quote:Op vrijdag 6 mei 2016 01:00 schreef Uezurii het volgende:
Dit is precies hoe ik mij voel bij Civil War en Batman v Superman zo ver als vergelijkingen gaan.
Je hoeft niet te kijken he...quote:
Fijn voor je.quote:
Bijzondere vergelijking, ik zeg nergens dat iets beter is dan deze film.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Maar het komt net zo gefrustreerd over als playstation fans die in een xbox topic komen janken of androids die in een iphone topic hun gelijk trachten te bewijzen terwijl het op voorkeuren aankomt.
Helemaal mee eens. Binnenkort een 2e en 3e keer naar Civil War! Genieten!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef Baconbus het volgende:
Gisteren Civil War gezien. Eigenlijk alles wat fout was in BvS was goed in Civil War. Genoten.
Wat ik een enorme verbetering tov BvS vond was toen Falcon zeiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:12 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Binnenkort een 2e en 3e keer naar Civil War! Genieten!
Bij Batman v Superman kon ik die ene keer net volhouden. Voor mij persoonlijk de slechtste bioscoop ervaring tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Uh? Op een bepaalde manier is Batman dat ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:44 schreef Baconbus het volgende:
Zo zie je maar dat de geloofwaardigheid van de motivatie van een personage vooral ligt aan de uitwerking ervan. Zowel Iron als Cap was goed te begrijpen, terwijl Batman meer overkwam als een onredelijke maniak.
In deze film wel ja. De Batman die ik ken zou nooit iets zeggen als 'als er ook maar 1% kans is dan moet ik hem kapotmaken'. Die zou meer onderzoeken en detectivewerk doen, leads volgen om er vervolgens achter te komen dat Supes geen kwaad is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Uh? Op een bepaalde manier is Batman dat ook?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik een enorme verbetering tov BvS vond was toen Falcon zeiHaha leek inderdaad alsof ze hiermee de spot dreven met dat Martha gedoe van Batman v Superman. Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist de instelling van Batman. Superman ziet het goede in mensen, Batman het slechte. Het is juist een typische Batman uitspraak.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In deze film wel ja. De Batman die ik ken zou nooit iets zeggen als 'als er ook maar 1% kans is dan moet ik hem kapotmaken'. Die zou meer onderzoeken en detectivewerk doen, leads volgen om er vervolgens achter te komen dat Supes geen kwaad is.
Batman bereidt zich voor op het slechtste, dat vind ik iets anders dan altijd het slechte zien in mensen. Dat voorbereiden zou ik dan zien in zijn detective werk naar Supes, niet in een go-for-broke oorlog met Supes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is juist de instelling van Batman. Superman ziet het goede in mensen, Batman het slechte. Het is juist een typische Batman uitspraak.
Beiden een 7.5. Ik vond Civil War nergens echt gewicht hebben.quote:
In de comics zie je dat anders vaak zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Batman bereidt zich voor op het slechtste, dat vind ik iets anders dan altijd het slechte zien in mensen. Dat voorbereiden zou ik dan zien in zijn detective werk naar Supes, niet in een go-for-broke oorlog met Supes.
Ik ben dan ook meer van de Bruce Timm Batman, dat kan het verklaren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
In de comics zie je dat anders vaak zat.
Superman is de good guy en Batman... niet.
Injustice: Gods among usquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
In de comics zie je dat anders vaak zat.
Superman is de good guy en Batman... niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |