Denk t niet hahaquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:15 schreef Quattroporte47 het volgende:
Morgen van Weert naar Lelystad in een Up!, hopen dat hij cruisecontrol heeft
Vrees het ook van nietquote:
Mwaah, parkeersensoren zijn best handig :pquote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:29 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Vrees het ook van niet![]()
Alleen de High Up! heeft het als standaard, maar daar krijg je dan ook onnodige dingen bij als parkeersensoren achter haha, we'll see...
Bij een auto ≥ Golf wel, maar bij een Up zou ik er niet zo snel extra voor betalen. Het is dan wel vooral handig met paaltjes e.d. in je dode hoek.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:18 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Mwaah, parkeersensoren zijn best handig :p
Aah, zo’n dak dat open kan? :'Dquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:05 schreef underground1009 het volgende:
Mijn moeder heeft er een, en het heeft haar echt meermalen behoed voor parkeerschade![]()
![]()
Full option met panoramadak, spaakvelgen, cruisecontrol, navigatie en climatecontrol![]()
Jammer alleen van het 75pk motortjeMaar goed, het ding is niet zwaar dus het wil wel rijden
Is toch de sterkste motor die 75pk?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:05 schreef underground1009 het volgende:
Mijn moeder heeft er een, en het heeft haar echt meermalen behoed voor parkeerschade![]()
![]()
Full option met panoramadak, spaakvelgen, cruisecontrol, navigatie en climatecontrol![]()
Jammer alleen van het 75pk motortjeMaar goed, het ding is niet zwaar dus het wil wel rijden
Ik dacht alleen 60 en 75, maar goed, het is allemaal weinigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:14 schreef SytseH het volgende:
Ik geloof dat er een 90pk uitvoering van de Up! is. Er komt binnenkort een GTI aan met 115pk.
Hoe dannnnnnnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:26 schreef McAwesome het volgende:
Nu al (buiten de werkgever om) een dikke rit voor de zomer! Amsterdam - Marseille per 535d en 528i (wordt bestuurd door een vriend van me). 1200 km dikke pret, dat wordt lekker wegtrekken bij de Péages. Eerst heen, na twee weken weer retour. Zin in!
Is ook altijd de bedoeling dat je de voicemail inspreekt (zover ik weet).quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Quattroporte47 het volgende:
Noodnummer gebeld: voicemail
Zou lekker zijn als je op zaterdag een rit hebt en problemen krijgt.
Dik die rit naar Frankrijk! 535 lijkt me ideale auto daarvoor.
Vanochtend ook gedaan maar nog geen reactie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:17 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Is ook altijd de bedoeling dat je de voicemail inspreekt (zover ik weet).
Noodnummer is volgens mij echt bedoeld voor spoedgevallen, bijvoorbeeld als je op zaterdag een rit hebt en en er is niemand op het afleveradres. Maandag kunnen ze gewoon een andere chauffeur zoeken of de tijden aanpassen van jouw ritten, mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:30 schreef Quattroporte47 het volgende:
Het was volgens mij (naar mijn gevoel) de 60pk, onder 2000rpm schakelen betekende ingehaald worden door een vrachtwagen haha! Ook geen cruisecontrolMaar ach, naar het station gebracht dus hoef niet 40 min te lopen :-)
En voor maandag de eerste keer naar Groningen (vanuit roffa) en eerste keer door Drenthe voor EWNu wél in auto's met cruisecontrol en meer dan 60PK!
Edit: zie net dat de planning onmogelijk is, twee uur met het OV van Dort naar Rotterdam, waardoor alles dus ruim anderhalfuur opschuift. Morgen maar even het spoednummer bellen, of zouden ze daar niet blij mee zijn? Ik vraag maandagochtend bij het afleveradres wel of ze me naar de bushalte brengen, scheelt me drie kwartier lopen en haal ik het wel.
Het probleem is dat ik die auto om 8:00 op moet halen ipv 9:00 in Houten, zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me aangezien het daar 7:30 opengaat, maar toch maar even bellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:57 schreef Volluto het volgende:
[..]
Noodnummer is volgens mij echt bedoeld voor spoedgevallen, bijvoorbeeld als je op zaterdag een rit hebt en en er is niemand op het afleveradres. Maandag kunnen ze gewoon een andere chauffeur zoeken of de tijden aanpassen van jouw ritten, mocht het nodig zijn.
o zo, dan had ik het niet goed gelezen. Maar ik heb afgelopen week ook een auto daar opgehaald (bij nummer 77, niet 10) en om kwart voor 8 was er in elke geval al iemand om de sleutels te geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:35 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die auto om 8:00 op moet halen ipv 9:00 in Houten, zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me aangezien het daar 7:30 opengaat, maar toch maar even bellen.
Ah thanks! Als er van ew verder geen reactie komt dan haal ik die auto gewoon om 8 uur op ipv 9 uur (zoals in de ritomschrijving staat). Lijkt me dat die auto om 8 uur ook wel klaarstaat, zijn toch huurauto's.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:50 schreef Volluto het volgende:
[..]
o zo, dan had ik het niet goed gelezen. Maar ik heb afgelopen week ook een auto daar opgehaald (bij nummer 77, niet 10) en om kwart voor 8 was er in elke geval al iemand om de sleutels te geven.
Ford Focus zeker?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:54 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Ah thanks! Als er van ew verder geen reactie komt dan haal ik die auto gewoon om 8 uur op ipv 9 uur (zoals in de ritomschrijving staat). Lijkt me dat die auto om 8 uur ook wel klaarstaat, zijn toch huurauto's.
Clio haha.quote:
Heb pas één Twingo gereden uit de 38 Renaults. En best goede tip, al kom ik daar niet zelf nooit om af te halen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:59 schreef Quattroporte47 het volgende:
Het is daar altijd Twingo, Clio of Focus
Thanks! Zeker tof. Ik ga tussendoor heen en weer! Hij blijft twee weken weg, en juist in die tussentijd had ik mijn eigen weekje vakantie gepland. Komt mooi uit zo, maar als ik nog niks had staan was ik daar wellicht gebleven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:04 schreef Sjouveur het volgende:
Gaaf zeg! Tussendoor heen en weer met het vliegtuig, of ook daar vakantie vieren?
Kennis van me belde me op met de vraag of ik zijn auto's kon brengen haha. Was zelf ook een beetje verbaasd, maar zo'n kans laat ik niet lopen natuurlijk!quote:
Zeker! Heerlijk zo'n zescilinder diesel. Meer dan voldoende power en heerlijk comfortabelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Quattroporte47 het volgende:
Noodnummer gebeld: voicemail
Zou lekker zijn als je op zaterdag een rit hebt en problemen krijgt.
Dik die rit naar Frankrijk! 535 lijkt me ideale auto daarvoor.
Tof! Lijkt vrij veel op de ronde die ik twee jaar terug heb gedaan, is echt fantastisch mooi! Ben benieuwd naar je ervaringen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Nice, nice
Ikzelf ga dit rondje wegtikken
[ afbeelding ]
Heb er ook echt onwijs veel zin in! Ben al in Florida en NYC geweest, maar dit is toch weer heel anders!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:47 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Tof! Lijkt vrij veel op de ronde die ik twee jaar terug heb gedaan, is echt fantastisch mooi! Ben benieuwd naar je ervaringen.
Ik heb in Utah en Arizona regelmatig meegemaakt dat er 120-140 mijl tussen het eerstvolgende dorp of tankstation zat. Kijk dus goed naar de borden met "Next services in xxx miles"quote:Op maandag 6 juni 2016 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb er ook echt onwijs veel zin in! Ben al in Florida en NYC geweest, maar dit is toch weer heel anders!
Heb je daar onderweg eigenlijk een beetje faciliteiten? Ik bedoel, op een rit van 500 kilometer moet ik onderweg toch echt wel een keertje tanken/eten/drinken/plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |