abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162032318
quote:
4s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:49 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja maar dat is dus wel toegestaan. want ze zijn allebij meerderjarig. maar 12 en 21 is eigenlijk gewoon hastike verboden.
Jij voegt echt niks toe. Nooit trouwens.

OT;

Omdat ze al 3 Jaar lopen en ze nu al 15 is, denk ik dat TS zich er niet sruk om mowt maken. Zeggen dat ie t uit moet maken vind ik helemaal min als vriend zijnde, nu ze al zo lang lopen. Irriteert het je zo, omdat er ergens een vorm van jaloezie heerst? Anders zou het je toch niet boeien wat n vriwnd uitspookt, zolang jij er niet direct in betrokken raakt?
pi_162032354
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:19 schreef IceMaiden het volgende:

[..]

Of hij is jaloers dat ze nog steeds verliefd zijn. Hij heeft 3 jaar lang de tijd gehad over hun vriendschap na te denken en iets te doen. Of wachtte hij tot die relatie na anderhalf jaar vanzelf zou breken wegens onenigheid? Dan was zijn vriend toch nog steeds met die 12-jarige geweest en was zijn norm niet anders. Maar dan wilde hij wel bevriend blijven... TS zijn motieven zijn dubbelzinnig.
Waarom gaat jouw eerdere uitspraak hier niet op?
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:59 schreef IceMaiden het volgende:

Bemoei gewoon met je eigen zaken.
TS stelt hier toch een hele andere vraag aan ons? Waar bemoei jij je mee?
pi_162032361
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:24 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Jij voegt echt niks toe. Nooit trouwens.

OT;

Omdat ze al 3 Jaar lopen en ze nu al 15 is, denk ik dat TS zich er niet sruk om mowt maken. Zeggen dat ie t uit moet maken vind ik helemaal min als vriend zijnde, nu ze al zo lang lopen. Irriteert het je zo, omdat er ergens een vorm van jaloezie heerst? Anders zou het je toch niet boeien wat n vriwnd uitspookt, zolang jij er niet direct in betrokken raakt?
ik ben het hier gewoon niet mee eens. en ik vind een verschil 12 en 21 jaar gewoon een beetje.......raar.
pi_162032399
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:27 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik ben het hier gewoon niet mee eens. en ik vind een verschil 12 en 21 jaar gewoon een beetje.......raar.
Dat klinkt al stukken beter!
pi_162032418
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom gaat jouw eerdere uitspraak hier niet op?

[..]

TS stelt hier toch een hele andere vraag aan ons? Waar bemoei jij je mee?
Is dit jouw volwassen reactie?
I rest my case.
pi_162032470
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:30 schreef IceMaiden het volgende:

[..]

Is dit jouw volwassen reactie?
I rest my case.
Ik probeer je redenatie te volgen en vraag opheldering, maar denk dat ik hieruit kan opmaken dat dat er niet in zit.

Ik kan trouwens vele andere redenen verzinnen dan jaloezie, maar aannames doen over TS zijn gedachten en het waarom van zijn keuzes vind ik niet zo zinvol.
pi_162032471
quote:
Volgens de westerse normen (of wet) zou die man niet sporen. Maar 2000 onenightstands hebben is dan weer normaal. Volgens genoeg landen is een relatie met een 12 jarige normaal, maar 2000 onenightstands hebben? Dan spoor je volgens hen ook niet...
Ik wil maar zeggen: grenzen (en normen en waarden en moraal) liggen bij een ieder weer anders. Wie zijn wij dan om voor een ander iets te vinden?

Bemoei gewoon met je eigen zaken.
Nou, wij zijn dus westerlingen. In sommige landen mag je je vrouw vermoorden als ze vreemd gaat, vind je dat ook normaal?
pi_162034161
Als hij jarig is, geef je hem dan ook een barbiepop zodat ze daar samen mee kunnen spelen?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 9 mei 2016 @ 13:27:44 #109
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162036038
quote:
Volgens genoeg landen is een relatie met een 12 jarige normaal, maar 2000 onenightstands hebben? Dan spoor je volgens hen ook niet...

Dat zijn dezelfde landen waar ze slavernij, doodstraf en meer van dat soort genot normaal vinden.
  maandag 9 mei 2016 @ 19:52:50 #110
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_162043602
Ze hebben 3 jaar een relatie. Als er geen indicatie van misbruik is, wat is dan het probleem?
pi_162045366
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:27 schreef matthias24 het volgende:

[..]

Ik ken het verschijnsel tienermeisje wel een beetje. Als die in een disco mannelijke aandacht op zich gericht weten dan worden ze soms beheerst door sterke hormonale impulsen die ze nog niet echt weten te beheersen. Volgens mij werkt dat met jongens van die leeftijd precies zo. 12 is erg jong, maar het is niet onmogelijk om dan al een hormoonbom te zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')