Ik ga morgen naar Blijdorp als afleiding.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga morgen bij ingang wachten tot ik een kind en een kale man zie.
Ook lekker kip eten??quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Blijdorp als afleiding.
ik heb al jaren een vulcano, wat een genotquote:
Hehehe hoe heb je dat gevonden?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is niet haram, viespeuk die jongeman.
Ja, moet ook, gewoon soms even je leven stoppen en stil laten staan. (je had trouwens een perfecte post op fb wat betreft die werknemer van dat ene bedrijf welke zo tolerant zijn omtrent andere culturen)
Ama deelde hetquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hehehe hoe heb je dat gevonden?![]()
Ja, beetje vreemd dat een bedrijf voor diversiteit is maar dan wel aangeeft ''ja das zijn eigen keuze alleen zijn wij het niet ermee eens en is het verschikkelijk''
Oh geweldig, heb je ook zo'n abonnement waar je op kan kijken hoe vaak je bent geweest? Mijn broertje ging eens in 1 maar tijd 237 keer naar de dierentuin hier met opaquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hij wil weer naar de dierentuin
ken elke steen daar
Mocht er ooit een bom op vallen, kunnen ze mij inhuren om het helemaal in oude staat te herbouwen
Klinkt goed. Ik heb Arizer Air, volgens mij zelfde fabrikant. maar portable. Gebruik niks anders. Zal 'm eens aanzettenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al jaren een vulcano, wat een genot
geen rook, die mooie groene smaak, beter effect relaxed maar toch scherp, veel efficiënter met wiet
Bevalt die Arizer een beetje? Ik heb zelf zo'n Zensation hoerending, maar die batterij is vrij snel leegquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb Arizer Air, volgens mij zelfde fabrikant. maar portable. Gebruik niks anders. Zal 'm eens aanzetten
nee die is van een ander maar ook goed ja, ik ben nu 7 jaar geheel om op vapen, af en toe puurtje buiten de deur maar alle smokebro's hebben een vulcano hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb Arizer Air, volgens mij zelfde fabrikant. maar portable. Gebruik niks anders. Zal 'm eens aanzetten
Ja, mensen. Sws Heerlenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ama deelde hetdusja.
Belachelijke post van die gast sowieso, snapt duidelijk niet hoe het leven in elkaar zit
Ah bummer. Die Arizer is super, had eerst de voorloper (Solo), was ook chill. Grote voordeel van deze is vervangbare batterij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bevalt die Arizer een beetje? Ik heb zelf zo'n Zensation hoerending, maar die batterij is vrij snel leeg
Haha nice, ik ben enige met vaporizer die ik kenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die is van een ander maar ook goed ja, ik ben nu 7 jaar geheel om op vapen, af en toe puurtje buiten de deur maar alle smokebro's hebben een vulcano hier.
Heerlen, tsjaquote:
Ah, dat heeft die van mij dan ook wel weer ja, dus ik kan gelukkig wel een tweede batterij meenemen. Dan wacht ik nog even op iets beters (batterij is relatief goedkoop overigens), want tot nu toe bevalt het vapen wel. Beter dan sigaretten zelfs, ik ben stiekem aan het stoppen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Ah bummer. Die Arizer is super, had eerst de voorloper (Solo), was ook chill. Grote voordeel van deze is vervangbare batterij.
Ja, vapen helpt mij ook erg. Totdat ik weer begin met roken want YOLO. Maar nu al een weekje of 2 geen peukies meerquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heerlen, tsjacan't help you there.
[..]
Ah, dat heeft die van mij dan ook wel weer ja, dus ik kan gelukkig wel een tweede batterij meenemen. Dan wacht ik nog even op iets beters (batterij is relatief goedkoop overigens), want tot nu toe bevalt het vapen wel. Beter dan sigaretten zelfs, ik ben stiekem aan het stoppen.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja, vapen helpt mij ook erg. Totdat ik weer begin met roken want YOLO. Maar nu al een weekje of 2 geen peukies meer
Ja ik kan altijd makkelijk stoppen hoor. Maar na een tijdje (en biertjes) denk ik fuck it en dan begin ik weerquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]goed bezig! 2 weken is al best gewoon een overwinning!
Ik rook nog wel "on the side", maar ik ben dan ook een vieze kettingrokert, dus het kan bij mij nog even duren voordat ik volledig overstap
Bier helpt niet inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja ik kan altijd makkelijk stoppen hoor. Maar na een tijdje (en biertjes) denk ik fuck it en dan begin ik weerpakkie per doorheen blazen
Ja voor sociale shit is drank gewoon de drug, zeker in deze maatschappij. Plus van wiet word ik echt een totale autist, dus dat is sws niet echt iets voor op de vrijmiboquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bier helpt niet inderdaadken dat. Beter vapen dan, maar het is toch anders.
Yis. Wiet kan ik ook niet mee omgaan nee, sowieso drugs niet echt, daar word ik raar van en dat heb ik liever niet. Maar sigaretten en bier zijn wel een dikke hand-in-hand combo, raar ook wel dat het één beter smaakt door het anderquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:55 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja voor sociale shit is drank gewoon de drug, zeker in deze maatschappij. Plus van wiet word ik echt een totale autist, dus dat is sws niet echt iets voor op de vrijmibo
dacht dat jij hier eens aangekondigd had dat je gestopt was?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]goed bezig! 2 weken is al best gewoon een overwinning!
Ik rook nog wel "on the side", maar ik ben dan ook een vieze kettingrokert, dus het kan bij mij nog even duren voordat ik volledig overstap
Ieuwquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:57 schreef Drug het volgende:
[..]
Ah paar keer aan zo'n inhaler beetje bloed ophoesten, worth it
Lekker longemfyseemquote:
ben je altijd onder invloed op fok dan? ;squote:Op donderdag 5 mei 2016 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yis. Wiet kan ik ook niet mee omgaan nee, sowieso drugs niet echt, daar word ik raar van en dat heb ik liever niet. Maar sigaretten en bier zijn wel een dikke hand-in-hand combo, raar ook wel dat het één beter smaakt door het ander
Nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:58 schreef zeer het volgende:
[..]
dacht dat jij hier eens aangekondigd had dat je gestopt was?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:58 schreef Drug het volgende:
Maar de truffels beginnen te werken want ik zie allemaal lichtjes![]()
CIAO!
enjoyquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:58 schreef Drug het volgende:
Maar de truffels beginnen te werken want ik zie allemaal lichtjes![]()
CIAO!
Nein. Of ja, van nicotine vaak wel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je altijd onder invloed op fok dan? ;s
oh dan was dat iemand andersquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit.
Dat kondig ik namelijk nooit aan, nergens, ook hier niet. Als ik een poging waag
[..]
maar je bent hier altijd zo raarquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein. Of ja, van nicotine vaak wel.
misschien word je onder invloed van drugs dan wel heel normaalquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar.... zo ben ik gewoon van nature
Nee, dat heb ik in mijn jeugd wel eens geprobeerd, ik word daar alleen maar slaperig en/of nog vreemder van.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:01 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien word je onder invloed van drugs dan wel heel normaal
geen grote klant van het keteltje dus ;squote:Op donderdag 5 mei 2016 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik in mijn jeugd wel eens geprobeerd, ik word daar alleen maar slaperig en/of nog vreemder van.RIP
zelden zo gelachenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:02 schreef Toto69 het volgende:
willen jullie lachen
ik had barstende koppijn dus ik viel ff in slaap rond 18.30, werd ik om 19.35 wakker en was ik heilig overtuigd dat ik te laat ging komen voor mn werk (8 uur s ochtends...)
dus ik gebeld, zegt da vrouwke zo: eh.. we're closed...
ik zo: huh.. well.. just tell them i'm gonna be late
een minuut later, ik zo: wait wait wait, it's evening ? oh.. fuck me, never mind, bye
Nee man, ben ik twee keer binnen geweestquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:02 schreef zeer het volgende:
[..]
geen grote klant van het keteltje dus ;s
ja ik wil wel lachenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:02 schreef Toto69 het volgende:
willen jullie lachen
ik had barstende koppijn dus ik viel ff in slaap rond 18.30, werd ik om 19.35 wakker en was ik heilig overtuigd dat ik te laat ging komen voor mn werk (8 uur s ochtends...)
een minuut later, ik zo: wait wait wait, it's evening ? oh.. fuck me, never mind, bye
Maar je moet dus morgenochtend aan het werk?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:02 schreef Toto69 het volgende:
willen jullie lachen
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar je moet dus morgenochtend aan het werk?
fuck me???quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:02 schreef Toto69 het volgende:
willen jullie lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |