Lijkt mij dat de tijd van recreatief autorijden als je weinig geld hebt wel voorbij is.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MrBradge heeft geen woonwerk-verkeer...dan begrijp ik echt niet dat je 25k/jaar rijdt, zeker als je krap bij kas zit.
Volwassen vader heb jijquote:Op zondag 8 mei 2016 00:48 schreef MrBradge het volgende:
Dussssss op de een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat er over hem gesproken is hier.
Nu is het contact dus helemaal over, en ben ik van alles met k*nk*r en een m*g**l en weet ik veel wat allemaal uitgemaakt. Dus dat zal wel.
Nou hebben die man en ik vaker wel dan niet ruzie, maar dit had ik eigenlijk niet echt verwacht.
Ik kon met m`n k*n*e* troep wel naar iemand anders toe in vervolg want daar word ik genaaid waar ik bij sta maar dat zou ik niet door hebben want ik zou een m*ng**l zijn en hij vind het sneu, misselijk, laag en weet ik veel wat allemaal dat ik hem niet meer vertrouw terwijl hij zich de k*nk*r staat te werken voor niks om m`n autootje goed te krijgen.. Maar goed, toen ik begon over dat er sinds die distributieriem wissel alleen maar problemen bij zijn gekomen werd ik geblokkeerd, prima.
Dat gescheld zijn NIET mijn woorden trouwens.
Maar goed, dat word dus invervolg toch maar een uurloon betalen bij een garage.
Hij moet vrachtwagenchauffeur worden, dat lijkt een beetje op koerieren wat hij graag wilt.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:28 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, die baan, dat is een gevoelig punt bij Braddie![]()
Slopen en exporteren lijkt ook zo op elkaar, het geeft niks dat je in de war bent.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:21 schreef VTwelve het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gehoord? Ik heb vorig jaar nog een auto geëxporteerd.
Tijdens het rijden gaat het niet veel anders, oh enne ik had je PM niet gezien.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:26 schreef vannelle het volgende:
Hier hebben we natuurlijk geen ene fuck aan.
Schakelen bij stilstand en dan ook nog eens zonder draaiende motor is geen vergelijk met hoe het tijdens het rijden gaat.
En ik heb je een pm gestuurd, ik wil je best helpen maar als je er voor kiest om te blijven klagen en geen antwoord te geven dan bekijk je het maar.
Toch twijfel ik of de olie het verschil maakt. Denk zelf van niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tijdens het rijden gaat het niet veel anders, oh enne ik had je PM niet gezien.
Zucht...quote:Op maandag 9 mei 2016 03:03 schreef MrBradge het volgende:
Als ik een auto koop van 300 euro, dan is een reparatie van 300-400 euro een flinke klap geld in verhouding.
Als ik een auto koop van 1000-1500 euro veranderd dat natuurlijk niks aan het bedrag, maar is het in verhouding een heel stuk minder geld. En ik vind het makkelijker om die 300 euro uit te geven aan een auto van 1000+ Dan eentje die mij ook maar 300 euro kostte.
En dat geld heeft Braddie niet!quote:Op maandag 9 mei 2016 08:13 schreef Catch22- het volgende:
Daarbij kost een auto jaarlijks geld aan onderhoud. Of hij nou 300 of 5000 euro kost.
Nee maar hij krijgt natuurlijk maandelijkse sponsoring van de overheid dus dat betalen we met zijn allen.quote:
Is geen vetpot, schijnbaar niet voldoende om een auto van te onderhouden.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee maar hij krijgt natuurlijk maandelijkse sponsoring van de overheid dus dat betalen we met zijn allen.
Dat noemde ik ook al en is zeker de moeite waard om te checken.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef FransDeens het volgende:
Ik gok dat het probleem in de schakelstangen zit en niet in de bak.
Hoe komt die bak dan zonder oliequote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef FransDeens het volgende:
Ik gok dat het probleem in de schakelstangen zit en niet in de bak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |