dom praat niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vind hem wel erg licht ontvlambaar, als hij zo in de rechtbank deed, zou hem ook veroordelen.
Peter komt maandag langs als expert, kan hij zonder weerwoord hem even fileren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Petertje heeft geblunderd door niet op deze zaak te zitten
huh, kijk je pauw überhaupt ?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Peter komt maandag langs als expert, kan hij zonder weerwoord hem even fileren.
Mwah het zijn toch vooral Hollanders die in een boom skiën. Daar hoef ik niet zuinig mee om te gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij net zo'n prutsarts bent als dat je rechter zou zijn.
Hij moet eens kappen met internetoplichtertjes aan te pakken en weer zich weer met dit soort dingen bezig houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Petertje heeft geblunderd door niet op deze zaak te zitten
Peter pakt de kruimeldieven, hij wil ook gewoon veilig thuis zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij moet eens kappen met internetoplichtertjes aan te pakken en weer zich weer met dit soort dingen bezig houden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Peter pakt de kruimeldieven, hij wil ook gewoon veilig thuis zitten.
Met zijn familie, en de buren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie niet klapt gaat naar een werkkamp.
Nu ga je wel ver hoor, NK is beter dan dat.quote:
Prima idee, KingRoland.quote:
Beste game ever.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh, Verbeet. Ik ga maar rollercoaster tycoon spelen.
Dat wisten wij in het vorige topic al en er is al een topic op VBL, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Voetballer (26) zakt live op tv in elkaar en overlijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |