 12:19:32 #20
3869 David
Drum the drums
pi_8100281
Haar accent is afgrijselijk... Maar voor de rest is het niet slecht.
pi_8100356
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 21:59 schreef Beathoven het volgende:
Kwaliteits Popmuziek, had ik niet verwacht van Sita.
Dan heb je haar cd zeker niet beluisterd, want die staat vol met "Kwaliteits Popmuziek" zoals jij het noemt. Check nummers als You Make Me Feel (Like Myself), Everything, I Surrender en Strong Winds maar eens uit, als je na singles als Happy en Selfish nog niet overtuigd was.
LaToya rules
  zaterdag 25 januari 2003 @ 12:30:03 #22
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8100389
Ik vind het echt een rot nummer..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8100897
Ik vind het nog steeds geweldig .
  donderdag 24 april 2003 @ 22:49:51 #24
46036 Ronah
Heej, iedereen
pi_9995150
ik vin Sita ok nog steeds gewoon geweldig... En vooral ok een beetje door de wired witch!!
Dag, iedereen
pi_9995214
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het nog steeds geweldig .
Same here.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: