Zeker voor werk. Je krijgt per uur betaald en je werkgever krijgt het allemaal te zien.quote:
twee per maand? 10 bekeuringen in 17 maanden tijd, dus slechts 1 bekeuring per twee maandenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zeker voor werk. Je krijgt per uur betaald en je werkgever krijgt het allemaal te zien.Ik heb overigens met bijna vijf jaar rijbewijs en bijna een jaar motorrijbewijs nog nooit een boete gehad, dus hoe jij er dan gemiddeld twee per maand binnenharkt...
December 2015 is toch echt amper een halfjaar geleden. Bedoelde je dan 2014?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:36 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
twee per maand? 10 bekeuringen in 17 maanden tijd, dus slechts 1 bekeuring per twee maanden![]()
Daarnaast ben ik voor werk nog niet bekeurd.
Ohjaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
December 2015 is toch echt amper een halfjaar geleden. Bedoelde je dan 2014?Overigens vind ik dat nog steeds veel.
Je weet wel die borden aan de kant van de weg met cijfertjes er op? Als jij er nou voor zorgt dat dat cijfertje overeen komt met het getal op de teller in de auto...quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:36 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ohja
December 2014 bedoelde ik inderdaad. Ik pas het bericht even aan.
Het mooie is nog dat ik op 1 bekeuring winst heb gemaakt omdat het OM te laat reageerde op mijn brievenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je weet wel die borden aan de kant van de weg met cijfertjes er op? Als jij er nou voor zorgt dat dat cijfertje overeen komt met het getal op de teller in de auto...
Ook nog nooit een boete gehad hier, behalve voor wildplassen (dronken).
De ultieme bejaardenbak is toch wel de C4 Picasso hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:19 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik had gisteren een Citroen C3
Wat een lelijke bejaardenbak is datRijdt ook ellendig en de bediening van de ramen is ook heel raar neergezet.
Maarja, aankomende week m'n kamer verbouwen en dan twee weekjes in de Balkan
Je mag toch helemaal niet in het buitenland rijden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef br210 het volgende:
Op de valreep vandaag nog een ritje Hengelo-Maastricht gekregen in een nieuwe C klasse. Heb me wel vermaakt op de 31 in DU. Wel klere eind terug met ov.
Of een willekeurig model van Toyotaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De ultieme bejaardenbak is toch wel de C4 Picasso hoor.
Ben ik niet bekend mee bij AR. Stond wel een keer bij een rit naar groningen in de klantspecifieke eisen dat ik niet over Duitsland mocht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Je mag toch helemaal niet in het buitenland rijden?
Harlingenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:26 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een ritje van Harlingen naar Groningen in een A4
GT86quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Of een willekeurig model van Toyota
A31quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef br210 het volgende:
Op de valreep vandaag nog een ritje Hengelo-Maastricht gekregen in een nieuwe C klasse. Heb me wel vermaakt op de 31 in DU. Wel klere eind terug met ov.
Dat was mijn 3e rit die ik door een fuckup van de LM bij m'n 1e rit niet meer kon halenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:54 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vanmiddag nog een spoedje Uden gekregen in een gloednieuwe Clio, had er pas 13km opzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.
Auto had ook geen limietquote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel even gebruik gemaakt van het ontbreken van een limiet op de Autobahn neem ik aan?
Begrenzer eraf ja?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:18 schreef Sjouveur het volgende:
Absurde week gehad, wat een gave opdrachten!
Lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Holy shit die Audi's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.
Dikke rs6, mooi werk jij hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man man man, gewoon 40 uur gemaakt en alleen maar met een grijns op mijn hoofd.
Nee dus, het waren twee heerlijke wandelingen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
De pendelbus vanaf de Maltaweg rijdt niet meer hè? Moet er morgen twee keer heen, in een 320 en een Polo Slowmotion
Je kunt ook het raam dicht doen, scheelt een boel. Is nog zuiniger ookquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee dus, het waren twee heerlijke wandelingen.en de Polo had een leuke party trick, boven de 80 begon het raam aan de linkerkant snoeihard te fluiten, dus ik heb de hele weg moeten slipstreamen om uit de wind te blijven
Ik weet niet hoe het bij AR is maar bij EW (en m'n vorige bijbaan) krijg je als parttimer je vakantiegeld bovenop je bruto uurloon per maand, dus niet op een bepaald moment een extra betaling.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:38 schreef br210 het volgende:
Hoe zit het met vakantiegeld bij AR. Zie wel op m'n loonstrookjes dat ik wat opbouw, maar moet ik zelf vragen of AR dit uitbetaalt of gebeurt dit automatisch in mei?
dat wilde ik ook doen, maar het raam ging niet open of dichtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:41 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Je kunt ook het raam dicht doen, scheelt een boel. Is nog zuiniger ook
Of gewoon de radio keihard aan
Lijkt me een beetje raar dat je de administratie moet mailen voor vakantiegeld, dat kan je aanvechten geloof ik dan. Iedere werknemer met een arbeidsovereenkomst heeft recht op vakantiegeld, of dat verrekend wordt met het uurloon of apart wordt uitbetaald is aan de werkgever.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wilde ik ook doen, maar het raam ging niet open of dichthij kwam van een schadebedrijf dus er zal wel het een en ander provisorisch zijn gerepareerd.
En volgens mij moet je administratie mailen als je je vakantiegeld wil laten uitbetalen, zoiets staat in de handleiding geloof ik.
Je krijgt ook sowieso vakantiegeld, vakantiedagen, kort verzuim, weet ik het. Staat keurig op je loonstrook. Maar als je het uitbetaald wilt hebben (wat je hebt opgebouwd) moet je mailen. Mag wanneer je maar wilt. Als je een bepaalde periode niet gewerkt hebt, wordt het automatisch uitbetaald.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:48 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje raar dat je de administratie moet mailen voor vakantiegeld, dat kan je aanvechten geloof ik dan. Iedere werknemer met een arbeidsovereenkomst heeft recht op vakantiegeld, of dat verrekend wordt met het uurloon of apart wordt uitbetaald is aan de werkgever.
Ja. Vakantiegeld krijg je standaard in mei uitbetaald en alle andere reserveringen mag/moet je zelf om vragen (vakantiegeld/feestdagen/kort verzuim of zoiets) en die worden dan met de eerste verloning uitbetaald.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Was er bij AR niet een verschil tussen vakantiegeld dat je standaard in mei krijgt en reserveringen waar je zelf om kan vragen?
Na de zomer maar eens doen denk ik, kan ik een nieuwe uitlaat halen voor de CBquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja. Vakantiegeld krijg je standaard in mei uitbetaald en alle andere reserveringen mag/moet je zelf om vragen (vakantiegeld/feestdagen/kort verzuim of zoiets) en die worden dan met de eerste verloning uitbetaald.
Nog nooit gereden. Ook niet genoeg power als je gewoon terugschakelt naar z'n vier?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:11 schreef Nucleass het volgende:
Had vandaag weer een Smart.. inhalen met een zo'n bak is gewoon onmogelijk
Maakt het toch wel weer extra zuur om telkens te lezen "help wij zoeken mensen in regio bla bla, ken je nog iemand, zusjes, familie, etc?" en dan geen werk te krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:56 schreef Pespre1 het volgende:
Hier ook 4 dagen beschikbaar en 0 dagen werk. Eindelijk een week veel tijd
Heb er in mijn regio (Haarlem) pas sinds de afgelopen drie-vier maanden last van, de anderhalf jaar daarvoor was elke beschikbare dag gewoon een werkdag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:01 schreef Nucleass het volgende:
Nergens last van in Groningen.
4 dagen beschikbaar deze week en heb er 4 gewerkt en allemaal 8:30-18:00.
Nee gewoon maandag invullen met datum van vrijdag, en dan de uren van maandag nog even + je aankomsttijd vrijdags thuis. Zo moest ik het destijds doen bij ew.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:42 schreef Quattroporte47 het volgende:
Een rit voor morgen gekregen, de auto (rolstoelauto) moet ik meenemen naar huis en maandagochtend inleveren, en maandag daarna nog twee (lange) ritjesWordt weer een lekker volledig dagje hiken!
![]()
Edit: vraagje, moet ik dan morgen al een ritbon invullen met als eindadres mijn eigen adres, vervolgens maandag een ritbon invullen met als startadres mijn adres? Of maandag gewoon één ritbon invullen?
Ik rij over het algemeen heel rustig en onder de snelheidslimiet, net wat jij zegt 110-115km/u vind ik wel een fijne kruissnelheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Quattroporte47 het volgende:
De auto staat veilig op de opritOok een leuke functie was de verbruiksmonitor, waar je ook een gegevens van de vorige rit (die een andere EW'er dus reed) kon zien: 2/5 sterren
Ik heb braaf 5/5 sterren gehaald
) Hierdoor vroeg ik me wel af: hoe rijden jullie met de auto's? Als eerste bij het stoplicht weg of zo snel mogelijk opschakelen?
Ik persoonlijk was in de eerste 5 maanden van dit werk wel zo, maar nu doe ik het (meestal) rustig aan, cruisecontrol op 115 en gaan met die banaan (mits het rustig is, anders moet je steeds van baan wisselen).
Die mensen zijn waarschijnlijk ook niet per direct benodigd, maar puur als buffer voor de vakantie en na de vakantie, wanneer een heleboel mensen afgestudeerd zijn/stoppen met studie.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:57 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
3 dagen beschikbaar 0 dagen gewerkt en ook in mijn regio zoeken ze nieuwe mensen.
Ik rijd meestal wel lekker door, maar ik trap de auto's nooit af. In dit werk heb je mijns inziens gewoon een bepaalde verantwoordelijkheid tegenover de klant/LM om zuinig om te gaan met hun spullen. Als het bijvoorbeeld een VDU-onderhoudsritje is geldt deze regel helemaal, omdat je dan niet weet of de auto privé of zakelijk is gekocht/geleased.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Quattroporte47 het volgende:
De auto staat veilig op de opritOok een leuke functie was de verbruiksmonitor, waar je ook een gegevens van de vorige rit (die een andere EW'er dus reed) kon zien: 2/5 sterren
Ik heb braaf 5/5 sterren gehaald
) Hierdoor vroeg ik me wel af: hoe rijden jullie met de auto's? Als eerste bij het stoplicht weg of zo snel mogelijk opschakelen?
Ik persoonlijk was in de eerste 5 maanden van dit werk wel zo, maar nu doe ik het (meestal) rustig aan, cruisecontrol op 115 en gaan met die banaan (mits het rustig is, anders moet je steeds van baan wisselen).
Bij Typhoon ging het ook echt om een Outlander PHEVquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef maxjuhhhh het volgende:
Jullie hebben vast in het nieuws gezien dat rapper Typhoon is aangehouden vanwege de combinatie jong zijn en een dure auto. Het feit of dit al dan niet door huidskleur komt laat ik even achterwegen. Een kennis vertelde mij dat hij, bij zijn werk bij de belastingdienst, foto's binnen krijgt van dure auto's op de snelweg en dan wordt gecontroleerd hoe de persoon in kwestie deze auto kan rijden.
Is er hier wel eens iemand door de politie aan de kant gezet vanwege het feit dat hij of zij een dure auto reed voor hiken? Ik vind het toch een raar idee dat ik misschien een paar keer ben nagetrokken, omdat ik voor werk een auto moest vervoeren.
helaas heb je wel gelijk dat wij ons hier in mindere mate zorgen hoeven te maken omdat wij blank zijn. Ook denk ik dat het blousje, chino etcetera ook wel helpt in de beeldvorming. Er stond dat de kleding ook een belangrijke graadmeter was.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij Typhoon ging het ook echt om een Outlander PHEVdat maakt het wat mij betreft des te meer racistisch.
Het is geen goedkope auto maar gewoon een zakelijke vaderbak, geen superluxe pooierbak.
Heb wel eens nagedacht over wat ik zou doen als ik aangehouden zou worden, dacht gewoon aan transportgegevens laten zien en de wouten eventueel naar Easy way laten bellen. Maar goed, ik ben blank, dus dan zal de politie er wel van uit gaan dat het pappies auto is die ik aan het rijden ben.
een R33?quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:25 schreef SytseH het volgende:
Denk dat huidskleur in dat geval wel een grote rol heeft gespeeld. Maar dat je aan de kant wordt gezet omdat je in standaard leaseblik rijdt is wel heel ernstig.
Zelf vandaag voor het eerst in weken weer gewerkt. Had een DS3 van Enschede-Sittard en een Suzuki Alto uit 2013 van Heerlen-Vianen. Wat een dramatisch stuk plastic is dat zeg. Maar wel weer uurtjes gemaakt, en nu ik 22 ben leveren die nog een stukje meer op ook
Op persoonlijk vlak ook autonieuws: De Seat Ibiza staat te koop. Reden is dat ik bezig ben met de aanschaf van nieuw speelgoed. Tipje van de sluier: het heeft een 2.6L 6-in-lijn met twee turbo's.
supervet hoorquote:
Het probleem ligt toch echt bij het politiekorps, die worden hier gewoon op getraind. Ik ben zelf nog nooit aangehouden door de politie, terwijl ik in Mclarens, Ferrari's, Aston Martins, Maserati's en Porsches heb gereden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef maxjuhhhh het volgende:
Jullie hebben vast in het nieuws gezien dat rapper Typhoon is aangehouden vanwege de combinatie jong zijn en een dure auto. Het feit of dit al dan niet door huidskleur komt laat ik even achterwegen. Een kennis vertelde mij dat hij, bij zijn werk bij de belastingdienst, foto's binnen krijgt van dure auto's op de snelweg en dan wordt gecontroleerd hoe de persoon in kwestie deze auto kan rijden.
Is er hier wel eens iemand door de politie aan de kant gezet vanwege het feit dat hij of zij een dure auto reed voor hiken? Ik vind het toch een raar idee dat ik misschien een paar keer ben nagetrokken, omdat ik voor werk een auto moest vervoeren.
Nee dat is bij mij hoe het balletje is gaan rollen. Ik kwam een R33 GTS-T tegen voor 10k, en toen dacht ik "Hey wacht eens even, dat is best betaalbaar!". Toen me gaan inlezen, paar keer bij verschillende auto's gaan kijken, en nu een R33 GTS-T gevonden waar net een RB26DETT (de motor van de GT-R) in is geswapt. Daar ga ik binnenkort in proefrijdenquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
supervet hoorzijn ook niet eens zo duur als ik had verwacht. En dan heb je toch mooi een JDM machine
Zal wel even wennen zijn om rechts te rijdenquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:43 schreef SytseH het volgende:
[..]
Nee dat is bij mij hoe het balletje is gaan rollen. Ik kwam een R33 GTS-T tegen voor 10k, en toen dacht ik "Hey wacht eens even, dat is best betaalbaar!". Toen me gaan inlezen, paar keer bij verschillende auto's gaan kijken, en nu een R33 GTS-T gevonden waar net een RB26DETT (de motor van de GT-R) in is geswapt. Daar ga ik binnenkort in proefrijden. En als die het niet wordt laat ik een andere GTS-T uit Japan komen denk ik.
Nice, nicequote:Op woensdag 1 juni 2016 17:43 schreef SytseH het volgende:
[..]
Nee dat is bij mij hoe het balletje is gaan rollen. Ik kwam een R33 GTS-T tegen voor 10k, en toen dacht ik "Hey wacht eens even, dat is best betaalbaar!". Toen me gaan inlezen, paar keer bij verschillende auto's gaan kijken, en nu een R33 GTS-T gevonden waar net een RB26DETT (de motor van de GT-R) in is geswapt. Daar ga ik binnenkort in proefrijden. En als die het niet wordt laat ik een andere GTS-T uit Japan komen denk ik.
BMW 6inlijnquote:Op woensdag 1 juni 2016 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nice, nice
Zijn eigenlijk ook mijn enige 2 eisen aan een volgende auto
-Meer dan 4 cilinders
-Sneller dan de Octavia
Zoiets ja. 330i ofzoquote:
Ook een goeie keuze, ik heb ook overwogen om een M3 te kopen, maar die zijn lastig te vinden als je er een in echt goeie staat wilt vinden. Worden ook vaak hard afgetrapt door een tweede en derde eigenaar. Die Skylines zijn vrijwel allemaal eerste-eigenaar Japanners die netjes zijn met hun spullen en de Skyline als weekendauto gebruikenquote:
Dat hiken betaald jou meer dan mij volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:16 schreef SytseH het volgende:
[..]
Ook een goeie keuze, ik heb ook overwogen om een M3 te kopen, maar die zijn lastig te vinden als je er een in echt goeie staat wilt vinden. Worden ook vaak hard afgetrapt door een tweede en derde eigenaar. Die Skylines zijn vrijwel allemaal eerste-eigenaar Japanners die netjes zijn met hun spullen en de Skyline als weekendauto gebruiken
Weet niet in hoeverre het hetzelfde is, maar ik ben ooit een keer tijdens het hiken langs de (snel)weg gezet met een Audi A8. Hoefde alleen m'n rijbewijs te laten zien (geen papieren). Toen liep die vent naar z'n motor en kwam terug met de mededeling dat "ik niet het goede kenteken had". Best vreemd, want me dunkt dat hij dat kenteken ook wel rijdend had kunnen checken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:43 schreef maxjuhhhh het volgende:
Denk t niet hahaquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:15 schreef Quattroporte47 het volgende:
Morgen van Weert naar Lelystad in een Up!, hopen dat hij cruisecontrol heeft
Vrees het ook van nietquote:
Mwaah, parkeersensoren zijn best handig :pquote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:29 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Vrees het ook van niet![]()
Alleen de High Up! heeft het als standaard, maar daar krijg je dan ook onnodige dingen bij als parkeersensoren achter haha, we'll see...
