Oh ik dacht dat je op het podium de winnaar bloemen moet geven en zoenen. Dan moet je wel een kek jurkje aanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:13 schreef supersof het volgende:
moet vandaag heel de dag een lange broek aan
moet van die organisatie
toen ik belde of ik een panty en rokje aan mocht, lachte ze me half uit![]()
van opso?quote:
heh watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op het podium de winnaar bloemen moet geven en zoenen. Dan moet je wel een kek jurkje aan
Wat ben jij vroeg op.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar gewoon nog 5 jaar hoor sof.
tegen die tijd loop jij inmiddels ook al tegen de 30 aan![]()
Het is sowieso onzin, wat betekent je mentale leeftijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is gewoon een zweverige test. Rood staat voor agressie, groen voor rust etc. De cijfers, 1 staat voor dominantie en 555 voor onstilbare honger of zo. Ik las dat ooit ergens, volgens mij is dat testje daarop gebaseerd.
ja ja jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar gewoon nog 5 jaar hoor sof.
tegen die tijd loop jij inmiddels ook al tegen de 30 aan![]()
ik geloof het wel, maar had het alweer weggekliktquote:
grapje grapjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heh wat
panty en zwart rokje staat gewoon goed en is netjes hoor
nu een lange broek aan is toch belachelijk
Werd gebeld vanuit het thuisfront. Katje is blijkbaar weer van het balkon afgesprongenquote:
We zijn bejaard van binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is sowieso onzin, wat betekent je mentale leeftijd?
Groen is wel een kleur wat bij jou past ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik geloof het wel, maar had het alweer weggeklikt
heb in ieder geval heel vaak groen aangeklikt
Ons seksleven past wel bij dat van iemand van 102quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn bejaard van binnenmaar jong van buiten
[..]
Groen is wel een kleur wat bij jou past ja.
Net als de regenboog.
Awww.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werd gebeld vanuit het thuisfront. Katje is blijkbaar weer van het balkon afgesprongenIk heb het gevoel dat het dit keer niet goed af gaat lopen, mja straks naar Woerden toe om d'r mee te zoeken
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ons seksleven past wel bij dat van iemand van 102
Ja, en m'n ma hoorde ook geen gemauw ofzo dus dar is wel zorgelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Hopelijk vinden jullie haar. Is het een hoog balkon?
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit zietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
grapje grapje
Ja geen idee, er zullen wel praktische redenen voor zijn.
Moe? Ik zou eerder denken verdrietig of zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en m'n ma hoorde ook geen gemauw ofzo dus dar is wel zorgelijk
En ik zou zondag een week op ze passenword er zo moe van
tjacka?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef JanCees het volgende:
Kwam gister m'n achterneef tegen
Echt genant
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit ziet
plsss
of gewoon iedereen zwartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.
Tegen die tijd ben ik of dood, of een eckte geilneefquote:
Ik zou dan een rokje moeten gaan kopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze kiezen, of iedereen een broek aan, of iedereen een rokje, die laatste is toch lastiger denk ik.
Nou ja, mocht ze weer d'r poot gebroken hebben ofzo bedoel ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Moe? Ik zou eerder denken verdrietig of zo.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn bejaard van binnenmaar jong van buiten
[..]
Groen is wel een kleur wat bij jou past ja.
Net als de regenboog.
ga je voor de Giro werken?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ze willen dat de organisatie er hetzelfde uit ziet
plsss
Ga dat kassameisje bangenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik of dood, of een eckte geilneef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |