Hij zegt gewoon wat elke man denkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:52 schreef Swlabr het volgende:
Relatie beëindigen, en wel om je eerst stukje tekst. Godverdomme zeg, mannen zoals jij...

Ook voor jou: Spreek voor jezelf a.u.b.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:08 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat elke man denkt.

Je spreekt jezelf met deze post behoorlijk tegen.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:16 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Ook voor jou: Spreek voor jezelf a.u.b.
De vrouw en de man liggen qua seksueel gedrag écht niet zo ver uit elkaar als jullie lijken te denken.

Onderbouw dat nou dan eens.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:21 schreef Achterhoker het volgende:Je spreekt jezelf met deze post behoorlijk tegen.

Aye aye kaptein!quote:Op zondag 29 mei 2016 22:24 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Onderbouw dat nou dan eens.
Jullie duiken namelijk op het aloude cliché dat de man z'n zaad wil verspreiden en de vrouw daar streng tegen is. De meesten die dat roepen, roepen dat vooral op fora en op hun werk, onder collega's. Vermoeiende club

Biologisch gezien? Een vrouw gaat voor een man die sterke kinderen kan produceren en haar kan beschermen. Dat zie ik nog niet gebeuren met alleen een piemel, mag hij nog zo groot zijn. Daarnaast is een pik niet het eerste wat je ziet als je iemand ontmoet. In de eerste seconden is er al besloten of er seks plaats zou kunnen vinden of niet. Ook gaat het niet op dat een man met grotere geslachtsdelen vruchtbaarder zou zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef Athylus het volgende:
Ge
[..]
Gelukkig ben jij er nog om mij te waarschuwen.
Mijn vraag aan jou is dan: verlicht mij. Wat is dan wel zo belangrijk?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |