abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2016 @ 19:48:47 #81
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_162043488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 17:52 schreef Hexagon het volgende:
Het enige is wel dat je partner een beetje smaakvol en verzorgd blijft. Als het een kort pttig kapsel type wordt gaat de aantrekkingskracht wel weg ja.
Dit eigenlijk
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_162043625
Je kunt heel smaakvol oud worden. Rimpels en minder strak vel doe je weinig aan, maar als je gewoon een beetje slank blijft en jezelf niet laat verslonzen dan zal die aantrekkelijkheid ook blijven.
pi_162056580
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Noem trouwens eens wat voorbeelden van vrouwen die er op die leeftijd beter uit zien dan meisjes/vrouwen op de piek van hun fysieke aantrekkelijkheid? Ik ken er namelijk geen een.
Wekelijks al jaren in de sportschool gezien; velen hebben ook al kinderen gebaard. Van deze actieve groep mensen die van jongs af aan al actief waren, zagen ze gemiddeld 10 jaar jonger uit. Uitschieters van 25 jaar jonger ook aanwezig. Het gaat om actieve leden, personeel en instructrices.

Buiten de sportschool ook een paar ontmoet; eentje bleek sportschool instructrice te zijn geweest, ander zei ''veel seks'' en weer een ander zegt al 10 jaar lang elke werkdag tot 1,5 uur te fietsen als vervoer. Mogelijk heeft het ook te maken met het gezonde lifestyle die zij al jarenlang practiseren.

Misschien is het niet dat zij jong eruit zien, maar dat de rest (het straatbeeld) zichzelf slecht verzorgt waardoor ze zelfs veel ouder eruit zien dan hun biologische leeftijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yiwei op 10-05-2016 11:21:18 ]
pi_162056819
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waar komen dan al die relaties opeens vandaan waar de man behoorlijk veel jonger is dan de vrouw? En dan heb ik het niet over one night stands of korte relaties waarbij het alleen om de seks/het geld draait? Maar gewoon serieuze relaties?
Ik zie dat best veel om me heen, een man die 10 of meer jaar jonger is dan de vrouw.
Ik ken 2 jongemannen die zeggen te vallen op vrouwen die ouder zijn dan zichzelf. Eentje zegt afgewezen te zijn, de ander zegt geen interessante leeftijdsgenoten gezien te hebben. Beide zijn 27 jaar.

In het verleden ben ik ook op dates gevraagd door het ander geslacht die tot 10 jonger waren. Het komt voor.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:02:55 #85
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162071393
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
Al die meiden die hun wenkbrauwen weg epileren om ze daarna met een potlood erop te tekenen en het op instagram gooien.
Ik doe er niet aan mee, ik vind het nep.
Oh, dat bedoel je. Ik wist niet dat het een ding was.
1 + 1 = blauw
pi_162071596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:05 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wekelijks al jaren in de sportschool gezien; velen hebben ook al kinderen gebaard. Van deze actieve groep mensen die van jongs af aan al actief waren, zagen ze gemiddeld 10 jaar jonger uit. Uitschieters van 25 jaar jonger ook aanwezig. Het gaat om actieve leden, personeel en instructrices.

Buiten de sportschool ook een paar ontmoet; eentje bleek sportschool instructrice te zijn geweest, ander zei ''veel seks'' en weer een ander zegt al 10 jaar lang elke werkdag tot 1,5 uur te fietsen als vervoer. Mogelijk heeft het ook te maken met het gezonde lifestyle die zij al jarenlang practiseren.

Misschien is het niet dat zij jong eruit zien, maar dat de rest (het straatbeeld) zichzelf slecht verzorgt waardoor ze zelfs veel ouder eruit zien dan hun biologische leeftijd.
Ik denk dat hij op pics doelde toen hij om voorbeelden vroeg, niet op dit soort verhalen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:35:22 #87
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162073554
gewoon inruilen
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:35:57 #88
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162073605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:53 schreef veryberry1 het volgende:
Het ziet er wel lief uit he, die oude mensen die nog vol liefde zijn!
een kat ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')