Bij een auto ≥ Golf wel, maar bij een Up zou ik er niet zo snel extra voor betalen. Het is dan wel vooral handig met paaltjes e.d. in je dode hoek.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:18 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Mwaah, parkeersensoren zijn best handig :p
Aah, zo’n dak dat open kan? :'Dquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:05 schreef underground1009 het volgende:
Mijn moeder heeft er een, en het heeft haar echt meermalen behoed voor parkeerschade![]()
![]()
Full option met panoramadak, spaakvelgen, cruisecontrol, navigatie en climatecontrol![]()
Jammer alleen van het 75pk motortjeMaar goed, het ding is niet zwaar dus het wil wel rijden
Is toch de sterkste motor die 75pk?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:05 schreef underground1009 het volgende:
Mijn moeder heeft er een, en het heeft haar echt meermalen behoed voor parkeerschade![]()
![]()
Full option met panoramadak, spaakvelgen, cruisecontrol, navigatie en climatecontrol![]()
Jammer alleen van het 75pk motortjeMaar goed, het ding is niet zwaar dus het wil wel rijden
Ik dacht alleen 60 en 75, maar goed, het is allemaal weinigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:14 schreef SytseH het volgende:
Ik geloof dat er een 90pk uitvoering van de Up! is. Er komt binnenkort een GTI aan met 115pk.
Hoe dannnnnnnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:26 schreef McAwesome het volgende:
Nu al (buiten de werkgever om) een dikke rit voor de zomer! Amsterdam - Marseille per 535d en 528i (wordt bestuurd door een vriend van me). 1200 km dikke pret, dat wordt lekker wegtrekken bij de Péages. Eerst heen, na twee weken weer retour. Zin in!
Is ook altijd de bedoeling dat je de voicemail inspreekt (zover ik weet).quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Quattroporte47 het volgende:
Noodnummer gebeld: voicemail
Zou lekker zijn als je op zaterdag een rit hebt en problemen krijgt.
Dik die rit naar Frankrijk! 535 lijkt me ideale auto daarvoor.
Vanochtend ook gedaan maar nog geen reactie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:17 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Is ook altijd de bedoeling dat je de voicemail inspreekt (zover ik weet).
Noodnummer is volgens mij echt bedoeld voor spoedgevallen, bijvoorbeeld als je op zaterdag een rit hebt en en er is niemand op het afleveradres. Maandag kunnen ze gewoon een andere chauffeur zoeken of de tijden aanpassen van jouw ritten, mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:30 schreef Quattroporte47 het volgende:
Het was volgens mij (naar mijn gevoel) de 60pk, onder 2000rpm schakelen betekende ingehaald worden door een vrachtwagen haha! Ook geen cruisecontrolMaar ach, naar het station gebracht dus hoef niet 40 min te lopen :-)
En voor maandag de eerste keer naar Groningen (vanuit roffa) en eerste keer door Drenthe voor EWNu wél in auto's met cruisecontrol en meer dan 60PK!
Edit: zie net dat de planning onmogelijk is, twee uur met het OV van Dort naar Rotterdam, waardoor alles dus ruim anderhalfuur opschuift. Morgen maar even het spoednummer bellen, of zouden ze daar niet blij mee zijn? Ik vraag maandagochtend bij het afleveradres wel of ze me naar de bushalte brengen, scheelt me drie kwartier lopen en haal ik het wel.
Het probleem is dat ik die auto om 8:00 op moet halen ipv 9:00 in Houten, zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me aangezien het daar 7:30 opengaat, maar toch maar even bellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:57 schreef Volluto het volgende:
[..]
Noodnummer is volgens mij echt bedoeld voor spoedgevallen, bijvoorbeeld als je op zaterdag een rit hebt en en er is niemand op het afleveradres. Maandag kunnen ze gewoon een andere chauffeur zoeken of de tijden aanpassen van jouw ritten, mocht het nodig zijn.
o zo, dan had ik het niet goed gelezen. Maar ik heb afgelopen week ook een auto daar opgehaald (bij nummer 77, niet 10) en om kwart voor 8 was er in elke geval al iemand om de sleutels te geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:35 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik die auto om 8:00 op moet halen ipv 9:00 in Houten, zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me aangezien het daar 7:30 opengaat, maar toch maar even bellen.
Ah thanks! Als er van ew verder geen reactie komt dan haal ik die auto gewoon om 8 uur op ipv 9 uur (zoals in de ritomschrijving staat). Lijkt me dat die auto om 8 uur ook wel klaarstaat, zijn toch huurauto's.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:50 schreef Volluto het volgende:
[..]
o zo, dan had ik het niet goed gelezen. Maar ik heb afgelopen week ook een auto daar opgehaald (bij nummer 77, niet 10) en om kwart voor 8 was er in elke geval al iemand om de sleutels te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |