Veel beschikbaar zijn en zorgen dat ze je naam kennen (en geen schade of boetes rijden, altijd volgens kledingvoorschriften en gladgeschoren aan het werk).quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Die naam kan ik me nog wel herinneren ja haha. Hoe zou je in die positie komen, als opperhiker?!
Mijn grootste probleem zou zijn of ik direct iemand kan vinden die mijn kat kan verzorgenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:20 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Maar nu zou ik toch wel even moeten nadenken of 4 dagen skippen wel zomaar gaat.
Zal meer een kwestie zijn van puur in de buurt wonen denk ik. Toen ik er net 2 maanden ofzo werkte kreeg ik een rit naar Köln, dus het lijkt me sterk dat ze me toen al kendenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:20 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Veel beschikbaar zijn en zorgen dat ze je naam kennen (en geen schade of boetes rijden, altijd volgens kledingvoorschriften en gladgeschoren aan het werk).
Denk eigenlijk vooral dat het neerkomt op veel beschikbaar zijn. Ik ben ook wel eens naar Frankrijk geweest voor EW, maar de vraag was toen wel op vrijdag of ik van zaterdag tot maandag beschikbaar was. En dan de vrijdag zelf natuurlijk ook nog de tijd hebt om alles te boeken en regelen. Was toen niet zo'n probleem ivm afstuderen van de bachelor, maar nu zou ik toch wel even moeten nadenken of 4 dagen skippen wel zomaar gaat.
Ik!quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem zou zijn of ik direct iemand kan vinden die mijn kat kan verzorgen
Herkenden ze je nog?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:48 schreef SR4 het volgende:
Auto naar de garage gebracht, blijkt in de buurt van m'n huis te zijn dus nu 2,5 uur betaald thuis zitten
Nice, zeer comfortabel rijden waarschijnlijk? Herken ik daar de parkeerplaats in Raamdonksveer?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Nou, lekker autootje vandaag. Cataloguswaarde net onder de ton.
[ afbeelding ]
Krijg je allemaal daar te horen. In de ochtend meestal wat auto's wassen. Met de hand of wasstraat afhankelijk van het bedrijf/vestiging. Daarna auto's ophalen en brengen. Eigenlijk geen OV.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:07 schreef SR4 het volgende:
Wat houdt "locatiewerk" in? Ik kreeg te horen dat ik dat dinsdag ga doen maar ik heb het geaccepteerd en weer opgehangen. In de ritomschrijving staat dat ik onder andere auto's ga wassen, is dat gewoon het heen en weer rijden naar wasstraten of zelf met de hand wassen?
Ik heb echt geen zin om met de hand auto's te wassenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Krijg je allemaal daar te horen. In de ochtend meestal wat auto's wassen. Met de hand of wasstraat afhankelijk van het bedrijf/vestiging. Daarna auto's ophalen en brengen. Eigenlijk geen OV.
Die 520iquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:10 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om met de hand auto's te wassen
Ik heb het een keer in Amsterdam gedaan en heb niet met sponzen en emmertjes sop staan werken ofzo. Auto's uitvoerig stofzuigen van binnen en de ramen met middeltjes en doeken reinigen, dat was het wel. Vloeistoffen bijvullen ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:10 schreef SR4 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik door zo een wasstraat moet rijden, dus dat is gewoon zitten en wachten tot je bij het einde bent. Dan ff stofzuigen en klaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:10 schreef SR4 het volgende:
[..]
Klopt allebei.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nice, zeer comfortabel rijden waarschijnlijk? Herken ik daar de parkeerplaats in Raamdonksveer?
Gaaf! Hoe vond je het grote scherm in de praktijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nice, zeer comfortabel rijden waarschijnlijk? Herken ik daar de parkeerplaats in Raamdonksveer?
edit: ik had ook nog wat foto's van afgelopen woensdag te delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de Tesla is zwaarder dan de kampeerwagen, 2175kg vs 2110kg rijklaar).
Cayman GTS lijkt me het leukst op een circuit. De GT-R is vooral snel (daarmee wel eigen ervaring!), Corvette en Audi zijn minder speels dan de Porsche, maar kunnen sneller, mits je het durft.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Over dikke wagens gesproken: in juli ga ik 3 weken roadtrippen in het westen van de VS
Nou blijkt dat je in Vegas voor een relatief bescheiden bedrag kan racen in supercars
Hoop dus m'n vriendin daar even een middagje in zo'n outletcentrum te kunnen parkeren en dan langs een circuit te gaan
Nou kan ik met mijn budget gaan voor een Porsche Cayman GTS, Corvette C7 Stingray, Nissan GT-R of Audi R8 V10. Wat zouden mijn geliefde ex-collega's kiezen?
Werkt goed hoor, de grootte van het scherm is toch wel fijn om zo tijdens het rijden alles nog gewoon te kunnen bedienen zonder al te veel inspanning. En veel instellingen te regelen per scherm, wat ook wel nodig is aangezien echt bijna alles via het scherm gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:00 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe vond je het grote scherm in de praktijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |