Maar dat had je op je lijstje staan, hebben ze daar bij de garage niet naar kunnen kijken? Of was er toen niks waar te nemen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:53 schreef MrBradge het volgende:
10...
De boosdoener is gevonden!
Schakelstang
Na dit weekend maar even bestellen en kijken of het een beetje makkelijke te fixen valt.
Ik zit achter een houten bureau heb genoeg gekloptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Charged het volgende:
[..]
Zoek als de sodemieter een stuk hout en klop het af.
Dat zij je ook bij je BX toen voordat hij half ontplofte.quote:
Dat zijn niet mijn woorden, maar de woorden van degene die er mee heeft gereden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zij je ook bij je BX toen voordat hij half ontplofte.
Lijkt me een contradictie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden, maar de woorden van degene die er mee heeft gereden.
En die BX is nooit "ontploft" Die heeft alleen achterlijk veel problemen gehad met de hydraulica.
(De nieuwe eigenaar heeft de auto voorzien van een paar nieuwe leidingen en de auto rijd nog / weer)
Ik heb in 1 maand tijd en 3 ritten (1x lelystad, 1x ijsselstein, 1x tubergen, bij elkaar +- 350 kilometer) 5x bij de garage gestaan, 3x met hydraulica problemen.quote:
Ga er niet te diep op in,het gaat over de Twingo,niet de BX.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb in 1 maand tijd en 3 ritten (1x lelystad, 1x ijsselstein, 1x tubergen, bij elkaar +- 350 kilometer) 5x bij de garage gestaan, 3x met hydraulica problemen.
Mooi man!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
Bij de garage hebben ze er mee gereden, die zeiden dat er niks aan de hand was en dat als de Twingo niet lekker in z`n versnelling ging ik de pook maar iets verder naar links moest duwen
Het oordeel van vanmiddag was in ieder geval dat het een buitengewoon goede Twingo is met buitengewoon goede versnellingsbak en koppeling en dat het 100% zeker de schakelstang is. Kwestie van de olie verversen, nieuwe schakelstang en de auto heeft nergens meer last van.
Er staat vast wel een DIY op YouTube.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu komt de bonusvraag, welke beunhaas gaat die schakelstang monteren?
Nogal logisch als de leidingen lek zijn. Wil nog niet zeggen dat een auto slecht is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb in 1 maand tijd en 3 ritten (1x lelystad, 1x ijsselstein, 1x tubergen, bij elkaar +- 350 kilometer) 5x bij de garage gestaan, 3x met hydraulica problemen.
Oordeel van wie ? Was je weer naar de (een andere) garage ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
Bij de garage hebben ze er mee gereden, die zeiden dat er niks aan de hand was en dat als de Twingo niet lekker in z`n versnelling ging ik de pook maar iets verder naar links moest duwen
Het oordeel van vanmiddag was in ieder geval dat het een buitengewoon goede Twingo is met buitengewoon goede versnellingsbak en koppeling en dat het 100% zeker de schakelstang is. Kwestie van de olie verversen, nieuwe schakelstang en de auto heeft nergens meer last van.
Is hydraulicaprobleem een eufemisme voor 'de remmen zijn gaar'?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb in 1 maand tijd en 3 ritten (1x lelystad, 1x ijsselstein, 1x tubergen, bij elkaar +- 350 kilometer) 5x bij de garage gestaan, 3x met hydraulica problemen.
Voor een BX (waar deze opmerking over gaat) niet persé.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Is hydraulicaprobleem een eufemisme voor 'de remmen zijn gaar'?
Bij een BX? Jaquote:Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Is hydraulicaprobleem een eufemisme voor 'de remmen zijn gaar'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |