Dit mag niet denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet janken van de dick van pinnacle. Het is zo groot.
Omdat vrouwen zichzelf ook niet snappen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zelfs vrouwen snappen zulke vrouwen niet hoor ;s
Jij bent al vol genoeg met je 450 kiloquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n wenkies mogen wel wat voller zijn tbh.
Dit doe ik ook altijd. Net als bij mijn oksels en venusheuvel. Soms kleur ik ze rozequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik scheer ook altijd de haren van mijn benen af en teken ze daarna weer terug. Is toch niet raar? :s
Je mag wel wat van mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n wenkies mogen wel wat voller zijn tbh.
ja jezus ik heb hem afgezet en kijk later wel de cinematic trailer van 30 secondenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze snappen nog steeds niet dat ze developers zijn en geen comedians. Doe dan op zijn minst een lekker wijf in beeld zodat we de slechte grappen voor lief nemen.
ja zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zichzelf ook niet snappen?
Of dat vrouwen het prima perfect vinden om met microbikini over het strand te lopen, maar oh wee als je ze in lingerie ziet
Volhoudertje ben je toch ook. Net zo slap als die handdoeken die je altijd moest vouwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja jezus ik heb hem afgezet en kijk later wel de cinematic trailer van 30 seconden
zeker met mijn lichaam is het leven te kort om naar zulke onnodige streams te kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volhoudertje ben je toch ook. Net zo slap als die handdoeken die je altijd moest vouwen.
Mijn wenkbrauwen zijn dik en donker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je blond of wat, want anders heb ik blondzwart gemixte wenkies
Lekker soppen hequote:
had ik eindelijk kunnen zeggen dat er een meisje naast me nat is gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
Als je nou net was gegaan kon je met Hermann mee.
moet altijd huilen als je er bent hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ik eindelijk kunnen zeggen dat er een meisje naast me nat is geworden
Aardig ook, gewoon een echt dik persoon.quote:
ja het is echt een schatjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aardig ook, gewoon een echt dik persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |