quote:Engels kan ze in ieder geval niet, dus zal dat Frans ook wel niet klinken.
Op woensdag 27 november 2002 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sita's Frans zal niet super goed zijn (ik ben niet Frans genoeg om daar over te kunnen oordelen, maar het zal niet heel accentloos ofzo zijn).
Anyway, ik ben wel benieuwd hoe dit klinkt.
Mais je t'adore... encore
quote:Aha, er is dus ook al een groot Prisma Frans Rijmwoorden-boek!
Op vrijdag 29 november 2002 13:37 schreef SmashBro het volgende:
Goed nummer!Mais je t'adore... encore
quote:Dat slaat nergens op. Kyo is Frans en heeft het zelf geschreven. Ze hadden het geschreven voor een duo, zagen Happy van Sita op TV en dachten: hee, da's een leuk meisje voor Le Chemin. En zo is dat dus gedaan.
Op vrijdag 29 november 2002 13:47 schreef SportsIllustrated het volgende:
Aha, er is dus ook al een groot Prisma Frans Rijmwoorden-boek!
Ik vraag me af of ze nu met Happy en Hello enzo daar ook gaat scoren, of dat het echt in het Frans moet eer die arrogante Fransen ernaar willen luisteren.
Die Kyo is trouwens een stuk minder stoer dan ik verwacht had, geen dork ofzo maar toch. Ik had een zeeroverachtig type met een stoppelbaard ofzo verwacht.
quote:
Op maandag 30 december 2002 22:54 schreef SmashBro het volgende:
Ik vraag me af of ze nu met Happy en Hello enzo daar ook gaat scoren, of dat het echt in het Frans moet eer die arrogante Fransen ernaar willen luisteren.
quote:
Sita heeft Nederland al veroverd, dus nu is Frankrijk aan de beurt. In ons land scoorde de ex-Starmaker met het album 'Happy' en de gelijknamige single, 'Hello', 'Selfish' en de tranentrekker Lopen op het Water met Marco Borsato. Het nummer Le Chemin, dat Sita opnam met de Franse rockgroep Kyo overtrof alle verwachtingen. Het Franstalige nummer staat al op nummer 14 in de Franse charts en ging al meer dan 150.000 keer over de toonbank. Als de verwachtingen kloppen haalt onze jonge zangeres deze week nog een top 10 notering in de Franse charts.
quote:Dan heb je haar cd zeker niet beluisterd, want die staat vol met "Kwaliteits Popmuziek" zoals jij het noemt. Check nummers als You Make Me Feel (Like Myself), Everything, I Surrender en Strong Winds maar eens uit, als je na singles als Happy en Selfish nog niet overtuigd was.
Op vrijdag 24 januari 2003 21:59 schreef Beathoven het volgende:
Kwaliteits Popmuziek, had ik niet verwacht van Sita.
quote:Same here.
Op zaterdag 25 januari 2003 13:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het nog steeds geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |