abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161958588
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Game on! *O*
  vrijdag 6 mei 2016 @ 10:44:51 #2
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_161958594
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 10:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Lamb wat fijn! ^^

IMA mijlpaal! *O* maak je nog een even-lang-uit-de-buik-als-in-de-buik foto vandaag? :)

24 graden vandaag en oplopend dit weekend! Wat trek ik m'n baby aan? Ik snap dat dus echt niet :@ /n00b. Lange mouwen romper en niks eroverheen? Korte mouwen romper en korte mouwen tshirt? Of is het te koud in de schaduw voor blote armpjes?

Helpt ook niet dat ik een koukleum ben en zij volgens mij niet echt dus de stelregel een laagje meer dan ikzelf betekent nog een vest erover en dat lijkt me wat sneu :').
Korte mouwen romper + t-shirt en als het evt fris is een vestje er overheen? Laagjes is het fijnst vind ik altijd. mijn 19-maanden loopt nu in romper korte mouw + jumpsuit eroverheen.
pi_161958838
Hier nu dun broekje, lange mouw romper met korte mouw tshirt erover. Die kan ik makkelijk uitrekken als het warmer wordt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161959263
N. heeft nu een dun broekje, korte mouwen romper, T-shirt en bolero aan. Die laatste heb ik haar net pas aangedaan zodat ik haar niet in hoefde te smeren. :P

Mijn moeder is even met haar wandelen, nu kan ik bezig met het opruimen van ravage 2.0. :'(
pi_161959285
Kots was, check!
Mijn bed, W's bed, w's slaapzak, mijn badjas.. Oh; en ik ontdekte vanochtend een ingedroogde klont in mijn haar ;( :r }:| .

Mijn nacht was zo prut. Elk uur hysterisch gehuil vanaf 23;00. En ik snap gewoon niet wat er dan is. Gaat nu alweer 3 nachten op rij zo.
pi_161959330
Smeren jullie dan ook steeds de armpjes en beentjes in met zonnebrand? Het wordt dan zo'n plakboel...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161959397
Vanmorgen hier aangetrokken: een korte mouwen romper, t-shirt en een jasje die makkelijk aan en uit kan. Als het jasje uit is smeer moet ie ingesmeerd worden. Plakboel idd, maar hij heeft mijn huid volgens mij.

Sillie :*

Stomme vraag: bij die net zo lang uit de buik als in de buik mijlpalen, telt men daar 2 weken bij op omdat baby technisch gezien nog niet in de buik zat bij de eerste twee weken van de zwangerschap? Of is dit gewoon stom gedacht van mij...?
pi_161959455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef SaskiaR het volgende:
Smeren jullie dan ook steeds de armpjes en beentjes in met zonnebrand? Het wordt dan zo'n plakboel...
Alleen als ik verwacht echt wat langer in de zon te blijven. Als ik van schaduw naar schaduw loop en ze incidenteel een keer een tijdje in de zon komt smeer ik dat niet in, alleen de lichaamsdelen die niet bedekt zijn.

Adrian, ik heb de zwangerschapstermijn gebruikt. N. is geboren met 39+5 dus ik heb de foto's ook gemaakt toen ze 39+5 oud was.
pi_161959465
Ik ben met 40 + 2 bevallen, dus ik heb gewoon vanaf de geboorte 40 + 2 weken geteld. Volgende week is het alweer zover!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161960803
Hetzusjevan, ja! Staat in het buikentopic :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:45:45 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_161961576
Zit ook een beetje te stoeien met Ambers kleertjes. Hahaha :) Ze is nu 6,5 maand en we gaan straks even wandelen. Heb haar een romper met korte mouwen en een shirtje met lange mouwen aangetrokken. Daarover gaat haar zomerjas; zo'n handige met een uitritsbare binnenjas. Lang leve laagjes!

Haar eerste tandje komt door (ja, we poetsen hem netjes en dit vindt ze prima) en hebben net haar vijfde voeding afgebouwd. Ze krijgt nu een bordje fruit en groente tussendoor. Zoveel veranderingen in de laatste weken. Volgens mij moet ik ik daar meer aan wennen dan zij :P
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:57:51 #12
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161961822
F heeft vandaag een romper zonder mouwen en een t shirt aan, onze tuin is net een sauna, ik denk dat de gevoelstemperatuur boven de 25 graden ligt. Gisteren had ie een longsleeve aan (een witte, in de tuin, what was I thinking), toen was het in de schaduw iets koeler. Ik heb m ingesmeerd met factor 50+. Smerige plakzooi, maar liever dan dan een roodverbrand of gekookt kind...
pi_161961925
Oh thnx voor de tips, het is korte mouwen + lang tshirt geworden en ze ligt nu tot d'r middel onder een dekentje in de wandelwagen.

Leuke foto IMA, heb m gezien :) wat groeit ze hard en wat een knapperd is het toch O+.

E rolde vandaag voor het eerst zelf om van rug naar buik, 2x in bed. En vervolgens heel hard huilen :'). Geen idee of het nou van schrik was of omdat ze met d'r hoofd tegen de spijlen lag of niet weten hoe terug.. Ben benieuwd of ze het vanaf nu ook echt door heeft of dat het twee keer geluk hebben was ^^.
pi_161962287
Regel die ik aanhoud is dat ik hetzelfde aantrek als wat ik aan zou trekken. Vandaag is dat lange mouwen romper, T-shirt, geen jas. En insmeren voor het leven. Als ze mijn huid heeft verbrand ze binnen 2 minuten.

Ik ging vanochtend op visite bij een vriendin met een kitten. Het eerste half uur was hij eng en kroop ze zowat in me als ze hem zag. Het laatste half uur wilde ze hem aaien en tegen hem praten. Mijn kleine dappere dodo.

Vandaag 10 maanden. Stop de tijd.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:21:54 #15
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161962382
Een lange mouwen romper en korte mouwen t-shirt? Dat klinkt zo onlogisch, zou het eerder andersom doen?! :D (dat draagt L dus ook vandaag)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:23:26 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161962429
Hier voor eerst een mouwloze romper aan, zo'n mal gezicht met die kleine schoudertjes en dunne armpjes :') O+!

Beterschap voor alle spugerds! Wat een ellende :{
pi_161962538
Hier ook lange mouwen romper met tuniekje eroverheen en een legging. Voor de middag tijdens t wandelen een zomerjas erover. Zo warm vond ik t nog niet.het waait nu ook best in de tuin.
pi_161962539
Ja, geen idee of het kan, maar het staat leuk en mijn modegevoel is 0,0. Vandaar dat de romper ook een roze panterprint is. Zie je alleen de mouwen van. Ik vind het leuk. :P
pi_161963236
We zijn vanmorgen ontslagen bij de Kinderarts in het ziekenhuis! *O* Ik heb tegen Willem gezegd dat we daar nooit meer komen nu als het aan mij ligt. We zijn daar onder controle gekomen i.v.m. dysmatuur geboren baby en daar blijven hangen i.v.m. het overmatig huilen de eerste 4 maanden. Koemelkallergie is inmiddels uitgesloten en ik heb nu zo'n blije baby dat ik het ook gek zou vinden als we daar op controle moesten blijven.
pi_161963272
Ik wist niet dat het zo warm werd en heb m'n peuter in spijkerbroek en longsleeve naar het kdv gestuurd. Ik hoop dat ze hem lekker in z'n romper laten sjouwen :') Mini heeft een dun katoenen pakje aan en een mouwloze romper. Alleen ik moet nog even weg, maar ze vindt de wagenbak echt stom dus ik hoop dat de doek niet al te warm is nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161963325
Ik doe dat ook weleens Kris, meestal een effen witte lange mouwen romper + een druk shirtje met korte mouwen erover, of een jurkje met korte mouwen. Soort longsleeve idee. Kan best vind ik :Y.

SPOILER: rotatiefaal maar you get the idea
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D0t wat vervelend dat zoiets nu nog gecorrigeerd moet worden :X. Balen! Verder geen idee, sorry..

Adrian wat fijn voor jullie! :)
pi_161963398
Groetjes uit onze tuin! Er is veel te ontdekken hier
SPOILER
pi_161963707
Oh, ik wil ook lekker met baby in de tuin! Groei gras, groei!
Dit weekend maar ergens iets opzoeken waar we in het gras kunnen spelen.
pi_161964389
Twix droeg vanmorgen korte mouwen romper, t-shirt, lange broek. Lange broek nu verwisseld voor een korte broek want zuiden des lands + tuin op het zuiden. Het lijkt ineens zomer.
pi_161964745
Bericht van L. aan alle babies van Fok!: Tenen zijn hilaaaaaarisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')