Bier voor baby'squote:
één voordeel: de rest is dan ook allemaal half naecktquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:28 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Goed idee, misschien moet ik ook wel babyzwemmen met Elin.
Alleen not sure of ik nieuwe contacten wil maken terwijl ik op mijn ongemakkelijkst ben ( bikini / zwempak )
Ooh eerlijk zal hij alles delen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef AwayTL het volgende:
Iemand wel eens zoute banaan gegeten?!
ik sinds vandaag, en het is goor kan ik je melden.
Frans wil al zn eten, incl snot delen. Nee is GEEN optie, dan duwt hij het gewoon plat tegen je mond aan of peurt hij het tussen je lippen.
No sleeps hoestende zeehond strikes again!
Wij kregen vandaag het Achterhoek festival krantje in de bus. Erg leuke, veelal gratis, activiteiten! Heb er zin in om lekker vaak er op uit te gaan met mooi weer. Weidefestival, markten, themadagen.
Moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef AwayTL het volgende:
Iemand wel eens zoute banaan gegeten?!
ik sinds vandaag, en het is goor kan ik je melden.
Frans wil al zn eten, incl snot delen. Nee is GEEN optie, dan duwt hij het gewoon plat tegen je mond aan of peurt hij het tussen je lippen.
No sleeps hoestende zeehond strikes again!
Wij kregen vandaag het Achterhoek festival krantje in de bus. Erg leuke, veelal gratis, activiteiten! Heb er zin in om lekker vaak er op uit te gaan met mooi weer. Weidefestival, markten, themadagen.
Ja, van die Yolanthe moedersquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
één voordeel: de rest is dan ook allemaal half naeckt#teamhalfvol
ik weet hoe jij er uit ziet en hoe de gemiddelde moeder er uit ziet. Ik zou me geen zorgen makenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:37 schreef ingee het volgende:
Daar hebben ze de boerkini voor uitgevonden toch?
Thnx but meh, zoiets zit in je kop hequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet hoe jij er uit ziet en hoe de gemiddelde moeder er uit ziet. Ik zou me geen zorgen maken
Kotsen in een zwembad is wel erg ranzigquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:06 schreef Skittles het volgende:
Nou, ik wil ook geen drilpuddingbuiken zien in mijn zwembad. Ik kom daar voor m'n lol, niet om mijn uitzicht te laten verpesten en het eten weer omhoog te laten komen! hoewel wel erg handig in het slank blijven
Je zit grotendeels toch onder watermaak je niet druk!
Dan heb je wel gelijk gespreksstof om een gesprek aan te knopenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Kotsen in een zwembad is wel erg ranzig
"Hey! Heb jij ook spagetthi gegeten? Leuk! Ik ook!"quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan heb je wel gelijk gespreksstof om een gesprek aan te knopen
Of je kunt je kind leren om elkaars uitgekotste augurken van de bodem te vissen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan heb je wel gelijk gespreksstof om een gesprek aan te knopen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
"Hey! Heb jij ook spagetthi gegeten? Leuk! Ik ook!"
Paardje na drie bierquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef JufMariska het volgende:
Zo lezen wij hier boekjes[ afbeelding ]
En bewegend beeld, met extragratis dierengeluiden:
https://www.dropbox.com/s(...)1%2007%2034.mp4?dl=0
Als je tijd hebt, even afkijken tot het geluid van het paard![]()
bohquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef JufMariska het volgende:
Zo lezen wij hier boekjes[ afbeelding ]
En bewegend beeld, met extragratis dierengeluiden:
https://www.dropbox.com/s(...)1%2007%2034.mp4?dl=0
Als je tijd hebt, even afkijken tot het geluid van het paard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moest zo lachen om Annie. Ze vond het gevoel van zand tussen haar tenen heel naar. Maar wilde wel persé in de zandbak blijven zitten. Dus ging ze maar heel hard mij nazeggen dat het NIE ERG was om vieze voeten te hebben.
ochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat klink jij toch lief, Razz
Born to Lose, but Built to Win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |