wiet word ik onhelder en moe van, vind het wel chill als je tv zit te kijken maar bij hasj krijg je meer energie en meer creativiteit enzoquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hasj vind ik veel minder fijn als normale wiet btw
lekker hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd goed hè btje hasj gwn chillen
Vind hasj ook wel chill maar idd ik vind het effect niet zo geweldig. En tis ook duur, voor dat geld ben ik liever lekker stoned en sloom. Ben van me zelf al vrij druk en van hasj merk ik amper wat.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wiet word ik onhelder en moe van, vind het wel chill als je tv zit te kijken maar bij hasj krijg je meer energie en meer creativiteit enzo
White whidow is dat toch. Matig wietje is dat.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker hoor
heb alleen nog witte weduwe morgen maar ff shoppa
ik had dat ook eerst, als je hasj met een pijpje rookt krijg je vele malen heftigere effectenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vind hasj ook wel chill maar idd ik vind het effect niet zo geweldig. En tis ook duur, voor dat geld ben ik liever lekker stoned en sloom. Ben van me zelf al vrij druk en van hasj merk ik amper wat.
Ja klopt maar om actiever te worden fzo neem ik dan liever XTC. Maar ben nu wel gekapt met alle drugs.. coke was ook wel chill. Maar nu echt overal van af.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik had dat ook eerst, als je hasj met een pijpje rookt krijg je vele malen heftigere effecten
ik zou xtc niet nemen om actief te wordenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt maar om actiever te worden fzo neem ik dan liever XTC. Maar ben nu wel gekapt met alle drugs.. coke was ook wel chill. Maar nu echt overal van af.Bevalt me wel beter en mijn ouders ook.
Idd.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van blowen gehoord
Wel kk chill weer er voor nuquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso
Niks zo fijn als in de tuin wietje roken na zo'n lekker dagje
Nou dat werd ik wel van.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zou xtc niet nemen om actief te worden
Ja man daaromquote:
Ja ken ik wel. Heb je wel een totaal ander effect nja anders klapt wel harder in. Alleen vind het gezellige jointje roken toch het leukst.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man daarom
Zag trouwens laatst iets dopes op Youtube , weet niet of jij kent.
Soort cilinders met hele sterke medicinale wiet in een kokertje dit kon je dan vaporisen/roken.
En dam in verschillende versies/sterktes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |