Die 'dildo' heeft honderden banden lek gestoken.quote:
Het zal je maar gebeurenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 'dildo' heeft honderden banden lek gestoken.
Ik ook niet en mijn fiets heb ik hard nodig dus ik zou ook balen als een stekker als iemand hem zou vernielen of jatten, vandaar een super dik merkslot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb momenteel geen auto dus valt er niks te prikken en mn fiets staat altijd binnen
Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.. Ook al is ie nu nog verzekerdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet en mijn fiets heb ik hard nodig dus ik zou ook balen als een stekker als iemand hem zou vernielen of jatten, vandaar een super dik merkslot.
Zou in ieder geval razend zijn op zo'n knul.
Ja, en volgens dat kaartje is het nogal fris in België en Duitsland.quote:
Soms mag je blij zijn dat je in Nederland woontquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en volgens dat kaartje is het nogal fris in België en Duitsland.
Altijd geweest, en met name het zuiden bevalt me goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms mag je blij zijn dat je in Nederland woont
Bommelerwaardquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd geweest, en met name het zuiden bevalt me goed.
Sinds wanneer ligt dat in het zuiden?quote:
Opweg naar het zuiden. Hier kwam de Tour langsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt dat in het zuiden?
Ik zal zo eens in de brievenbus gaan kijken of ik iets ontvangen heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
Zo mijn pakje van DHL is ook binnen... Helemaal geen tijdsindicatie op de track&trace wel jammer weer ...
Ja, vanuit Friesland gezien wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opweg naar het zuiden. Hier kwam de Tour langs
Als er geen parcour is of zo vind ik dat langs de weg staan kijken eigenlijk maar een zinloze bezigheid. Binnen 30 seconden is iedereen voorbij en is het over. Op TV daarentegen is het prima te volgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opweg naar het zuiden. Hier kwam de Tour langs
Check!!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
Volgens mn kaartje is het hier nu zelfs warmer dan bij jou Mo
Dank je.. Straks maar eens kijken op mn balkon. 25.4 geeft ie hier aanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Check!!
Mijn buiten thermometer (hangt op het balkon-deur-raam geplakt) geeft exact 25 °C aan.
Conclusie: die thermometer geeft mede door de plek waar ie hangt vrij nauwkeurig de juiste temperatuur aan.
Maar dat wist ik al.![]()
En die 0,5 °C zijn je van harte gegund.
Als ie hier in de volle zon zou hangen gaf ie nu makkelijk ruim in de 30+ aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je.. Straks maar eens kijken op mn balkon. 25.4 geeft ie hier aan
Dat gaat de mijne straks doen.. Maar merendeel van de dag hangt ie goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie hier in de volle zon zou hangen gaf ie nu makkelijk ruim in de 30+ aan.
Ik vind het wel lekker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |