Korte mouwen romper + t-shirt en als het evt fris is een vestje er overheen? Laagjes is het fijnst vind ik altijd. mijn 19-maanden loopt nu in romper korte mouw + jumpsuit eroverheen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Lamb wat fijn! ^^
IMA mijlpaal!maak je nog een even-lang-uit-de-buik-als-in-de-buik foto vandaag?
24 graden vandaag en oplopend dit weekend! Wat trek ik m'n baby aan? Ik snap dat dus echt niet/n00b. Lange mouwen romper en niks eroverheen? Korte mouwen romper en korte mouwen tshirt? Of is het te koud in de schaduw voor blote armpjes?
Helpt ook niet dat ik een koukleum ben en zij volgens mij niet echt dus de stelregel een laagje meer dan ikzelf betekent nog een vest erover en dat lijkt me wat sneu.
Alleen als ik verwacht echt wat langer in de zon te blijven. Als ik van schaduw naar schaduw loop en ze incidenteel een keer een tijdje in de zon komt smeer ik dat niet in, alleen de lichaamsdelen die niet bedekt zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef SaskiaR het volgende:
Smeren jullie dan ook steeds de armpjes en beentjes in met zonnebrand? Het wordt dan zo'n plakboel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: rotatiefaal maar you get the ideaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D0t wat vervelend dat zoiets nu nog gecorrigeerd moet worden. Balen! Verder geen idee, sorry..
Adrian wat fijn voor jullie!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |