ben jij een beetje verliefd op opso?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Hoeft niet hier te lachen hihi en dan niet mijn DM te beantwoorden![]()
Ze3ma je voelt je te goed
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?quote:
ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje verliefd op opso toch?
JC ook nietquote:
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?quote:
ik twijfelde of jc eigenlijk wel wist wie ze isquote:
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zag je trouwens hoe een user jou had genoemd in die ene topic over wat denk je dat user boven jou is ?
ik val gewoon op jongens maar okequote:
Ghehe moest wel lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
maar ik wilde niet reageren want dan verneukte ik het topic weer
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :squote:
Wow sinds wanneer ben jij zo'n hosselaarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Nouri het volgende:
ik ben een beetje een mannenslet aan het worden
wow va, wat ben je toch een fijne vriendquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :s
Wat doe je hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Nouri het volgende:
ik ben een beetje een mannenslet aan het worden
Beetje bi is niet bahquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens ben je een beetje bi want al die jongens van je leken zich wel als wijven te gedragen zo wispelturig :s
Waarom ga je dan ook op je buik slapenquote:
Oh shit, sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wow va, wat ben je toch een fijne vriend
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid isquote:
Op je zij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid is
En buik een 4
Met verbrande rug slapen is wel vies jaquote:
Smeer je dan ook in sukkel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mijn rug op een schaal 1-10 een 8,5 qua roodheid is
En buik een 4
En dit jaquote:
Heb je zo'n lichte huid?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ging even voetballen zonder shirt gelijk gepakt
Mediterraans bloed.quote:
Rip.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat denk jij met brits en pools bloed
Ik ben ook best snel rood, maar smeer me meestal wel goed inquote:
Ik ben niet zo snel verbrand. Werd vroeger ook vies snel bruin. Nu minder snel. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook best snel rood, maar smeer me meestal wel goed in
Hoef geen huidkanki
Je deelt speeksel met een Katwijker, die hebben het niet zo op bruinequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel verbrand. Werd vroeger ook vies snel bruin. Nu minder snel. Geen idee waarom.
Altijd embryohouding maar de zij is even verbrand als de rugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |