Een geweldig mooie 4.1 set te koop! Is gewonnen door mijn oma en die heeft er niks aan dus ik mag hem verkopen

Set is uit de doos geweest, een keer getest en daarna weer terug in de doos gedaan. Alles is compleet en overal zit nog plastic/verpakking om heen. Ik heb via de wedstrijd geen aankoopsbewijs ontvangen, en de partij waar mijn oma deze heeft gewonnen heeft deze ook niet meer. Ik neem nog contact op met Philips om te kijken of ik garantie kan claimen via een serie nummer of iets dergelijks.
Verkoop praatje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specs Foto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set is op te halen in Rosmalen, vraagprijs is ¤400,-. Nieuw is deze set ¤599,-!
[ Bericht 5% gewijzigd door psvtje10 op 07-05-2016 16:02:43 (Specs toegevoegd) ]
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
Toffe set!
Aansluiten van je mobiel via nfc, bluetooth, 3.5 mm audio-kabel.
Tv via optisch of hdmi.
Mooi geluid en mooi uiterlijk.
Succes.met.de.verkoop.
quote:
Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef marco_sire het volgende:Toffe set!
Aansluiten van je mobiel via nfc, bluetooth, 3.5 mm audio-kabel.
Tv via optisch of hdmi.
Mooi geluid en mooi uiterlijk.
Succes.met.de.verkoop.
Thanks! Baal er zelf wel stiekem van dat ik deze niet zelf kan gebruiken, maar m'n huidige set up kan helaas niet weg
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
Kick!
quote:
Dan hoor ik het wel

Bedankt.
Folkwin
Muisje op het kruisje!
quote:
Hij heeft even gekeken op het internet en doet graag een bod van 300 EUR.
[ Bericht 7% gewijzigd door Folkwin op 09-05-2016 22:22:37 (typo) ]
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
quote:
Bedankt voor het bod, echter vind ik het wat aan de lage kant. Voor ¤350,- hebben we een deal!
quote:
Op dinsdag 10 mei 2016 19:36 schreef Folkwin het volgende:M'n collega wil zich eigenlijk nog even oriënteren op home cinema sets, maar als je akkoord gaat 300EUR laat hij dit achterwegen.
Bedankt, maar ik wil er toch minimaal ¤350,- voor hebben. Kijk naar de huidige aanschafprijs. Daarnaast heb ik meerdere geïnteresseerden via Marktplaats. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Kick
Kick
Gereserveerd!
Verkocht. Deze mag dicht