Miocic KO'de hem binnen 1 minuut en hij mag nu tegen Overeem die zijn laatste drie won maar hij is pissed?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef Klaphark het volgende:
Arlovski is behoorlijk pissed op ReemBenieuwd naar de weigh ins
daar kom je nu pas achter???quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:47 schreef Nober het volgende:
Zie ineens een bekende in deze video!
Onze Taz gaat gewoon vreemd.
Busted...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:47 schreef Nober het volgende:
Zie ineens een bekende in deze video!
Onze Taz gaat gewoon vreemd.
Fijn gevecht hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:23 schreef slashdotter3 het volgende:
ONE Championship 42 results: Angela Lee captures gold over Mei Yamaguchi in instant classic
https://www.reddit.com/r/(...)t_one_of_the_rounds/
Als die echt ballen heeft dan gaat hij gewoon voor die 50-0, maar ik betwijfel. inmiddels geld genoeg dus waarom zou jequote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Makkelijke payday voor Mayweather, maar het gaat natuurlijk niet gebeuren.
Dan kan je ze dus net zo goed wel gezien hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
Nog geen fokkers gezien, al weet ik niet hoe jullie eruit zien![]()
Ik zit klaar voor de Q&A
Die had al iets te veel op denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft deze dude gebruiktemotions an technuques you Are charaktiristieks. Nigga wut
Te ver reizen man.. jammer dat ze niet naar Köln komenquote:
Vegas is verder hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Te ver reizen man.. jammer dat ze niet naar Köln komen
Schandalig om toe te geven, maar ik ben er nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vegas is verder hoor![]()
Jou zou ik wel herkennen als ik je zie. Maar weet niet of je bij de weigh ons bent?
Nu ik hier ben vind ik het jammer dat ik niet ga :p de arena ziet er niet super groot uit namelijk..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Te ver reizen man.. jammer dat ze niet naar Köln komen
Hamburg krijgt toch een shitty card waarschijnlijk en het is tyfus lang reizen. Moet je het vliegtuig al pakken. Had nou maar gewoon kaartjes voor #UFCRotterdam gekochtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ik hier ben vind ik het jammer dat ik niet ga :p de arena ziet er niet super groot uit namelijk..
Maarja :p
Misschien Hamburg dan.
Dus je bent wel bij de weigh-ins nu, maar niet bij het event morgen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ik hier ben vind ik het jammer dat ik niet ga :p de arena ziet er niet super groot uit namelijk..
Maarja :p
Misschien Hamburg dan.
Dit is ook niet super :p , als Overeem uitgevallen was had ik hem niet eens live op de stream gekeken en daad vond ik die 169 voor Floor seats teveel voorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hamburg krijgt toch een shitty card waarschijnlijk en het is tyfus lang reizen. Moet je het vliegtuig al pakken. Had nou maar gewoon kaartjes voor #UFCRotterdam gekocht
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus je bent wel bij de weigh-ins nu, maar niet bij het event morgen?
Als je dit niet super vind denk ik niet datje ooit een UFC event in Europa zult bezoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is ook niet super :p , als Overeem uitgevallen was had ik hem niet eens live op de stream gekeken en daad vond ik die 169 voor Floor seats teveel voor
Naja IJ wilde dan Floor seats en dan is het wel duur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als je dit niet super vind denk ik niet datje ooit een UFC event in Europa zult bezoeken
Not hating, maar dit is bijna as good as it gets voor ons in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |