Ik zou het waarderen als je niet zo zou kanjeren op dit topic (hoewel je dan wel leeft, blijkbaar).quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je kanjerbek!!!
BAM jonguh
kijk deze knaap eensquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je kan een vuist vol tussen je ogen krijgen, kijken of je dan verband ziet, kanjer
Oh, die heb ik dan over het hoofd gezienquote:
bazenTS had dat topicquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dan over het hoofd gezienlink naar het kanjertopic a.u.b., dan mag deze wel dicht
Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans!quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je bent erg trots op je UI zie ik.
goed zo....dit is precies wat LompeZak verdient.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je kanjerbek!!!
BAM jonguh
ach.......gelukig is dit niet mijn topic.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans!
ooh nee hoor helemaal niet Lompe.......Hork. ik vergisde me ff met je naam.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat matthias24 tegen mij heeft, maar hij laat zich immer negatief uit jegens mij.
Verder geef ik geen neuk.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh nee hoor helemaal niet Lompe.......Hork. ik vergisde me ff met je naam.![]()
foutje van mij, kan gebeuren toch.
Dat mag blijken uit je post. Gelukkig zie ik je wel als eckte eckte kanjerquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
lomp ben je in ieder geval wel. das duidelijk.
je kan me kontje kussen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat mag blijken uit je post. Gelukkig zie ik je wel als eckte eckte kanjer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |